Heb je weinig aan we willen toch euro's!!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:02 schreef Blik het volgende:
In sats lekker gestegen de laatste dagen, jammer dat btc tegenwerkt
ach, over een paar jaar wil je alleen noog UTNquote:Op woensdag 4 juli 2018 18:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je weinig aan we willen toch euro's!!
Ik wil pas euro's als de Bitcoin boven de 25k ofzo is.. tot die tijd meer sats!quote:Op woensdag 4 juli 2018 18:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je weinig aan we willen toch euro's!!
Meestal vind ik Russisch irritant klinken, ruw en tokkie achtig van dat "bluhwrrr..."quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een ontzettende kutcoin. Ik haat degene die mij hierin heeft weten te shillen.
alles is ingestort you knowquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een ontzettende kutcoin. Ik haat degene die mij hierin heeft weten te shillen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
quote:
Ik djoek je vriend, ik djoek je !quote:
Zijn weinig coins die het afgelopen half jaar goed hebben gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
👀 alles is flink ingestort. Mijn portfolio is 2,7 x groter qua coins dan in januari. Maar bijna 50% minder waard dan toen 😂quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2018 15:43 schreef fathank het volgende:
Een groene dildo waar Kim Holland nog bang van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |