SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insectenhotel lijkt me ook tofquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
E komen zowat bij mn voeten zitten pikken idd![]()
Ik vind ze wel gezellig![]()
En ik vind t dus echt leuk dat t insectenhotel in gebruik isEr zijn 5 gaatjes dichtgemetseld
![]()
En de visjes doen t ook goed, niet meer dat pesten steeds.![]()
Er zijn twee plantjes verdwenen uit de tuin. Van de 78 die we geplant hebben in eerste instantie vind ik dat nog wel te doen
Hele tijd die beesten om je kop te zoemenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Insectenhotel lijkt me ook tofWeet alleen niet of het praktisch is op een balkon.
Of je komt maar gewoon terugquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
9 juni zuipen?! Dank kan ik toch niet.. Dan zit ik ergens in Zweden.. Of al Noorwegen, of nog Denemarken..
Je bent hypotheekadviseur?quote:
Jetsetter.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
9 juni zuipen?! Dank kan ik toch niet.. Dan zit ik ergens in Zweden.. Of al Noorwegen, of nog Denemarken..
O dit was m'n eerste huis, dus dat was makkelijkerquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent hypotheekadviseur?
Ik heb inmiddels alles waar mijn naam op staat al ingeleverd. Strikdiploma, zwemdiploma's, alles... Maar ze willen ook de notarisafrekening van een appartement dat ik al twaalf jaar geleden heb verkocht.Die is ergens tussen Nederland en Boedapest uit de verhuiswagen gevallen blijkbaar. Nergens meer te vinden.
Wat zonde.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet eens. Behalve dat er ergens een belangrijk contract is verdwenen met de post, maar dat heeft de makelaar toen alsnog op de fiets even naar de notaris gebracht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had op jou gerekend voor wat gestuntelverhalen
Ja klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent hypotheekadviseur?
Ik heb inmiddels alles waar mijn naam op staat al ingeleverd. Strikdiploma, zwemdiploma's, alles... Maar ze willen ook de notarisafrekening van een appartement dat ik al twaalf jaar geleden heb verkocht.Die is ergens tussen Nederland en Boedapest uit de verhuiswagen gevallen blijkbaar. Nergens meer te vinden.
Inmiddels huur ik alweer 12 jaar of zo, dus het voelt ook als een eerste huis.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dit was m'n eerste huis, dus dat was makkelijker
Geeft niet is natuurlijk gevoelquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Collega heeft nieuwe freshe patta's en ik ben een beetje jelly.
Smoesjes.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geen gpsquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijn gaat t doen.
[ afbeelding ]
tof!quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijn gaat t doen.
[ afbeelding ]
Ik moest destijds tijdens de overdracht de notaris wijzen op een fout in de akte. Hij slikte van schrik zijn hete aardappel in.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet eens. Behalve dat er ergens een belangrijk contract is verdwenen met de post, maar dat heeft de makelaar toen alsnog op de fiets even naar de notaris gebracht.
Geen gps in Kerstmanistan, nou doei he?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijn gaat t doen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijn gaat t doen.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet. Dat moeten jullie niet willen met z'n allen in Nederland.quote:
volgens mij kan t best, tis niet alsof het een soort wespennest wordt ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Insectenhotel lijkt me ook tofWeet alleen niet of het praktisch is op een balkon.
We vinden je best lief hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat moeten jullie niet willen met z'n allen in Nederland.
Ik denk dat ze dit zonder er bij na te denken op het lijstje van aan te leveren documenten heeft gezet. Toen ik erover belde begon ze zelf ook te twijfelen of het wel nodig was.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vreemd dat ze daarom vragen, is daar een reden voor?
Ik ben voor anders. Eindelijk eens op niveau zuipen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat moeten jullie niet willen met z'n allen in Nederland.
Lijkt me ook echt raar. Nog nooit gehad dat zoiets nodig was.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit zonder er bij na te denken op het lijstje van aan te leveren documenten heeft gezet. Toen ik erover belde begon ze zelf ook te twijfelen of het wel nodig was.
Misschien kan ik zo'n kleintje van de Action aan de kant ophangen waar niemand woontquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij kan t best, tis niet alsof het een soort wespennest wordt ofzo![]()
Hier was het 1 bij die steeds af en aan vloog om dr kroost te verzorgen, verder een paar die zijn komen kijken, maar verder niets hebben gedaan ermee helaas.
Het is iig niet persé heel druk bij zon hotel.
Daar heb je mij toch voorquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben voor anders. Eindelijk eens op niveau zuipen.
O, gelukkigquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt raar. Nog nooit gehad dat zoiets nodig was.
Twee weken weg gaat m niet worden. Plus geen rijbewijs.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe zelf mee.. Je kan nog inschrijven!
www.balticrally.nl
Heb voor de zondag van de NBF al wat volk geregeld. Voor het geval dat.quote:
En anders de reden goed vragen, misschien kun je wat ze ermee willen zien wel aantonen met een ander document dat je nog wel hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, gelukkigZe zou het even navragen bij Allianz.
Maandag heb je genoeg aan alleen mij en Rex, liefquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb voor de zondag van de NBF al wat volk geregeld. Voor het geval dat.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pijn gaat t doen.
[ afbeelding ]
Goeie tip, thanks!quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En anders de reden goed vragen, misschien kun je wat ze ermee willen zien wel aantonen met een ander document dat je nog wel hebt.
Ja, maandag zuipen en dinsdag werken is wel een ding maar goed.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maandag heb je genoeg aan alleen mij en Rex, lief
Heb speciaal hiervoor een subaru forester uit '98 gehaald. Daktentje erop en gaan. Zo lang zou ik niet wachten op je auto. Gewoon zo een apparaat van 1000,- kopen en na de trip voor 800,- verkopen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof! Over 16 jaar mag ik meedoen met mijn auto.
Mij kennende is dat ding al voor Denemarken kapot.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb speciaal hiervoor een subaru forester uit '98 gehaald. Daktentje erop en gaan. Zo lang zou ik niet wachten op je auto. Gewoon zo een apparaat van 1000,- kopen en na de trip voor 800,- verkopen.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben voor anders. Eindelijk eens op niveau zuipen.
quote:
quote:Met dit pakketnummer kunt u uw pakket binnen 24 uur, naar verwachting op 16-02-2018 rond 15:00, online bij DHL volgen via de onderstaande knop:
Wel de beste etappe op die route om pech te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende is dat ding al voor Denemarken kapot.
Ach ja dat doe ik ook, geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maandag zuipen en dinsdag werken is wel een ding maar goed.
Op de parkeerplaats in Ede rollen de wielen er al vanafquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende is dat ding al voor Denemarken kapot.
Net als met schoolreisjes vroeger, dan waren de eerste fietskettingen er bij het eerste grote kruispunt al af.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats in Ede rollen de wielen er al vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |