Nee zeker niet, maar laten we wel wezen : het wordt er ook niet bepaald beter op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:39 schreef Handleiding het volgende:
Je klinkt als een uitgebluste 50-er. Alsof het allemaal zo erg is na de 30
Op basis van deze stelling en jouw pohi kan ik dus concluderen dat je een relatie hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:35 schreef Ruislip het volgende:
Maar, vooral diegenen met een relatie, man man wat lopen die te zeiken zeg.
Waarom zielig, laat mensen in hun waarde zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef Protoplanet het volgende:
Tja, dat eeuwige studentikoze gedrag wordt op een gegeven moment wel erg zielig
Je komt gewoon in een andere levensfase, dat moet je niet geforcerd tegen proberen te gaan
De hele wereld is gek, behalve ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:41 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar laten we wel wezen : het wordt er ook niet bepaald beter op.
Snap gewoon niet waarom sommige figuren in hun twintiger / dertiger jaren al willen leven als een pensionado. Terwijl het verouderingsproces op veel punten onomkeerbaar is.
Ben zelf ook niet perfect hoor, leid volgens mij zelf een beetje aan het eeuwige student syndroom. Sommige leeftijdsgenoten vinden van mij misschien dat ik blijf hangen of vinden mij ''kinderachtig'', maar dat is nog altijd beter dan dat geneuzel van die zeiksnorren.
Je kunt best studentikoze dingen doen maar dan in de verbeterde versie, dus de scherpe randjes er af halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef Protoplanet het volgende:
Tja, dat eeuwige studentikoze gedrag wordt op een gegeven moment wel erg zielig
Je komt gewoon in een andere levensfase, dat moet je niet geforcerd tegen proberen te gaan
Gek is ook weer een groot woord, het leven is ook te gecompliceerd om over dit soort dingen echt eens te gaan nadenken. Want morgenochtend staat immers de loodgieter alweer voor de deur.quote:
Je maakt een grote denkfout. JIJ vraagt je dat af. Anderen hebben helemaal de behoefte niet om zich dat af te vragen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Gek is ook weer een groot woord, het leven is ook te gecompliceerd om over dit soort dingen echt eens te gaan nadenken. Want morgenochtend staat immers de loodgieter alweer voor de deur.
Maar als je er toch eens echt over gaat nadenken, zou je je toch af kunnen vragen ; Waar ben ik nu helemaal mee bezig?
Nee klopt, dat is nu juist het probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je maakt een grote denkfout. JIJ vraagt je dat af. Anderen hebben helemaal de behoefte niet om zich dat af te vragen.
Jij maakt er een probleem van, het is namelijk helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is nu juist het probleem.
Een mongooltje weet zelf ook niet dat hij een probleem heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van, het is namelijk helemaal geen probleem.
Ik zie dat anders. Het zijn geen andere voorkeuren, maar het is gewoon gemakzucht en angst om de comfortzone te verlaten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef Protoplanet het volgende:
Accepteer gewoon dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft
Het is niet zo dat alles wat jij leuk vindt het enige juiste is. Zij zijn zo het gelukkigst.
Tja, gelukkig bepaal jij dat dus nietquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Het zijn geen andere voorkeuren, maar het is gewoon gemakzucht en angst om de comfortzone te verlaten.
quote:
Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is. Zie dat nu al non stop gebeuren onder 40-45 jarigen. Het is zo enorm voorspelbaar. Het zijn ook altijd de stelletjes zoals omschreven in de OP, veel minder vaak stelletjes die op jongere leeftijd wel meer uit het leven hebben gehaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Tja, gelukkig bepaal jij dat dus niet
Okequote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef Ruislip het volgende:
Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is.
Je klinkt als een gefrustreerde boy.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef Ruislip het volgende:
[..]
Nee, maar over een jaar of 10 gaan we zien dat dit dus zo ''gelukkig'' niet is. Zie dat nu al non stop gebeuren onder 40-45 jarigen. Het is zo enorm voorspelbaar. Het zijn ook altijd de stelletjes zoals omschreven in de OP, veel minder vaak stelletjes die op jongere leeftijd wel meer uit het leven hebben gehaald.
Allemaal halsoverkop een gezin opgebouwd medio 20, nauwelijks iets anders gedaan dan zoals omschreven in de OP. En dan opeens komt dat moment: ''Is dit het nou''? Mijn man krijgt een dikke pens, mijn vrouw striae. We komen nauwelijks het dorp uit en elke zaterdagavond is het kijken naar ''Ik hou van Holland''.
Dat gaat een keer mis, tenzij je het IQ van zanger rinus hebt. Anders heb je als mens toch meer uitdaging nodig, dat houd je nooit decennia lang vol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |