Nou niet goed maar vind het leuk om te zien en dan ga ik niet lopen zeiken of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Vinden jullie ts’ kookkunsten serieus goed of is het meer een user zijn kont kussen dingetje?
Daar gaat het niet om. Hij brengt het leuk en herkenbaar (voor mij iig)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Vinden jullie ts’ kookkunsten serieus goed of is het meer een user zijn kont kussen dingetje?
Ik probeer ook niet te zeiken, maar toen ik de foto’s zag dacht ik toch echt wtf is dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou niet goed maar vind het leuk om te zien en dan ga ik niet lopen zeiken of zo.
Zouden meer mensen moeten doen(topics met foto's maken en minder zeiken).
Stuk leuker om te lezen en te zien dan een hoop andere dingenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Nou ik kook zonder foto’s te posten op fok.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben geen kok natuurlijk. Ik doe maar wat. Als michelinsterren wilt moet je niet bij mij zijn.
Maar Angel-Joy, vertel, hoe kook jij?
Zonde.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou ik kook zonder foto’s te posten op fok.
Niks rustig godmiljaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoel het niet slecht hoor ts. Maar wat je vandaag hebt gemaakt is echt geen topic waardig. (Vind ik, eigen mening enzo rustig allemaal)
ok vind van wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoel het niet slecht hoor ts. Maar wat je vandaag hebt gemaakt is echt geen topic waardig. (Vind ik, eigen mening enzo rustig allemaal)
+1 voor de amateurkoks. Ik heb helaas de ballen niet om mijn kook"prestaties" te delen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:48 schreef Ole het volgende:
[..]
ok vind van wel.
Ik wil meer van dit soort topics.
Haten is verlaten enzulkse uitlatingen!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Bye Karen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie zijn wel makkelijk vermaakt zeg
Oke Bye felicia
Het zijn alleszins vermakelijkere topics dan een topic waarin mensen om de vijf minuten 'koffie' of 'banaan' posten. Tevens is het een toegankelijker topic dan een SC, of een specifiek op een onderwerp gericht topic waar alleen de eckte eckte kenners komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij niet, doei je zal gemist worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie zijn wel makkelijk vermaakt zeg
Oke Bye felicia
Nou sorry hoor, maar dat ben ik niet met je eens.Ik kreeg inspiratie na het lezen over Mexicaanse lunches. En ik dacht dat kan ik ook. Meer dan een broodje kaas. Ok, ik kan Mexicaanse lunches nog niet evenaren, maar ik heb wel een klap in de richting gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Jouw boordje is alles behalve beetje Mexicaans, alleen omdat er wat peper op zit, maakt het nog niet exotisch. En wat maakt het jou uit wat ik doorgaans kook? Dat is toch niet relevant aan wat je vandaag hebt gepost?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat ben ik niet met je eens.Ik kreeg inspiratie na het lezen over Mexicaanse lunches. En ik dacht dat kan ik ook. Meer dan een broodje kaas. Ok, ik kan Mexicaanse lunches nog niet evenaren, maar ik heb wel een klap in de richting gedaan.
Het waren trouwens heerlijke broodjes!
Je hoeft echt niet moeilijk te doen om een smakelijke lunch op tafel te zetten. Maar ik heb nog steeds geen antwoord van wat jij fabriceert in de keuken.
Jij hebt kritiek. No problem. Maar wat doe jij beter dan mij dan eigenlijk. Daar ben ik benieuwd naar. Ik heb nooit beweerd dat ik een kok was, ik laat alleen zien wat ik doe. En wat ik om me heen zie, is dat andere mensen ook maar wat doen, net zoals ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw boordje is alles behalve beetje Mexicaans, alleen omdat er wat peper op zit, maakt het nog niet exotisch. En wat maakt het jou uit wat ik doorgaans kook? Dat is toch niet relevant aan wat je vandaag hebt gepost?
Maar als je het zo graag wilt weten, ik kook vaak Aziatisch (chinees, Thais en Vietnamees voornamelijk).
![]()
En ik eet bijna nooit brood, vind ik niet lekker. Eet liever warme maaltijden.
Laat eens zien dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
ik kook vaak Aziatisch (chinees, Thais en Vietnamees voornamelijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |