abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178944603
Ik ben 28, de meeste van mijn vrienden zijn ook 27, 28, 29.

Als het goed is, zien we er nu op de top van ons kunnen uit : De meesten hebben nog een goede kop met haar, nog geen uitgezakte pens, zijn allemaal nog gezond en fit, soepel in de gewrichten. Op deze leeftijd kun je normaal gesproken nog een flinke sprint trekken zonder van alles en nog wat af te scheuren. Je kunt na een dag werken prima nog tot 's nachts doorhalen.

Maar, vooral diegenen met een relatie, man man wat lopen die te zeiken zeg :{

Sommigen hebben al een paar jaar een relatie, en daar zitten ze dan : Thuis op de bank als twintiger. Overal festivals, dingen te beleven. Op de toppen van je kunnen, zowel mentaal als fysiek. Profvoetballers zijn doorgaans op deze leeftijd op hun best. Op de top van je looks als het goed is : Nog weinig kenmerken van veroudering, maar ook niet meer zo'n mager kippenborstje als toen je 19 was.

Klacht : Waarom verneuken zo veel mensen deze levensfase door op de bank te zitten? Ik ken genoeg lui van rond mijn leeftijd die, zonder overdrijven, al maanden lang in het weekend hun huis nauwelijks uit komen. Dat stemt me zo verdrietig.

Ja ik weet dat ik nu ook thuis zit, anders typ ik dit topic niet. Maar heb morgen ten minste wel plannen, en als er vanavond ook maar één vriend mee had gekund, stond ik vooraan in de rij.

Allemaal een beetje aan het zeiken van ''oh wat voel ik me oud'' Over 10 jaar worden ze bijna 40, en zelfs dan ben je nog niet eens echt ''oud''. Rot toch op.
pi_178944662
Je klinkt als een uitgebluste 50-er. Alsof het allemaal zo erg is na de 30 :')
pi_178944690
Tja, dat eeuwige studentikoze gedrag wordt op een gegeven moment wel erg zielig

Je komt gewoon in een andere levensfase, dat moet je niet geforcerd tegen proberen te gaan
pi_178944696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:39 schreef Handleiding het volgende:
Je klinkt als een uitgebluste 50-er. Alsof het allemaal zo erg is na de 30 :')
Nee zeker niet, maar laten we wel wezen : het wordt er ook niet bepaald beter op.

Snap gewoon niet waarom sommige figuren in hun twintiger / dertiger jaren al willen leven als een pensionado. Terwijl het verouderingsproces op veel punten onomkeerbaar is.

Ben zelf ook niet perfect hoor, leid volgens mij zelf een beetje aan het eeuwige student syndroom. Sommige leeftijdsgenoten vinden van mij misschien dat ik blijf hangen of vinden mij ''kinderachtig'', maar dat is nog altijd beter dan dat geneuzel van die zeiksnorren.
pi_178944708
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178944716
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:35 schreef Ruislip het volgende:

Maar, vooral diegenen met een relatie, man man wat lopen die te zeiken zeg :{ .

Op basis van deze stelling en jouw pohi kan ik dus concluderen dat je een relatie hebt?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:43:00 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178944727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef Protoplanet het volgende:

Je komt gewoon in een andere levensfase, dat moet je niet geforcerd tegen proberen te gaan
Waarom zielig, laat mensen in hun waarde zeg.
pi_178944734
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:41 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar laten we wel wezen : het wordt er ook niet bepaald beter op.

Snap gewoon niet waarom sommige figuren in hun twintiger / dertiger jaren al willen leven als een pensionado. Terwijl het verouderingsproces op veel punten onomkeerbaar is.

Ben zelf ook niet perfect hoor, leid volgens mij zelf een beetje aan het eeuwige student syndroom. Sommige leeftijdsgenoten vinden van mij misschien dat ik blijf hangen of vinden mij ''kinderachtig'', maar dat is nog altijd beter dan dat geneuzel van die zeiksnorren.
De hele wereld is gek, behalve ik _O_
pi_178944742
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef Protoplanet het volgende:

Je kunt best studentikoze dingen doen maar dan in de verbeterde versie, dus de scherpe randjes er af halen.

Geen 20 bakken pisbier meer wegdrinken maar vijf kwalitatief goede speciaalbiertjes op een rustig tempo en tijdens een goed gesprek, niet schreeuwend als een student maar kwalitatief communicerend.

Helaas lijkt het dat veel mensen echter, zoals jij ook lijkt te doen, maar twee uitersten kennen: of jezelf helemaal lam zuipen als eeuwig student, of thuis op de bank zitten. Terwijl er natuurlijk ook een meer dan prima tussenweg bestaat.
pi_178944783
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

De hele wereld is gek, behalve ik _O_
Gek is ook weer een groot woord, het leven is ook te gecompliceerd om over dit soort dingen echt eens te gaan nadenken. Want morgenochtend staat immers de loodgieter alweer voor de deur.

Maar als je er toch eens echt over gaat nadenken, zou je je toch af kunnen vragen ; Waar ben ik nu helemaal mee bezig?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:47:03 #11
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_178944799
Zal het jou het jeuken wat een ander met z'n leven doet.
Fade to Black
pi_178944808
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Gek is ook weer een groot woord, het leven is ook te gecompliceerd om over dit soort dingen echt eens te gaan nadenken. Want morgenochtend staat immers de loodgieter alweer voor de deur.

Maar als je er toch eens echt over gaat nadenken, zou je je toch af kunnen vragen ; Waar ben ik nu helemaal mee bezig?
Je maakt een grote denkfout. JIJ vraagt je dat af. Anderen hebben helemaal de behoefte niet om zich dat af te vragen.
pi_178944818
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je maakt een grote denkfout. JIJ vraagt je dat af. Anderen hebben helemaal de behoefte niet om zich dat af te vragen.
Nee klopt, dat is nu juist het probleem.
pi_178944845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Nee klopt, dat is nu juist het probleem.
Jij maakt er een probleem van, het is namelijk helemaal geen probleem.
pi_178944951
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Jij maakt er een probleem van, het is namelijk helemaal geen probleem.
Een mongooltje weet zelf ook niet dat hij een probleem heeft.

Waarmee ik bedoel te zeggen: Als je niet weet wat je mist, dan mis je ook niets. Ik vind het oprecht zonde als ik sommige mensen zie, al vanaf 3 HAVO samen met hun vriendinnetje, nooit een studentenleven gehad, nooit een uitgaansleven, elk weekend op de bank, bij uitzondering een keer uit eten met broer en zijn vriendin (''Dubbeldate''). Elke zomer twee weekjes naar de camping in Frankrijk.

Doen ze er iemand kwaad mee? Nee. Zijn ze ongelukkig? Vast niet. Ze hebben vast en zeker hun shit ook eerder op het droge dan ik, maar ik vraag me dan echt af : Je leeft maar één keer, je bent opgegroeid in Nederland, alle fucking kansen van de wereld, en dan is dit wat je met je leven doet?

Vind dat echt dood zonde.
pi_178944995
Accepteer gewoon dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft

Het is niet zo dat alles wat jij leuk vindt het enige juiste is. Zij zijn zo het gelukkigst.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 22:57:29 ]
pi_178945011
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef Protoplanet het volgende:
Accepteer gewoon dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft

Het is niet zo dat alles wat jij leuk vindt het enige juiste is. Zij zijn zo het gelukkigst.
Ik zie dat anders. Het zijn geen andere voorkeuren, maar het is gewoon gemakzucht en angst om de comfortzone te verlaten.
pi_178945020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. Het zijn geen andere voorkeuren, maar het is gewoon gemakzucht en angst om de comfortzone te verlaten.
Tja, gelukkig bepaal jij dat dus niet
pi_178945026
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_178945039
Goed topic weer BoesB/DD_Kong
pi_178945049
Sommige mensen leven in de toekomst, sommige in het nu. Ik zie ook al vrienden om me heen die zich voorbereiden op hun pensioen en niks meer doen behalve werken. Ik ga er toch niet van uit dat ik ouder dan 50 word dus ik leef het leven momenteel. Als je na je pensioen pas wilt gaan beginnen met genieten heb je je leven een beetje verneukt vind ik.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:01:59 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:42 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178945078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Tja, gelukkig bepaal jij dat dus niet
Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is. Zie dat nu al non stop gebeuren onder 40-45 jarigen. Het is zo enorm voorspelbaar. Het zijn ook altijd de stelletjes zoals omschreven in de OP, veel minder vaak stelletjes die op jongere leeftijd wel meer uit het leven hebben gehaald.

Allemaal halsoverkop een gezin opgebouwd medio 20, nauwelijks iets anders gedaan dan zoals omschreven in de OP. En dan opeens komt dat moment: ''Is dit het nou''? Mijn man krijgt een dikke pens, mijn vrouw striae. We komen nauwelijks het dorp uit en elke zaterdagavond is het kijken naar ''Ik hou van Holland''.

Dat gaat een keer mis, tenzij je het IQ van zanger rinus hebt. Anders heb je als mens toch meer uitdaging nodig, dat houd je nooit decennia lang vol.
pi_178945103
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef Ruislip het volgende:
Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is.
Oke

Jij zal het allemaal wel beter weten dan een ieder ander inderdaad
pi_178945118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is. Zie dat nu al non stop gebeuren onder 40-45 jarigen. Het is zo enorm voorspelbaar. Het zijn ook altijd de stelletjes zoals omschreven in de OP, veel minder vaak stelletjes die op jongere leeftijd wel meer uit het leven hebben gehaald.

Allemaal halsoverkop een gezin opgebouwd medio 20, nauwelijks iets anders gedaan dan zoals omschreven in de OP. En dan opeens komt dat moment: ''Is dit het nou''? Mijn man krijgt een dikke pens, mijn vrouw striae. We komen nauwelijks het dorp uit en elke zaterdagavond is het kijken naar ''Ik hou van Holland''.

Dat gaat een keer mis, tenzij je het IQ van zanger rinus hebt. Anders heb je als mens toch meer uitdaging nodig, dat houd je nooit decennia lang vol.
Je klinkt als een gefrustreerde boy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')