quote:
Bijna net zo'n held als de Heere.quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Kut OP
Doe je straks het origineel weer terug?
Jij moet aloa wel vaak hebben he?quote:
Ik steun jou.quote:
waarom wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom heb je geen pimp abo als I
je zei toch dat je niet weet wat je met je geld moest doen?quote:
mwahquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zei toch dat je niet weet wat je met je geld moest doen?![]()
neequote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel extra donatie gedaan aan FOK! ?
nopequote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel extra donatie gedaan aan FOK! ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zo netjes even de hollocaust slachtoffers de vrijheiheid strijders de burger slachtoffees en de soldaten die gevallen zijn voor onze vrijheid herdenken met het respect dat ze verdienen
Ja tegenwoordig moet er altijd wel pleurisvolk zijn om dat te verpestenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:02 schreef I. het volgende:
Toch triest dat je daar niet standaard van uit kunt gaan..
Wel extreemquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:05 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Internetbedrijf gewoon even 2 minuten op zwart
Jup.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nu pilsies om onze vrijheid te vieren?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nu pilsies om onze vrijheid te vieren?
wat moet je daar nouquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Hey haags, ik ben nu echt in Den Haag
Nee hoor wad een schreeuwer wel iets ervoor maar tochquote:
Ja klopt, voor de stilte.. Die is direct afgevoerd gok ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor wad een schreeuwer wel iets ervoor maar toch
Nekschot hoop ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, voor de stilte.. Die is direct afgevoerd gok ik
in 't Torentje en Ridderzaal chillen jeweettoggggquote:
aangehouden iddquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, voor de stilte.. Die is direct afgevoerd gok ik
Snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in 't Torentje en Ridderzaal chillen jeweettogggg
Hij was gebolkt.quote:
Je zou maar zo'n gedrocht als familie hebben.quote:
"BAM! Gebolkt jongetje! Hier! Nog een bolk!quote:
Heftigquote:Man dies watching Avengers: Infinity War
A 43-year-old man died during a cinema screening of Marvel's latest blockbuster, Avengers: Infinity War, on Tuesday.
According to The Times of India (via CinemaBlend), officials didn't discover the body of Peddapasupula Baasha right away as they assumed he was waiting for the post-credits scene (a Marvel staple).
When they removed his 3D glasses, officials discovered that he died with his eyes open.
An investigation is underway, but Baasha is thought to have died of natural causes or from cardiac arrest. His body has been sent to a local government hospital for post-mortem.
The tragic incident took place at Cinehub Multiplex theatre in Proddatur town in Andhra Pradesh's Kadapa district, where the man worked in construction.
is het in ieder geval stil naast jequote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:44 schreef I. het volgende:
Zit je dan de hele film naast een dooie in de zaal
Idd, geen popcorn of chipsgekraak en gesmakquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is het in ieder geval stil naast je
beter dan kutjongerenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is het in ieder geval stil naast je
eensquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Bioscoop altijd kut, al jaren niet geweest prima zo, thuis nog comfortabeler
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:49 schreef I. het volgende:
Ik zou vandaag 18 003 posts kunnen doen, maar denk dat ik al een ban heb voordat mij dat gelukt is
ja moet kunnen, somsquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was jij niet laatst naar bios geweest
quote:
die 3 moet weg, gemiddeld 18.000 posts kan ik nog doen vandaag. 1 post per 1.5 seconde zo'n beetje.quote:
Oke streepquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:49 schreef I. het volgende:
Ik zou vandaag 18 003 posts kunnen doen, maar denk dat ik al een ban heb voordat mij dat gelukt is
Nee dat wordt idd niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:51 schreef I. het volgende:
[..]
die 3 moet weg, gemiddeld 18.000 posts kan ik nog doen vandaag. 1 post per 1.5 seconde zo'n beetje.
Maar dat wordt dan als spammen gezien en daar krijg je een ban voor. Dus doen we maar niet
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerstvolgende bioscoopbezoek ook niet ga overleven, door de cultuurshock en alle stress en ongemakkelijkheden
en nu opbolkenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"BAM! Gebolkt jongetje! Hier! Nog een bolk!".
Jammer welquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat wordt idd niet geaccepteerd
Programmeren, daar krijg je flinke records meequote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik probeer mijn record keystrokes te verbeteren. Maar dat ga niet lukken met slechts posts hier
Net als dat verhaal met die overleden man in een tram hier, duurde ook even voor ze het door hadden.quote:
luguber verhaal iddquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Net als dat verhaal met die overleden man in een tram hier, duurde ook even voor ze het door hadden.
Mijn record was 55k, toen ik een nacht ging doorhalen om een hele paper te schrijven, maar dat was al wat jaartjes terugquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Programmeren, daar krijg je flinke records mee
Nice, ik zt op kantoor gemiddeld op 50k per anderhalve dagquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn record was 55k, toen ik een nacht ging doorhalen om een hele paper te schrijven, maar dat was al wat jaartjes terug
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn record was 55k, toen ik een nacht ging doorhalen om een hele paper te schrijven, maar dat was al wat jaartjes terug
Was kapot wel die dag, ook gelijk door naar werkcollege, maar gelukkig daar niet veel hoeven te doen en die anderhalfuur werkcollege was ook het enige die dag.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:59 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, ik zt op kantoor gemiddeld op 50k per anderhalve dag
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was kapot wel die dag, ook gelijk door naar werkcollege, maar gelukkig daar niet veel hoeven te doen en die anderhalfuur werkcollege was ook het enige die dag.
Mijn "gewone" record is slechts 18k, ook tijdens het afmaken van een paper maar iets minder uitgebreid dan toen, was een recente reset door herinstallatie. Dus deze is wel makkelijk te verbreken
Zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
Is die nieuwe layout aan te raden, anders ga ik het niet aanklikken
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:08 schreef I. het volgende:
Verdomme haagsie, wat ben je toch weer een enthousiaste jongeman
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
Die paper was 3500 woorden +/- 7 kantjes tekst, maar ging hele tijd twijfelen, typen en dan weer verwijderen. Uiteindelijk moet er wat op papier komen
Mocht je weer niet van mijn moeder?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Kut OP
Doe je straks het origineel weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mijn milieu, wat doe jequote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest nieuw paper kopen dus dit topic uitprinten duurde even. Maar ik ben weer up to date.
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:39 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik de hele tijd denken dat het nog fucking vroeg was, staat m'n klok verkeerd
Ja dat welquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
en je dacht ook niet wat is het donker voor dit tijdstip?
Je heb automatische lampen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja dat welVond dat het al verdacht donker begon te worden, m'n lampen sprongen ook aan, ik dacht, huh, dat gebeurt normaal pas na negenen
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je heb automatische lampen?
Ik moet nog ouderwets zelf drukken
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:47 schreef I. het volgende:
Springen aan bij zonsondergang, gaan uit bij zonsopkomst, tenzij ik zelf zeg, ja joe, ik ga naar bed, ga maar uit
Ik snapquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja bij mij is het meestal al zonsopkomst als ik naar bed ga, dus hoef ik dat niet te zeggen
ik ken dat, zwaar irritantquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:49 schreef I. het volgende:
Ganglamp die automatisch aangaat als ik de gang binnenloop, maar wel alleen wanneer de sensor merkt dat het te donker in de gang is. Als er voldoende licht aanwezig is blijft de ganglamp gewoon uitstaan.
Wat voor software gebruik je? Ik heb domoticz en het werkt, maar dat is dan ook wel alles (misschien als ik er wat meer tijd in stop dat het dan beter zal gaanquote:
Door 20 slavinnetjes die je hebt meegenomen na je laatste boottocht naar Sumatra?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Bij mij worden de olielampen nog elke avond aangestoken
Wat is irritant? Dat hij niet aangaat als het te licht is?quote:
Nee gewoon überhaupt dat schakelenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:57 schreef I. het volgende:
[..]
Wat is irritant? Dat hij niet aangaat als het te licht is?
Kan ik zelf ook nog gewoon aanpassen, als ik vind dat hij niet snel genoeg aangaat.
Gebruikt nu puur Hue met Hue's eigen bridge & app. Wil straks nog een raam/deursensor in m'n brievenbus monteren, en misschien nog een camera bij m'n voordeur.. M'n tv is helaas niet zo slim dat ik hem via domotica aan kan zetten, of ik heb dat nog niet goed gezochtquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor software gebruik je? Ik heb domoticz en het werkt, maar dat is dan ook wel alles (misschien als ik er wat meer tijd in stop dat het dan beter zal gaan)
Die 20 slavinnetjes kan ik voor iets beters inzettenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Door 20 slavinnetjes die je hebt meegenomen na je laatste boottocht naar Sumatra?
Oh, ja idd. Mag allemaal helemaal automatisch gaan hierquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewoon überhaupt dat schakelen
datquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:00 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, ja idd. Mag allemaal helemaal automatisch gaan hier
nou nou nouquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als je verrot bent moet je jezelf weggooien
Ik heb vrnl z-wave (plus) schakelaars en het werkt op zich lekker, maar is niet goedkoopquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:59 schreef I. het volgende:
[..]
Gebruikt nu puur Hue met Hue's eigen bridge & app. Wil straks nog een raam/deursensor in m'n brievenbus monteren, en misschien nog een camera bij m'n voordeur.. M'n tv is helaas niet zo slim dat ik hem via domotica aan kan zetten, of ik heb dat nog niet goed gezocht
neejonquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als je verrot bent moet je jezelf weggooien
ik vreet het nog opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als iets verrot is gooi je het toch weg?![]()
niet gekookte dan hequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:03 schreef I. het volgende:
Wist je dat als je spaghetti zover doorbuigt dat het breekt, het altijd in drie stukken breekt?
Ohh, daarmee moet je dus ook echt die wandcontactdozen vervangen? Dan heb ik liever oplossingen als huequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vrnl z-wave (plus) schakelaars en het werkt op zich lekker, maar is niet goedkoop
Oh? Vaak genoeg in 2en hoor. Ja ongekooktquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:03 schreef I. het volgende:
Wist je dat als je spaghetti zover doorbuigt dat het breekt, het altijd in drie stukken breekt?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, gekookte breekt niet als je het doorbuigt
Zeker niet. Probeer maarquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh? Vaak genoeg in 2en hoor. Ja ongekookt
Of ik vervang het door iets vers. Ik hoef niet te vertellen wat dat voor jou betekentquote:
ohquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:05 schreef I. het volgende:
Doorbuigen he, niet in het midden beetpakken en doorbreken
haha hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of ik vervang het door iets vers. Ik hoef niet te vertellen wat dat voor jou betekent
Ja, maar dat moest ik toch al doen. En een lichtschakelaar vervangen is zo gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ohh, daarmee moet je dus ook echt die wandcontactdozen vervangen? Dan heb ik liever oplossingen als hue
True, maar een lampje indraaien met een dimmer / wifi schakelaar ingebouwd is nog net iets makkelijkerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest ik toch al doen. En een lichtschakelaar vervangen is zo gedaan.
Als je meerdere lampen in je plafond wil schakelen hoef je maar 1 lichtschakelaar te vervangen ipv meerdere lampenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:11 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar een lampje indraaien met een dimmer / wifi schakelaar ingebouwd is nog net iets makkelijker
Scheelt dat ik in een appartement woon en dus maar 1 lamp per schakelaar hebquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je meerdere lampen in je plafond wil schakelen hoef je maar 1 lichtschakelaar te vervangen ipv meerdere lampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |