Dat is natuurlijk heel erg hypocriet als je tegen de stilteverstoring was. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
Wel een anticlimax dit jaar.
Ik had gehoopt op wat sensatie.
Die met het spandoek leek een oudere man.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de NOS is er iemand met een spandoek en een schreeuwer opgepakt.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel erg hypocriet als je tegen de stilteverstoring was. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.
Aan de ene kant was ik wel tegen de stilteverstoring ja, maar een beetje sensatie zou ook wel leuk geweest zijn. Was wel lachen geweest als hij echt had geschreeuwd, of dat alarm tijdens de stilte had gebruikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel erg hypocriet als je tegen de stilteverstoring was. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.
Ja kloptquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:39 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die met het spandoek leek een oudere man.
Hypocriet dus. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Aan de ene kant was ik wel tegen de stilteverstoring ja, maar een beetje sensatie zou ook wel leuk geweest zijn. Was wel lachen geweest als hij echt had geschreeuwd, of dat alarm tijdens de stilte had gebruikt.
Kijk eens naar al die tokkiereacties op twitter. Het lijkt Fok! wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt
https://twitter.com/_mikemuller/status/992465056167268353?s=21
Het begint daar inderdaad wel wat meer niveau te krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk eens naar al die tokkiereacties op twitter. Het lijkt Fok! wel.
Ik heb een antwoord. Hypocriet. Dit was mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:43 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
De vraag beantwoorden met een tegenvraag.. je hebt geen antwoord?
Doe eens niet zo uit de hoogte en serieus man.quote:
Vind je het vervelend als anderen het niet zo serieus zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord. Hypocriet. Dit was mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
DM mij dat adresje maarquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte en serieus man.
Neem een biertje, of neuk een hoer (ik weet wel een leuk adresje).
Of koop een luchtalarm.
Het is geen shemale helaas.quote:
Een nummer 8! Onthouden!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:53 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/at5/status/992472687950917637?s=21
En er is beeld
Het was dus niet die koortslip
Heeft vast iets met zijn clubje te maken. Elke actie die gedaan kon worden had zeker een specifiek nummer of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:10 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ja vroeg me ook al af, wat voor een mafklapper is dit dan? 8 uur denk ik...
Oh, dus je zou het wel vervelend vinden als de stilte verstoord zou worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte en serieus man.
Neem een biertje, of neuk een hoer (ik weet wel een leuk adresje).
Of koop een luchtalarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |