quote:
La gente esta muy loca.quote:
quote:
quote:
Dat ik ook geweest met de tt geweest als een beetje een keerquote:Op donderdag 3 mei 2018 14:37 schreef I. het volgende:
Dit is weer die periode van het automatisch invullen van je posts door op de auto-suggest dinges op je mobiel te klikken, merkbaar
Ware woorden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:41 schreef I. het volgende:
In deze periode dat je niet in staat is goed om je eigen pc crashte dat je niet in staat is ook de andere helft was er nog steeds in de gaten voor nieuwe en tweedehands
quote:
Je bent je tijd ver vooruitquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat auto suggestie gedoe deed ik drie rondes geleden al hier
Ik deed het al in m'n eerste levensjaren, m'n ouders waren de autosuggest, en ik praatte ze na.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat auto suggestie gedoe deed ik drie rondes geleden al hier
Ben je ookquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd goed.
Toen dachten ze nog even dat ik een bot was.
Laatst lieper er een paar te zeuren op Markie dat kan natuurlijk niet.quote:
Hoi hoi welkom terug naar huis op een broodje de rest van de jong oranje moet je minuut of vijf minuten voor tijd van de dag gaat het over in de arena inquote:Op donderdag 3 mei 2018 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja bopen op de wc kijken of je die bij ons in nederland zijn er ook al weer was maar dat weet hij wel maar het is de schuld van de KNVB het isde schuld van Munsterman wij tegen alles negatief te xien is het klaar toch al filmpje van de eerste bankroet van het leven gekomen.
quote:
Jij hebt altijd weekend.quote:
quote:
hoppaquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vertelt me niet wat ik moet doen
* Nattekat stapt rechts uit
en dan geëlektrocuteerd worden door derde railquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vertelt me niet wat ik moet doen
* Nattekat stapt rechts uit
morgenquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
post eens tetten in je goedemorgen topics
ONZ / [Zevende ronde]Het dodetopicspel #1418 Bondage for king!quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe volgende tt even bedankt bondage of iets.
quote:
quote:
De Heere!quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags doet dat aantal voor hij uit bed stapt 's ochtends.
okequote:Op donderdag 3 mei 2018 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even poepen en zie jullie in het volgende topic
quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe volgende tt even bedankt bondage of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |