abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:37:32 #101
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178937689
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Vinden jullie ts’ kookkunsten serieus goed of is het meer een user zijn kont kussen dingetje?
Nou niet goed maar vind het leuk om te zien en dan ga ik niet lopen zeiken of zo.

Zouden meer mensen moeten doen(topics met foto's maken en minder zeiken).
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:38:34 #102
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178937715
quote:
Vinden jullie ts’ kookkunsten serieus goed of is het meer een user zijn kont kussen dingetje?
Daar gaat het niet om. Hij brengt het leuk en herkenbaar (voor mij iig)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_178937726
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou niet goed maar vind het leuk om te zien en dan ga ik niet lopen zeiken of zo.

Zouden meer mensen moeten doen(topics met foto's maken en minder zeiken).
Ik probeer ook niet te zeiken, maar toen ik de foto’s zag dacht ik toch echt wtf is dit.
Zijn nasi topic is nog te doen, maar vandaag gaat me te ver.
pi_178937728
Ik ben geen kok natuurlijk. Ik doe maar wat. Als je michelinsterren wilt moet je niet bij mij zijn. Dat is nog zacht uitgedrukt (open doel dichtgetimmerd)

Maar Angel-Joy, vertel, hoe kook jij?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178937729
quote:
Stuk leuker om te lezen en te zien dan een hoop andere dingen :P
pi_178937757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben geen kok natuurlijk. Ik doe maar wat. Als michelinsterren wilt moet je niet bij mij zijn.

Maar Angel-Joy, vertel, hoe kook jij?
Nou ik kook zonder foto’s te posten op fok.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:41:48 #107
459912 FlippingCoin
pi_178937768
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou ik kook zonder foto’s te posten op fok.
Zonde. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:42:20 #108
459912 FlippingCoin
pi_178937774
Maar lekker doorgaan sigaartje ik vind ze vermakelijk. ^O^
pi_178937780
Ik bedoel het niet slecht hoor ts. Maar wat je vandaag hebt gemaakt is echt geen topic waardig. (Vind ik, eigen mening enzo rustig allemaal)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:43:49 #110
459912 FlippingCoin
pi_178937797
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik bedoel het niet slecht hoor ts. Maar wat je vandaag hebt gemaakt is echt geen topic waardig. (Vind ik, eigen mening enzo rustig allemaal)
Niks rustig godmiljaar. :(
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 mei 2018 @ 16:48:11 #111
22592 crew  Ole
pi_178937859
quote:
ok vind van wel.
Ik wil meer van dit soort topics.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_178937900
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:48 schreef Ole het volgende:

[..]

ok vind van wel.
Ik wil meer van dit soort topics.
+1 voor de amateurkoks. Ik heb helaas de ballen niet om mijn kook"prestaties" te delen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:51:08 #113
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178937921
quote:
Haten is verlaten enzulkse uitlatingen!
pi_178937933
wmb post iemand een topic over hoe ze thee zetten, of een ei koken. Als het leuk gebracht wordt maken de culinaire kwaliteiten mij weinig uit.
pi_178937962
Jullie zijn wel makkelijk vermaakt zeg

Oke Bye felicia
pi_178938005
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:

Oke Bye felicia
Bye Karen.
pi_178938072
quote:
Het zijn alleszins vermakelijkere topics dan een topic waarin mensen om de vijf minuten 'koffie' of 'banaan' posten. Tevens is het een toegankelijker topic dan een SC, of een specifiek op een onderwerp gericht topic waar alleen de eckte eckte kenners komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 16:58:40 #118
459912 FlippingCoin
pi_178938084
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:

Oke Bye felicia
Jij niet, doei je zal gemist worden.
pi_178938115
quote:
Nou sorry hoor, maar dat ben ik niet met je eens.Ik kreeg inspiratie na het lezen over Mexicaanse lunches. En ik dacht dat kan ik ook. Meer dan een broodje kaas. Ok, ik kan Mexicaanse lunches nog niet evenaren, maar ik heb wel een klap in de richting gedaan.

Het waren trouwens heerlijke broodjes!
Je hoeft echt niet moeilijk te doen om een smakelijke lunch op tafel te zetten. Maar ik heb nog steeds geen antwoord van wat jij fabriceert in de keuken.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:01:00 #120
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178938116
Wat een liefde O+
pi_178938152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:01 schreef Divje het volgende:
Wat een liefde O+
HOU JE WAFEL JIJ :(
pi_178938197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar dat ben ik niet met je eens.Ik kreeg inspiratie na het lezen over Mexicaanse lunches. En ik dacht dat kan ik ook. Meer dan een broodje kaas. Ok, ik kan Mexicaanse lunches nog niet evenaren, maar ik heb wel een klap in de richting gedaan.

Het waren trouwens heerlijke broodjes!
Je hoeft echt niet moeilijk te doen om een smakelijke lunch op tafel te zetten. Maar ik heb nog steeds geen antwoord van wat jij fabriceert in de keuken.
Jouw boordje is alles behalve beetje Mexicaans, alleen omdat er wat peper op zit, maakt het nog niet exotisch. En wat maakt het jou uit wat ik doorgaans kook? Dat is toch niet relevant aan wat je vandaag hebt gepost?

Maar als je het zo graag wilt weten, ik kook vaak Aziatisch (chinees, Thais en Vietnamees voornamelijk).
>:O
En ik eet bijna nooit brood, vind ik niet lekker. Eet liever warme maaltijden.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:08:50 #123
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178938242
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:03 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

HOU JE WAFEL JIJ :(
Lekker :9
pi_178938298
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jouw boordje is alles behalve beetje Mexicaans, alleen omdat er wat peper op zit, maakt het nog niet exotisch. En wat maakt het jou uit wat ik doorgaans kook? Dat is toch niet relevant aan wat je vandaag hebt gepost?

Maar als je het zo graag wilt weten, ik kook vaak Aziatisch (chinees, Thais en Vietnamees voornamelijk).
>:O
En ik eet bijna nooit brood, vind ik niet lekker. Eet liever warme maaltijden.
Jij hebt kritiek. No problem. Maar wat doe jij beter dan mij dan eigenlijk. Daar ben ik benieuwd naar. Ik heb nooit beweerd dat ik een kok was, ik laat alleen zien wat ik doe. En wat ik om me heen zie, is dat andere mensen ook maar wat doen, net zoals ik.
Zo heb ik laatst een werkelijk voortreffelijke zuurkool gegeten en ik vroeg aan de keukendame, hoe heb je dat klaargemaakt?
Je mag drie keer raden.

Hintje: ze heeft geen houten vat, ze heeft geen witte kool gekocht en ook geen fles azijn.
dus?
pi_178938307
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
ik kook vaak Aziatisch (chinees, Thais en Vietnamees voornamelijk).
Laat eens zien dan.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:13:38 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178938327
Ik vind het hartstikke leuk dat een user de moeite doet om zo veel foto's te maken en uitgebreid uitleg te geven. De meeste mensen koken heel normaal en Sigaartje vertegenwoordigt die grote groep en laat daar bij zien dat je aan normale gerechten een twist kunt geven.
En die twist is juist het leuke van koken. Doe toch lekker spekjes door de bami of kaas over je lekkerbek. Als het smaakt, is dat alleen maar mooi meegenomen. En als het een keer niet smaakt, heb je geleerd dat maggi op een lekkerbek dus niet voor herhaling vatbaar is. Dat is juist koken: proberen en leren van je fouten. Op welk niveau je dat dan doet is niet belangrijk. Zo lang je er maar lol in hebt.
Spoilers!
pi_178938393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Jij hebt kritiek. No problem. Maar wat doe jij beter dan mij dan eigenlijk. Daar ben ik benieuwd naar. Ik heb nooit beweerd dat ik een kok was, ik laat alleen zien wat ik doe. En wat ik om me heen zie, is dat andere mensen ook maar wat doen, net zoals ik.
Zo heb ik laatst een werkelijk voortreffelijke zuurkool gegeten en ik vroeg aan de keukendame, hoe heb je dat klaargemaakt?
Je mag drie keer raden.

Hintje: ze heeft geen houten vat, ze heeft geen witte kool gekocht en ook geen fles azijn.
dus?
Wat ben jij gelijk aangevallen zeg. Ik ben niet verplicht om ook foto’s te posten om te laten zien dat ik beter ben dan jij of wat dan ook. En heb ook nergens gezegd dat ik beter ben dan jij in welke opzicht dan ook.
Enige ‘kritiek’ was dat ik zo’n broodje niet topic waardig vond. Heb nergens gezegd bah bah bah vies dit dat. Sommige zijn het met mij mee eens, anderen zijn het er niet mee eens. Kan toch?

Als je 0.0 ‘kritiek’ wilt en anders gaat huilen, dan moet je idd maar geen topic meer openen
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:20:41 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178938443
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat ben jij gelijk aangevallen zeg. Ik ben niet verplicht om ook foto’s te posten om te laten zien dat ik beter ben dan jij of wat dan ook. En heb ook nergens gezegd dat ik beter ben dan jij in welke opzicht dan ook.
Enige ‘kritiek’ was dat ik zo’n broodje niet topic waardig vond. Heb nergens gezegd bah bah bah vies dit dat. Sommige zijn het met mij mee eens, anderen zijn het er niet mee eens. Kan toch?

Als je 0.0 ‘kritiek’ wilt en anders gaat huilen, dan moet je idd maar geen topic meer openen
Het is wel weer genoeg met deze discussie.

Voor Sigaartje past een iets gladdere rug zo af en toe. En aan jou is het niet om te beslissen of een onderwerp wel of geen eigen topic mag hebben.
Spoilers!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:26:12 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178938527
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga morgen mijn gerecht Chicken Ren proberen te maken. Hier is wat handigheid voor nodig, maar is letterlijk om je vingers bij af te zuigen!!!
Het is al weer een tijdje geleden, maar ik ga me er aan wagen. Daar heb ik wel heel goede kip voor nodig.
Kan je een hint geven over wat Chicken Ren is?
Spoilers!
pi_178938528
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Maar je hebt gewoon makkelijk praten. Ik laat zie wat ik doe, dus dat kun je lekker afkraken. Lekker gemakkelijk. Misschien ben jij wel mevrouw Iwanius, dat weet ik niet. Als Iwanius me af zou kraken zou ik zeggen, he Willem, ga jij ook eens even de keuken in, kijken wat jij er van maakt?

Snap je wat ik bedoel. Ik heb niets met koken, maar ik wel iets lekkers en smaakvols op tafel zetten, dat is best moelijk.
En dan kom jij met een vraag over mijn kookkunsten, terwijl dat totaal de inzet niet was.

Misschien kook jij ook met een zak rijst uit de supermarkt. Maar als jij een superkokkin bent met de rijst nog pelt en de kruiden zelf plet en weet ik allemaal veel.....

Dan maak ik een diepe buiging.

Want dan heb je gelijk.
pi_178938560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan je een hint geven over wat Chicken Ren is?
Het is geen origineel recept van mezelf. Ik hoorde het van een ander. En van mensen die bij hem kwamen eten. Het is zelfs half half te vinden op internet. Maar het is maar net afwachten hoe het gaat. Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken. Als je het ziet, dan denk je, oh ja. En als je het goed doet is het zoooo lekker. Als je het fout doet is het niet te vreten.
pi_178938573
Ik vind je topics leuk, ga vooral zo door sigaartje en trek je van die sjagrijnen maar niets aan :)
pi_178938666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sorella het volgende:
Ik vind je topics leuk, ga vooral zo door sigaartje en trek je van die sjagrijnen maar niets aan :)
Wat verschrikkelijk lief van je.

en ook de vele complimenten van vele anderen. Ik ben maar een gewone jongen, met gewoon eten, maar ik wil er wat smaak aan geven. Als je smaak geeft aan je eten, geef je ook smaak aan je leven.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:35:57 #134
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178938687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:34 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat verschrikkelijk lief van je.

en ook de vele complimenten van vele anderen. Ik ben maar een gewone jongen, met gewoon eten, maar ik wil er wat smaak aan geven. Als je smaak geeft aan je eten, geef je ook smaak aan je leven.
Wijsheid van de dag _O_
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:39:16 #135
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178938744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sigaartje het volgende:
Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken.
Doe je die kip ook eerst in bad?

vrijdag 4 mei 2018 @ 17:39:21 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178938747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het is geen origineel recept van mezelf. Ik hoorde het van een ander. En van mensen die bij hem kwamen eten. Het is zelfs half half te vinden op internet. Maar het is maar net afwachten hoe het gaat. Je maakt in ieder geval een kippekooi na en daar ga je mee koken. Als je het ziet, dan denk je, oh ja. En als je het goed doet is het zoooo lekker. Als je het fout doet is het niet te vreten.
Ik ben zeer gefascineerd :o
Spoilers!
pi_178938791
Dit is waar ik de inspiratie vandaan had van het broodje.

Het is een Mexicaanse lunch. Tortas. Het broodje zelf maakt het broodje. Maar die hebben we hier niet. Dus ja, behelpen dus. Ik heb een begin gemaakt. Later wordt het nog beter, met ei erbij, kruiden, ik zie wel...

Toen ik die foto zag, dacht ik hee, wat leuk! Dat is wat anders dan een broodje kaas. Dus ik ben BEGONNNEN ermee aan de slag te gaan.
pi_178938820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben zeer gefascineerd :o
Ah joh zo ingewikkeld is het niet. Maar toen ik het hoorde, zoiets simpels, de gasten van die jongen die dat maakte die zeiden " ik vind het niet zo raar dat hij zo dik is". (Ik ben het niet hoor).
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:46:43 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178938904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:42 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ah joh zo ingewikkeld is het niet. Maar toen ik het hoorde, zoiets simpels, de gasten van die jongen die dat maakte die zeiden " ik vind het niet zo raar dat hij zo dik is". (Ik ben het niet hoor).
Ja nou wordt het helemaal mooi. Ik ben dol op eten waar je dik van wordt!

Nog een dagje slapen tot een nieuw topic :Y)
Spoilers!
pi_178938973
Ik ga morgen eerst de boodschappen doen en dan begin ik er 's middags mee. Ik hoop dat het lukt. :)
  vrijdag 4 mei 2018 @ 17:52:55 #141
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178938987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:51 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga morgen eerst de boodschappen doen en dan begin ik er 's middags mee. Ik hoop dat het lukt. :)
Ben erg benieuwd :Y
  vrijdag 4 mei 2018 @ 18:56:15 #142
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178940067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:41 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is waar ik de inspiratie vandaan had van het broodje.

[ afbeelding ]

Het is een Mexicaanse lunch. Tortas. Het broodje zelf maakt het broodje. Maar die hebben we hier niet. Dus ja, behelpen dus. Ik heb een begin gemaakt. Later wordt het nog beter, met ei erbij, kruiden, ik zie wel...

Toen ik die foto zag, dacht ik hee, wat leuk! Dat is wat anders dan een broodje kaas. Dus ik ben BEGONNNEN ermee aan de slag te gaan.
Zie het nu pas.. First we Feast _O_
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:04:29 #143
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_178940188
quote:
FOK! heeft wanhopig dit soort topics nodig en je komt ff langs om er over heen te pissen? :') Niks kritiek, gewoon schoppen tegen TS met semi-lollige reacties. Denk dat daar echt niemand op zit te wachten eigenlijk, zoals je ook wel aan de andere reacties merkt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:31:00 #144
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_178940689
Ik vind het een leuk topic. Lekker lijkt het me verder niet. Vis en kaas, no thanks. :P
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_178940807
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

FOK! heeft wanhopig dit soort topics nodig en je komt ff langs om er over heen te pissen? :') Niks kritiek, gewoon schoppen tegen TS met semi-lollige reacties. Denk dat daar echt niemand op zit te wachten eigenlijk, zoals je ook wel aan de andere reacties merkt.
:D
pi_178940828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:31 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het een leuk topic. Lekker lijkt het me verder niet. Vis en kaas, no thanks. :P
Wil je wel de vliegende kip van morgen?
pi_178940834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:39 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Doe je die kip ook eerst in bad?

[ afbeelding ]
Zou je ze niet eerst even een slipje aandoen?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:23:46 #148
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_178944434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:39 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wil je wel de vliegende kip van morgen?
Weet niet wat het is maar ben nu wel benieuwd ja. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 5 mei 2018 @ 01:04:29 #149
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178946772
Dit zijn bazentopics.

Maar sigaartje, snij je nou echt die peper met een gewoon mes? Heb je geen koksmes of desnoods aardappelschilmesje?

Tevens: moest lachen om 'stokje'. Is steeltje toch? ;)
Koel en donker bewaren
  zaterdag 5 mei 2018 @ 01:16:49 #150
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178946853
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Sorella het volgende:
En dit! Gewoon doorgaan!

Ik zou ook wel zo'n topic willen maken maar als ik alle kritiek zie....
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')