Ook niet voor niets 1 van favorietjes van Louisquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Boerenkoolvoetballer die zichzelf nog overschat ook.
Vooral die eigendunk en dat pastoorachtigequote:Op woensdag 16 mei 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Boerenkoolvoetballer die zichzelf nog overschat ook.
Allebei totaal gebrek aan zelfspot ook.quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet voor niets 1 van favorietjes van Louis
Herkent dat extreme narcisme wel
Ik kon hem nooit aanzien op het voetbalveld, die kromme potenquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral die eigendunk en dat pastoorachtige
Als voetballer kon ik het ooit wel waarderen, voor geen meter kunnen voetballen maar puur op GIF nog wat klaarspelen, maar die act va nde laatste jaren
parmagoden 4x op rij promoveren.quote:
Kijk je foxie niet?quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja Johan zal vast het Franse voetbal elke week zien (lol)
Gaat die bejaarde aanvoerder ook mee naar de Serie A ?quote:Op woensdag 16 mei 2018 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
parmagoden 4x op rij promoveren.
Dat kijk ik niet. Ik kijk gewoon bbc vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee helaas niet, Scandinavische detective vgm.
Die doen toch onder voor de Britse. Dus we hopen op SPEKTAKEL in deze finale
Thauvin draait nog beter dan Payet zou ik zeggen jaquote:Op woensdag 16 mei 2018 20:18 schreef gniffie het volgende:
Denk je dat ze Thauvin kennendat is juist de sterspeler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |