Alsof hij nog steeds obsessed is met haar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr. Echt zo’n engerd uit de films.
Ja idd die blik net.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr. Echt zo’n engerd uit de films.
Ohja, Tijl Beckand lijkt mij ook wel zo’n type.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat overdreven drukke gedoe bij die lama gasten. Overal maar overdreven om lachen en dat harde gepraat.
Ik zal de enige zijn.
Alleen zo enorm jammer dat ze ook de donaldduck kant op gaat.quote:
noh..quote:
Dat ze rond loopt zonder broek?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen zo enorm jammer dat ze ook de donaldduck kant op gaat.
Ik vind haar hier wel knapper dan ik haar eerder heb gezien. Haar haren zitten mooier.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen zo enorm jammer dat ze ook de donaldduck kant op gaat.
Nee lippen opspuiten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Dat ze rond loopt zonder broek?
2 maanden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:21 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, 2 weken bij elkaar.
Die is echt wanhopig.
Je schamen voor je vriend.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe kan er nog echt zo'n meid op Tim vallen?2 maandjes en dan zien we ze al ringen kijken en over kinderen praten
Ook haar hoofd geblurred
alhoewel, ergens snap ik dat ook wel...
Met een man of een vrouw?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Heb hem pas geleden zien zitten met een date
Hij had wel een beetje moobs. Maar is cute
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Deborah zit bijna bij Frans op schoot.![]()
En de relatie is al over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |