abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178926649
Ik irriteer me mateloos aan dit nieuws weer van 1 of andere klootzak die maar denkt op deze manier zijn recht te kan gaan halen.

Hoop voor hem dat hij maar opgepakt gaat worden voordat hij die actie doet.
Ik ben er namelijk niet, maar ik zou er helemaal van over de zeik gaan als ik daar stond.
En ok dan is het 10000 man tegen 1 lul, die maar zijn recht op die manier wil halen.

Je kunt verdomme heel het jaar demonstreren in nederland als je wil, maar het gaat er bij mij echt niet in op dat moment.
En echt ik wordt er al pissed over alleen al om het idee te horen.

Vies tering ventje, het is er verdomme het moment niet voor.
Fuck you import nederlander, zo krijg je dus haat tegen elkaar.

Je respecteerd het maar en het intresseerd me niet of hij uit indonesie komt turkije of marroko of elk ander kut land, we hadden ze allemaal moeten onderdrukken en als kolonieen houden.

Owja we hebben er nog een paar, die kosten alleen maar geld, alleen maar klagen, en zodra NL zijn finanancieen intrekt gaan ze huilen,.

Donder op pleuris lijers
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 01:06:32 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178926693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:57 schreef kree het volgende:
Ik irriteer erger me mateloos
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 01:07:26 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178926697
Verder wel eens met de klacht.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_178926708
Het is net als met sinterklaas, ook dat gezeik weer.
Als het je het niet zint, mooi helemaal prima, ga je toch lekker naar een ander land.

Doei we zullen je niet missen.

Sorry hoor ben echt pissed off hierover.
pi_178926752
quote:

Ik irriteer me mateloos aan dit nieuws weer van 1 of andere klootzak die maar denkt op deze manier zijn recht te kan gaan halen.

Hoop voor hem dat hij maar opgepakt gaat worden voordat hij die actie doet.
Ik ben er namelijk niet, maar ik zou er helemaal van over de zeik gaan als ik daar stond.
En ok dan is het 10000 man tegen 1 lul, die maar zijn recht op die manier wil halen.

Je kunt verdomme heel het jaar demonstreren in nederland als je wil, maar het gaat er bij mij echt niet in op dat moment.
En echt ik wordt er al pissed over alleen al om het idee te horen.

Vies tering ventje, het is er verdomme het moment niet voor.
Fuck you import nederlander, zo krijg je dus haat tegen elkaar.

Je respecteerd het maar en het intresseerd me niet of hij uit indonesie komt turkije of marroko of elk ander kut land, we hadden ze allemaal moeten onderdrukken en als kolonieen houden.

Owja we hebben er nog een paar, die kosten alleen maar geld, alleen maar klagen, en zodra NL zijn finanancieen intrekt gaan ze huilen,.

Donder op pleuris lijers
Ik weet bijna zeker dat er morgen heel veel stillen en veteranen en oud-militairen en andere sympathisanten tussen het publiek staan en rondkijken tijdens de 2 minuten stilte in de hoop dat iemand in de buurt het durft de orde te verstoren. Ik zeg dat er actvisten ontzet moeten worden door de Politie vanwege wat de activisten dan gaat overkomen.

Ik hoop zo erg dat er bebloede activisten moeten worden afgevoerd die dan natuurlijk bij Pauw of welk gutmenschen programma op tv ook , dan een dezer dagen hulie gaan lopen doen omdat ze gevoeld hebben in hoeverre men dan klaar is met al die beroepsklagers en linkse activisten in dit land die de boel besodemieteren op valse gronden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 01:17:54 ]
pi_178926761
Ze hadden die gast gelijk moeten opsluiten al.
Hij of zijn vriendjes zouden namelijk degene zijn die er nog met een bomgordel tussen zouden gaan staan.
pi_178926789
Trouwens voor de duidelijkheid, ik snap hun idee wel.
Maar prima dan maken we daar een andere dag voor, zou dat nog respecteren ook en meedenken.

Maar je punt op dat moment duidelijk maken is belachelijk
  vrijdag 4 mei 2018 @ 01:36:55 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178926833
Rogier Meijerink is een bekende demonstrant, en aandachtszoeker.
Het is nog maar de vraag of hij daadwerkelijk daar gaat staan. Ik denk het niet maar ik laat me graag verrassen.

Vind het geen goede actie van hem, wel jammer want ik was het wel soms met andere dingen met hem eens.

Heb vaak kunnen lachen om die gozer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 01:38:26 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178926836
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:23 schreef kree het volgende:
Maar prima dan maken we daar een andere dag voor, zou dat nog respecteren ook en meedenken.

Maar je punt op dat moment duidelijk maken is belachelijk
Nee juist niet, het is de perfecte dag om het te gaan doen.
Je ziet hoeveel aandacht de media er nu aan besteedt, dat zou op een andere willekeurige dag een stuk minder zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178926842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee juist niet, het is de perfecte dag om het te gaan doen.
Je ziet hoeveel aandacht de media er nu aan besteedt, dat zou op een andere willekeurige dag een stuk minder zijn.
ja tot nu toe als idee wel, als hij het ook echt doet, dan gaat het meer haat worden als medeleven.
pi_178926846
En als hij het niet doet, dan is het een aandachtsrekker op de totaal verkeerde manier.

Hoe ik het ook bekijk, niks goeds aan.
pi_178926850
Bij wijze van spreken he, want bedoel het als voorbeeld.

Het is hetzelfde als ik een moskee binnen ga rennen en dan tegen iedereen daar ga roepen dat ik hun geloof haat.

Hoe denk je dat zoiets zou aflopen?

..Kree we snappen je wel hoor, gelijk dat je even onze dienst verstoort om je punt duidelijk te maken.
We gaan er wat aan doen.... :')

Komop zeg...

(btw ik heb niks tegen islam maar kon even niet een beter voorbeeld bedenken :) )
pi_178927206
Hij twitterde bij de dood van Lubbers, Weer een aanrander minder!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 4 mei 2018 @ 06:23:55 #14
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178927262
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Van alle fouten pak je de mooiste eruit
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_178927332
Terechte klacht :)
Zonder wrijving geen glans
pi_178927912
Ik vind het ook ontzettend vreemd dat één persoon anno 2018 zoveel invloed kan hebben. Sluit die mafkees toch op. En indien niet hoop ik dat ze deze debiel alles breken wat in hem zit bij de eerste de beste schreeuw.
U MAD?
pi_178928121
quote:
Ik irriteer me
:') :|W
pi_178928135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het ook ontzettend vreemd dat één persoon anno 2018 zoveel invloed kan hebben. Sluit die mafkees toch op. En indien niet hoop ik dat ze deze debiel alles breken wat in hem zit bij de eerste de beste schreeuw.
De media krijgt opdracht om zogenaamd objectief nieuws te brengen waarbij beide kanten belicht moeten worden.

In de praktijk komt het erop neer dat als er pakweg 40.000 ouders en kinderen naar Sinterklaas komen kijken en er twintig mensen staan te demonstreren, er aan die 0,05% van het publiek maarliefst 99,95% van de aandacht besteed gaat worden.

En praatprogramma's moeten ook de stoeltjes gevuld krijgen, dus waarom niet met een uitkeringstrekker die een mening en een hele grote mond is toebedeeld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178928354
De nieuwe damschreeuwer. Mede mogelijk gemaakt door de Telegraaf.
pi_178928378
Dat wordt genieten voor de tv vanavond. Ik zie graag zo’n sneuerd helemaal de tyfus in geslagen worden door 10 man wanneer hij z’n bek open trekt.
  Spellchecker vrijdag 4 mei 2018 @ 08:33:20 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178928413
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:29 schreef Silven het volgende:
Dat wordt genieten voor de tv vanavond. Ik zie graag zo’n sneuerd helemaal de tyfus in geslagen worden door 10 man wanneer hij z’n bek open trekt.
En die 10 man worden op hun beurt weer gepeppersprayed/getaserd oid ... kortom het bleef nog lang onrustig. Wat is er zo moeilijk aan gewoon 2 minuten je smoel en je fatsoen houden?
pi_178928424
Nou moet ik zeggen dat ik sinds damschreeuwer 1.0 toch al niet meer normaal naar de registratie van de dodenherdenking kan kijken... :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:35:35 #23
64781 bonke
pipo koeie
pi_178928429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:29 schreef Silven het volgende:
jammer dat dat niet gaat gebeuren :(
pies on joe toe
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:43:58 #24
273116 Linkiss
The Hunter
pi_178928516
quote:
import nederlander
Maar zelf geen fatsoenlijk Nederlands kunnen tikken...
Sowieso een onterechte klacht dus.
Blessed be.
pi_178928635
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 08:33 schreef maily het volgende:

[..]

En die 10 man worden op hun beurt weer gepeppersprayed/getaserd oid ... kortom het bleef nog lang onrustig. Wat is er zo moeilijk aan gewoon 2 minuten je smoel en je fatsoen houden?
Mwa, ik denk dat menig agent zich niet heel erg zal vekommeren om zo’n schreeuwerd en niet alles uit de kast zal trekken om de ‘aanvallers’ eraf te halen. Eerst even laten gaan. #wishfullthinking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')