SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsLife can be a bitch, so like it..
Mag ik heel kinderachtig zijn en het alleen hopen voor België? Israël hoeft van mij niet te winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:50 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop met name dat België en Israël flinke stappen hebben gemaakt richting de repetitie. Toch een beetje make of break wordt dit vandaag...
Persoonlijk zie ik op dit moment Frankrijk het liefste winnen. Dan toch wel Israël..hahaquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik heel kinderachtig zijn en het alleen hopen voor België? Israël hoeft van mij niet te winnen.
Benieuwd of Netta idd de looper geloosd heeft. Want daar lag nou net al die maanden de nadruk op dat dat zo apart was.
Ja! Schreef Mikolas zelf op Instagram gisteren dat ie met enige wijzigingen gewoon de repetitie doet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:06 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gaan de Tsjechen nog optreden?
Ja, alleen wordt de act wel omgegooid, Mikolas is er wel vandaag bij voor de doorloop. Het echte dansen zal hij over laten aan de dansers.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:06 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gaan de Tsjechen nog optreden?
Ik hoop zo dat Laura beter overkomt vandaag, ik vind het een pracht liedje en zij zingt het mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik heel kinderachtig zijn en het alleen hopen voor België? Israël hoeft van mij niet te winnen.
Benieuwd of Netta idd de looper geloosd heeft. Want daar lag nou net al die maanden de nadruk op dat dat zo apart was.
Ik heb het zelfde bv met eten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:26 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb er ook zin inKom deze dagen alleen nauwelijks toe aan de dingen die ik moet doen
Morgen komt de Big Five erbijquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:29 schreef ato het volgende:
Hahaha ik heb er ook weer zin in. Nu ook meer repetities. Volgens mij vanaf morgen de Big 5 erbij of komen zij zaterdag?
OK samen met de rest van semi 2 toch?quote:
Zie het schema in de openingspostquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:33 schreef ato het volgende:
[..]
OK samen met de rest van semi 2 toch?
Volgens mij eindigt de dag morgen met SAN Marino of zo.
Not impressed haha. Arm kind, ik heb wel sympathie voor haar, maar dit zie ik t toch niet gaan redden..quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:47 schreef lashatumbai het volgende:
OMG FOEI
Malta heeft hun hele repetitie online staan
Kijk voordat ie weg is?
https://www.tvm.com.mt/mt(...)WuoFaDJ7z9c.facebook
Er kwam toch in het begin een leeuw op de ledscreen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:50 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Not impressed haha. Arm kind, ik heb wel sympathie voor haar, maar dit zie ik t toch niet gaan redden..
Je vreest waarschijnlijk dan voor een lage ranking als de concurrentie te groot isquote:Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef misteriks het volgende:
ZIjn de Nederlandse fans al een beetje bekomen? Het was hier nogal een somber sfeertje de laatste dagen. Ondanks ikzelf de song hier overgewaardeerd vind, heb ik ook het gevoel dat men hyper reageerde op zijn staging. Ik geef het zelf nog steeds een goeie kans dat hij de finale haalt. De enige factor dat hem kan saboteren is in welke mate Hongarije zijn punten gaat wegkapen. Dat Roemenie blijkbaar met een vd sterkste stagings komt opdagen maakt het zeker niet makkelijker. Maar, indien het geloof id song zo groot is, kan en moet het overleven. Kijk maar naar Blanche vorig jaar. In de finale zelf vrees ik wel voor een hoge ranking; daarvoor is de concurrentie in zijn vijvertje te groot
Vast en zeker, of was het zeker en vast-gevalletjequote:Op donderdag 3 mei 2018 11:00 schreef libranl het volgende:
[..]
Je vreest waarschijnlijk dan voor een lage ranking als de concurrentie te groot is
België móet gewoon door. Prachtig nummer, met of zonder pannekoekenstaging.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef ato het volgende:
Ik hoorde net Sennek op de radio, maar wat heeft zij toch een prachtig liedje.
Dit liedje is sterk en er werd gesuggereerd dat of Kroatië doorgaat of België, ik denk toch eerder België.
Dat moet, dat moet.
Het is ook maar net hoe je het leest inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
Vast en zeker, of was het zeker en vast-gevalletje
Top dank je, ik was ook aan het zoeken.quote:
Vorig jaar kwam er steeds een 30 seconden clipje van hoe het eruit komt te zien op beeld.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:05 schreef misteriks het volgende:
Krijgen we vandaag beelden te zien hoe het geregisseerd zal worden, of is het opnieuw een dagje waar hyper wordt gepanikeerd, gestresst en conclusies worden getrokken op basiss van een paar slechte camerashots?
Echt hoor! Ik was zo blij dat het zulk slecht weer was, dan voel ik mij minder schuldig, maar komend weekend is dat een ander verhaal hahaquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk dagje weer waarin ik veel meer achter een scherm ga hangen dan goed voor me is![]()
Dit jaar ook, ook vrij snel na de repetitie begreep ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er steeds een 30 seconden clipje van hoe het eruit komt te zien op beeld.
Ik heb het liedje ook continu in mijn hoofd. Afgelopen zondag reageerden mijn familie ook zo positief op het liedje. Jammer dat ik hiervoor niet kan bellen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
België móet gewoon door. Prachtig nummer, met of zonder pannekoekenstaging.
Wat vind je zelf van de kritiek op België? Daar moet je toch ook van balen, dat Hans er blijkbaar niet echt wat van gemaakt heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef misteriks het volgende:
ZIjn de Nederlandse fans al een beetje bekomen? Het was hier nogal een somber sfeertje de laatste dagen. Ondanks ikzelf de song hier overgewaardeerd vind, heb ik ook het gevoel dat men hyper reageerde op zijn staging. Ik geef het zelf nog steeds een goeie kans dat hij de finale haalt. De enige factor dat hem kan saboteren is in welke mate Hongarije zijn punten gaat wegkapen. Dat Roemenie blijkbaar met een vd sterkste stagings komt opdagen maakt het zeker niet makkelijker. Maar, indien het geloof id song zo groot is, kan en moet het overleven. Kijk maar naar Blanche vorig jaar. In de finale zelf vrees ik wel voor een hoge ranking; daarvoor is de concurrentie in zijn vijvertje te groot
Wel hoor, ik zit weer voorzichtig in de positieve vibe.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef misteriks het volgende:
Irritantquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:09 schreef libranl het volgende:
Elke keer weer die vragen over Nederland/ Waylon/ staging etc. aan Matt
Ja he he, vond het gisteren best irritant worden hier, de mate van hysterie bij sommige hierquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef lashatumbai het volgende:
we are over reacting!! Is zojuist bevestigd haha
Toch hoor ik hier en daar bij Europese fans, dat wij inderdaad overdrijven over de act en dat het liedje gewoon goed is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
You go girl..quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Blegh zo nietszeggend.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
Baard Bijhoofd mag van mij ook wel ergens vandaag erbij komen. Vind hem ook leuk.
Neee! Hoe leuk zou het zijn als Rusland en Azerbazijan een keer niet door gaan, puur voor de statistieken!quote:
Ik ben weer bijgedraaid hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja he he, vond het gisteren best irritant worden hier, de mate van hysterie bij sommige hierNiemand hier heeft nog wat gezien.
Dat wel, maar ik vind dit lied veel te leuk. Ik heb het in mindere mate ook met Roemenië. Nu sturen ze een lied dat ik best kan waarderen, dus als ze de finale missen vind ik het ergens wel jammer. Ik had liever gezien dat ze vorig jaar de finale hadden gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Neee! Hoe leuk zou het zijn als Rusland en Azerbazijan een keer niet door gaan, puur voor de statistieken!
Prachtige staging (hoe komt u aan het geld, Azerbeidzjan?) maar het liedje is zo nietszeggend.quote:
Ook bij Belgie wordt er veel te veel gekakeld gebaseerd op een slechte snippet en wat fanmedia. Ik heb nooit de afgoderij voor die Pancake begrepen. Na dinsdag en donderdag kunnen we pas echt concluderen of hij daadwerkelijk gefaald heeft. Ik vrees enkel voor een eventuele Barbara Dex award. Op dat vlak irriteert het me wel een beetje dat Sennek 100 percent haar zin doetquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van de kritiek op België? Daar moet je toch ook van balen, dat Hans er blijkbaar niet echt wat van gemaakt heeft.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:17 schreef Nexum het volgende:
Weet niet of het al gepost is hier maar Albanië gaat 2e ipv Ijsland vanwege een verkeershindering ofzo? Ze zijn nog niet in de Arena
Nou als je ziet wat NL aan andere dingen allemaal uitgeeft hadden we ook makkelijker een groter budget kunnen hebben. Ze vinden het 't songfestival alleen niet waard wrs.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:17 schreef ato het volgende:
[..]
Prachtige staging (hoe komt u aan het geld, Azerbeidzjan?) maar het liedje is zo nietszeggend.
Die lieve Ari. Zag hem gister ook weer op een filmpje water geven aan een hond op straat die volgens hem te lang in de zon moest staanquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
IJsland blijft dit jaar weinig bespaard.
Ja dat jurkje is niet zo veel bijzonder. Maar het liedje is prachtig.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:18 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ook bij Belgie wordt er veel te veel gekakeld gebaseerd op een slechte snippet en wat fanmedia. Ik heb nooit de afgoderij voor die Pancake begrepen. Na dinsdag en donderdag kunnen we pas echt concluderen of hij daadwerkelijk gefaald heeft. Ik vrees enkel voor een eventuele Barbara Dex award. Op dat vlak irriteert het me wel een beetje dat Sennek 100 percent haar zin doet
Ik vond hem ook zo lief bij EICquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lieve Ari. Zag hem gister ook weer op een filmpje water geven aan een hond op straat die volgens hem te lang in de zon moest staan
Ik snap er geen hol van want hij had al 2 uur geleden daar moeten zijnquote:
Oh Ariquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lieve Ari. Zag hem gister ook weer op een filmpje water geven aan een hond op straat die volgens hem te lang in de zon moest staan
Ik zag gister iemand op Twitter posten 'he is fake he is only pretending to be nice so he will get sympathy votes'quote:
Is ook zo, jammer.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat NL aan andere dingen allemaal uitgeeft hadden we ook makkelijker een groter budget kunnen hebben. Ze vinden het 't songfestival alleen niet waard wrs.
Hahaha als er iemand is die uit elke porie oprechte liefheid uitstraalt is hij het vind ikquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zag gister iemand op Twitter posten 'he is fake he is only pretending to be nice so he will get sympathy votes'
Wat lijkt me dat een lieverdquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
In belgische media werd beschreven dat er een subtiel lichtspel met de jurk ging zijn. Dat het wel degelijk een key-element van de staging zou zijn. Daarom ook dat ik graag het uiteindelijke resultaat wil afwachten. Als het gemarketeerde prut blijkt te zijn achteraf, is het wel een reden om boos te wordenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dat jurkje is niet zo veel bijzonder. Maar het liedje is prachtig.
Jaaa. Zag het ookquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen, maar komt goed. Net als bij Waylon.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:23 schreef misteriks het volgende:
[..]
In belgische media werd beschreven dat er een subtiel lichtspel met de jurk ging zijn. Dat het wel degelijk een key-element van de staging zou zijn. Daarom ook dat ik graag het uiteindelijke resultaat wil afwachten. Als het gemarketeerde prut blijkt te zijn achteraf, is het wel een reden om boos te worden
Ik vind de jurk inderdaad ook erg jammer. Tis zo'n mooi slank meisje en dit is wat onflatteus omdat het als een soort lampenkap om haar heen hangt. Maar misschien ziet het er op de echte camerabeelden wel serieus ineens tof uit. Hoop het echt want het is haar gegund.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:23 schreef misteriks het volgende:
[..]
In belgische media werd beschreven dat er een subtiel lichtspel met de jurk ging zijn. Dat het wel degelijk een key-element van de staging zou zijn. Daarom ook dat ik graag het uiteindelijke resultaat wil afwachten. Als het gemarketeerde prut blijkt te zijn achteraf, is het wel een reden om boos te worden
Levi?quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jaaa. Zag het ookEn BFF's met Levi uit Litouwen
Ievaquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jaaa. Zag het ookEn BFF's met Levi uit Litouwen
Zijn denk ik wel echt de leukste persoonlijkheden dit jaarquote:
Gisteren gingen ze dat gezicht ook wel eens veranderen; vrolijk, verdrietig, boos, etc.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:30 schreef Greys het volgende:
Ik blijf maar lachen om dat gezicht op die brandblusser.
Echt he... Zoveel medelijden met de landen die er straks buiten gaan vallen en in semi 2 misschien wel waren doorgegaan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:34 schreef Em31 het volgende:
Deze semi is wel een probleem![]()
Azerbaijan, België, Tsjechië, Israël, Estland, Bulgarije, Kroatië, Oostenrijk, Griekenland, Finland, Zwitserland, Cyprus en dan nog Ierland of Litouwen.
Dat zijn er 3/4 teveel
En nu is Albanië ook nog amazing
Ja. Echt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
The Bushpepper moet zich kwalificeren. Het moet.
Dat zijn er dan zeker vijf naar mijn idee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he... Zoveel medelijden met de landen die er straks buiten gaan vallen en in semi 2 misschien wel waren doorgegaan.
Ik wil Zwitserland, Albanië en Litouwen door. Maar kleine kans dat die ook echt alle drie doorgaanquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:34 schreef Em31 het volgende:
Deze semi is wel een probleem![]()
Azerbaijan, België, Tsjechië, Israël, Estland, Bulgarije, Kroatië, Oostenrijk, Griekenland, Finland, Zwitserland, Cyprus en dan nog Ierland of Litouwen.
Dat zijn er 3/4 teveel
En nu is Albanië ook nog amazing
Macedonia is mijn uiteindelijke nummer 2 van het hele pak, en gaat het waarschijnlijk niet makenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:35 schreef lashatumbai het volgende:
IJsland en Macedonië (huilie) zijn volgens mij de enige die sowieso zijn afgeschreven.
Dan blijven er nog 17 over
SAMEquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:37 schreef misteriks het volgende:
[..]
Macedonia is mijn uiteindelijke nummer 2 van het hele pak, en gaat het waarschijnlijk niet maken
Jammer alleen dat hij niet kan zingenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan zingen
Oh man, dit vind ik echt geweldig!quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ja echt he. En eerst, toen de nummers nog niet bekend waren, wilden we liever semi 1quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:40 schreef lashatumbai het volgende:
Zo vaak gezegd, maar Waylon heeft écht geluk niet de 1e halve finale geloot te hebben.
[ afbeelding ]
Ja en die krantenkoppen in Nederland over de SEMI DES DOODSquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:41 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja echt he. En eerst, toen de nummers nog niet bekend waren, wilden we liever semi 1
Staging wordt wel saai genoemd.. Maar bij de juries zal hij wel in de top 10 belanden met deze vocalen denk ikquote:
Semi 2 heeft veel traditioneel goed scorende landen, maar daar laten het er veel van afweten. Semi 1 heeft de traditionele buitenbeentjes, maar die verrassen bijna allemaal heel positief dit jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:41 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja echt he. En eerst, toen de nummers nog niet bekend waren, wilden we liever semi 1
Oh dan begreep ik het Hoofd verkeerd want die zat net te gillen this looks amazingquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:43 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Staging wordt wel saai genoemd.. Maar bij de juries zal hij wel in de top 10 belanden met deze vocalen denk ik
Glitter??quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Eugent is, as expected, performing flawlessly...this time with more glitter on stage! (ESCXTRA)
Glitter? Eugent?
Ik wil ook zooo graag Zwitserland, maar ik vrees ervoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:37 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik wil Zwitserland, Albanië en Litouwen door. Maar kleine kans dat die ook echt alle drie doorgaan
Hebben ze gisteren opgehangen. Maar ze wisselen wel eens van gezichtje.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:49 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Hoe lang hangt dat briefje aan die brandblusser er al? Die valt me nu pas op
Haha, leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren opgehangen. Maar ze wisselen wel eens van gezichtje.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren opgehangen. Maar ze wisselen wel eens van gezichtje.
Ik vind het wel echt een soort 'hymne' of hoe noem je dat.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:50 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik weet dat die kans er niet in zit, maar als hij zou winnen zou ik echt een gat in de lucht springen
Ja, dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een soort 'hymne' of hoe noem je dat.
Best kans dat er veel mensen thuis met open mond gaan zitten kijken.
En tis een zeer sympathiek overkomend type met gunfactor.
Ik hoop dat ie enorm gaat verbazen.
Weet je wat ik hem gun? Dat wat er met die Michal van Polen een paar jaar geleden gebeurde in de televotes, die man met dat lange haar, die had helemaal niet een mega opvallend nummer maar zong het erg indrukwekkend en mensen grepen massaal de telefoon. Die schoot bij dat nieuwe puntensysteem ineens van plek 136 naar plek 4 ofzoBeetje overdreven maar je weet vast wat ik bedoel.
IK WIL DAT VOOR EUGENT
Dit dus. En als Eugent dan bij de jury ook nog eens goed zingt (Michal vloog daar uit de bocht) dan zie ik hem serieus nog weleens hoog kunnen eindigen.quote:We take a look back at Eurovision 2016 one more time, with the aftermath of the great result for Michal Szpak from Poland. One of the biggest shockers of the 2016 edition of the Eurovision Song Contest was the moment when the televoters lifted Poland from nearly the last place, to a top 10 finish.
The jury only gave 7 points to Poland, making them almost dead last until the televotes came in. What then happened is a moment in Eurovision history we will most certainly not forget quite soon. With the full right side of the scoreboard already knowing their result, Poland still did not get their televoting points. That was because they got a landslide amount, of no less than 222 points and a third place finish for the viewers at home.
Ja volgens mij 2. Ik dacht eerst 3. Vind het wel leuk dat we daardoor meer landen kunnen zien vandaag.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:54 schreef ato het volgende:
Eugent us inderdaad leuk.
Ik zag dat er 20 minuten repetitie tijd is. Dus 2 repetities denk ik he.
Ben alleen wel een beetje aan het balen omdat ik dit liever voor Waylon gewild hadquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus. En als Eugent dan bij de jury ook nog eens goed zingt (Michal vloog daar uit de bocht) dan zie ik hem serieus nog weleens hoog kunnen eindigen.
/wishfullthinking
OK dank je, af en toe mis ik een optreden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja volgens mij 2. Ik dacht eerst 3. Vind het wel leuk dat we daardoor meer landen kunnen zien vandaag.
Ja snap wat je bedoelt. Ik had het ook hééééél graag anders gezienquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ben alleen wel een beetje aan het balen omdat ik dit liever voor Waylon gewild hadMaar nu verdient Eugent het meer.
Jammer dat hij op zo'n rot plek zit. Na IJsland valt het zeker op, maar België komt daarna.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus. En als Eugent dan bij de jury ook nog eens goed zingt (Michal vloog daar uit de bocht) dan zie ik hem serieus nog weleens hoog kunnen eindigen.
/wishfullthinking
Het Moet, echt. Moet moet MOET.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Moet wel. Efe heeft nog minder fans dan Vanja.quote:
Ondanks ik zelf een fan ben van Albanie vrees ik vooral voor de televote's. Te vroeg op de avond en een song die niet bij een eerste luisterbeurt alle kwaliteiten meteen laat blijken. Je moet bovendien ook nog fan zijn vh genre. Op dat vlak heeft hij geluk niet in semi 2 te zitten. Zijn rechtstreekse concurrent lijkt mij Zwitserlandquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
/wishfullthinking
Owja, ik was even z'n startplek vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ondanks ik zelf een fan ben van Albanie vrees ik vooral voor de televote's. Te vroeg op de avond en een song die niet bij een eerste luisterbeurt alle kwaliteiten meteen laat blijken. Je moet bovendien ook nog fan zijn vh genre. Op dat vlak heeft hij geluk niet in semi 2 te zitten. Zijn rechtstreekse concurrent lijkt mij Zwitserland
https://www.youtube.com/user/eurovision/videosquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
Even een heel domme vraag maar normaal komen die clipjes van de rehearsals toch vrij snel online?Is dat op de youtube van Eurovision zelf? Want daar zie ik ze nog niet.
Dankjewel! Dan maar even wachten nog..quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/eurovision/videos
Hier komen die altijd
Ja alleen wat ik me kan herinneren van vorig jaar is dat de delegatie zelf bepaalt welke 30 seconden precies gedeeld worden, misschien kost dat wat tijd?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
Even een heel domme vraag maar normaal komen die clipjes van de rehearsals toch vrij snel online?Is dat op de youtube van Eurovision zelf? Want daar zie ik ze nog niet.
En dan?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga proberen hem mee naar huis te nemen vanuit Lissabon.
Voor mijn gevoel ging dat de afgelopen dagen echt knettersnel steeds maar ik ben wrs gewoon weer abuisquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen wat ik me kan herinneren van vorig jaar is dat de delegatie zelf bepaalt welke 30 seconden precies gedeeld worden, misschien kost dat wat tijd?
Dan laten we hem rouleren onder ons. Dus weekje bij jou wonen, weekje bij mij, weekje bij Em etc.quote:
Was Georgië gisteren op dezelfde tijd als Azerbeidzjan vandaag? Want Georgië stond er 23 uur geleden op.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ging dat de afgelopen dagen echt knettersnel steeds maar ik ben wrs gewoon weer abuis
Matt als wisseltroffee! Winnen we toch nog iets dit ESFquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laten we hem rouleren onder ons. Dus weekje bij jou wonen, weekje bij mij, weekje bij Em etc.
Albanie vorig jaar vond ik ook te leuk om in de semi's te blijven steken en als song meer toegangelijk dan deze jaargang. Ook zij perste uit haar strot een noot van bijna 30 seconden uit, zonder positieve gevolgen...quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, ik was even z'n startplek vergeten![]()
Nou ja ik hoop gewoon op een grote verrassing voor en door hem.
Tis hem gegund.
Niemand had hem verteld dat dat ook meetelt. Denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
/wishfullthinking
Werd afgelopen dagen meestal ongeveer 30 minuten tot een uur na een optreden geplaatst op Eurovision Youtube idd. Maar voor de 2nd rehearsals zullen ze wel iets zorgvuldiger de momenten kiezen of misschien plaatsen ze wel het hele optreden (zonder camerabeelden)?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ging dat de afgelopen dagen echt knettersnel steeds maar ik ben wrs gewoon weer abuis
Hahaha goed idee. Hoe oud/jong is hij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laten we hem rouleren onder ons. Dus weekje bij jou wonen, weekje bij mij, weekje bij Em etc.
Wie weetquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand had hem verteld dat dat ook meetelt. Denk ik.
Ja leukquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:10 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd krijgt veel donaties vandaag zeg in de chat
En terecht.
Ik heb geen creditcard
Ik zou wel willen maar hoorde net dat je minimaal 18 moet zijnquote:
twitter:sofabet twitterde op donderdag 03-05-2018 om 12:13:00Ice2ndR: Ari's 5 backing singers now come in for a group hug at the end for extra "Awwwwwws". reageer retweet
Hardop lachen op het werk hier om wat er eerst per ongeluk stondquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef grazz het volgende:
België zo. Benieuwd of er bij haar verbetering is te zien.
Hahah ik was al bang dat iemand me in de tussentijd had gequote ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hardop lachen op het werk hier om wat er eerst per ongeluk stond
VOlgens mij nog steeds saai.quote:
Iets met haar hand in het begin dat ze wat awkward vinden. Vocaal was het goed; de achtergrondzangeressen ondersteunen haar ook goed. She's feeling it.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:24 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat vinden ze nu van de act? Camerawerk etc
Camerashots zijn wel makkelijk te verbeteren. Ik begreep dat ze alleen af en toe niet in de goede kijkt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:25 schreef ato het volgende:
OK gelukkig wat van België meegekregen. Beter, alleen de camera shots kan een stuk beter.
Hans
Eindelijk camerawerk! Mooi die dieptewerking van het podium, zit technisch beter in elkaar dan vorig jaar.quote:
Altijd fijn als mensen hun faalideetjes uit eerdere rondes herhalen. Zodat het nu wel werkt. Uhu :’)quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:26 schreef ato het volgende:
En zij begint met een hand voor haar ogen, Trijntje kom er maar in meid.
Echt hoor... Hans is al door zijn creatieve ideeën heen hahaquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:26 schreef ato het volgende:
En zij begint met een hand voor haar ogen, Trijntje kom er maar in meid.
Dat neppubliekquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:27 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Eindelijk camerawerk! Mooi die dieptewerking van het podium, zit technisch beter in elkaar dan vorig jaar.
Verder niet heel impressive Azerbazijan tot nu toe vind ik...
Ik vind dat blauw niet bij het nummer passen. Heb ook iets tegen de kleur blauw, waarschijnlijk door AVROTROS. En verder prima staging maar ik zie het niet als qualifier.quote:
Ik vind die silhouetten in de zaal zo leuk. Zal vast verdwijnen als het publiek er zit, maar voor nu, leukquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:27 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dit filmpje
Blauw kan mooi zijn maar wordt veels te vaak gekozen. Dit lied heeft lichtere en warmere kleuren nodigquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:28 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik vind dat blauw niet bij het nummer passen. Heb ook iets tegen de kleur blauw, waarschijnlijk door AVROTROS. En verder prima staging maar ik zie het niet als qualifier.
Dat jaquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Blauw kan mooi zijn maar wordt veels te vaak gekozen. Dit lied heeft lichtere en warmere kleuren nodig
Haha, die silhouetten blijven misschien wel tussen het publiek staanquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind die silhouetten in de zaal zo leuk. Zal vast verdwijnen als het publiek er zit, maar voor nu, leuk
Ik dacht dat het computerwerk was maar aangezien het kennelijk karton is, zal het wel nietquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:30 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Haha, die silhouetten blijven misschien wel tussen het publiek staan
Ik ook niet hoor. Zij mag nog een keer repeteren en maandag nog bij de jury rehearsals.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:29 schreef misteriks het volgende:
We zijn nog geen stap verder met hun uitleg, maar het last minute veranderen van kleine gimmicks getuigen niet echt van een zelfzekerheid inzake staging. Ondanks dat vinden ze het gewoon goed, dus nog geen paniek hier
Ze heeft maar één jurk mee dus die gaat ook niet veranderd wordenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er dit jaar met blauw trouwens? Allemaal gesponsord door KLM?
Sennek zelfde hobbezak aan
Hoofden begrijpen het ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er dit jaar met blauw trouwens? Allemaal gesponsord door KLM?
Sennek zelfde hobbezak aan
Ik neem aan dat ze ook een creditcard mee heeft, dus ik snap de dus nietquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft maar één jurk mee dus die gaat ook niet veranderd worden
Misteriks zei dat hier een soort van gimmick moet zijn, maar niet werkt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft maar één jurk mee dus die gaat ook niet veranderd worden
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:34 schreef Greys het volgende:
Aan het eind hand weer voor de open en dan gaan de lichten uit.
Veel beter nu kennelijk ineens.
Oke oke daar heb je een puntquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook een creditcard mee heeft, dus ik snap de dus niet
Albanië ging volgens mij ook gewoon drie keerquote:
Dat is wel lastig ja. Ik vraag me echt af waarom. Zo’n mooi figuur en dan zoiets dragenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke daar heb je een punt
Maar ze vindt hem zelf heel mooi.
Oh zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Albanië ging volgens mij ook gewoon drie keer![]()
Ik las hier over twee maar dacht dat het aan mij lag en zei maar niks haha.
Ze vond de dualiteit heel mooi, van het vrouwelijke en mannelijke zei ze in een interview.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja. Ik vraag me echt af waarom. Zo’n mooi figuur en dan zoiets dragen
bronquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:35 schreef ato het volgende:
[..]
Misteriks zei dat hier een soort van gimmick moet zijn, maar niet werkt.
Oh dat mannelijke zie ik niet (hooguit een tikje Armenië maar dat is geen gemiddelde outfit voor een man)... maar ja, wat zij wil moet ze gewoon doen. Blij dat Blanche wel luisterde...quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ze vond de dualiteit heel mooi, van het vrouwelijke en mannelijke zei ze in een interview.
Zeer positief, niets over de foutjes in het camerawerkquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
bron
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/04/29/sennek-outfit-act/
Nee denk het niet?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:42 schreef Greys het volgende:
Krijg ik een beetje het gevoel dat Het Hoofd mss ook twijfelt aan Mikolas of het wel echt zo erg is/was? Aan z'n manier van doen en erover praten. Hij zegt het niet maar het lijkt zo.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat mannelijke zie ik niet (hooguit een tikje Armenië maar dat is geen gemiddelde outfit voor een man)... maar ja, wat zij wil moet ze gewoon doen. Blij dat Blanche wel luisterde...
quote:Daaronder draagt ze een broek met mannelijke snit, om het contrast met de romantische jurk te maken.
Oh ik hoorde iemand lachen op de stream toen het daarover ging. Beetje sarcastisch. Maar dat ging dan vast over iets anders. Zit op werk dus mis af en toe stukjes.quote:
Ja hij zei dat hij in een rolstoel op het podium zat, als grapjequote:Op donderdag 3 mei 2018 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik hoorde iemand lachen op de stream toen het daarover ging. Beetje sarcastisch. Maar dat ging dan vast over iets anders. Zit op werk dus mis af en toe stukjes.
Welkom in de hysterie club, heb je mijn berichtjes gelezen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik haat het gewoon dat ik dan weer voor Waylon ga hopen. Dat het zaterdag dan toch weer kan verrassen. Terwijl ik echt de dansers niks vind en het anders moet wil ik het wel goed vinden. Ik postte vanochtend nog dat ik het geaccepteerd heb maar nu toch weer niet helemaal en heb ik weer hoop. Ik word er gek van.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik haat het gewoon dat ik dan weer voor Waylon ga hopen. Dat het zaterdag dan toch weer kan verrassen. Terwijl ik echt de dansers niks vind en het anders moet wil ik het wel goed vinden. Ik postte vanochtend nog dat ik het geaccepteerd heb maar nu toch weer niet helemaal en heb ik weer hoop. Ik word er gek van.
Dat hoorde ik daarna nog. Dacht iets anders daarvoor nog. Iets over dat hij zo snel weer een stuk beter was en toen lachte er iemand nogal sarcastisch buiten beeld. Maar kan het volledig verkeerd begrepen hebben. Ik dacht heel even 'huh'quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat hij in een rolstoel op het podium zat, als grapje
Ja was echt als grapje bedoeld, users plagenquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat hij in een rolstoel op het podium zat, als grapje
Ja! Fijn dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef ato het volgende:
[..]
Welkom in de hysterie club, heb je mijn berichtjes gelezen?
Carlo B is stiekem naar Lissabon gereisdquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoorde ik daarna nog. Dacht iets anders daarvoor nog. Iets over dat hij zo snel weer een stuk beter was en toen lachte er iemand nogal sarcastisch buiten beeld. Maar kan het volledig verkeerd begrepen hebben. Ik dacht heel even 'huh'
Ja denk hetquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Carlo B is stiekem naar Lissabon gereisd
Estland?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
Nu is een van de dansers er weer niet. Invaller voor de danser van Estland.
Huh, Estland? Of heeft die stiekem een danser onder haar jurk of zo?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
Nu is een van de dansers er weer niet. Invaller voor de danser van Estland.
Ja sorry Tsjechië. Ik zag net een foto van Estland met Ari en haal nu alles door elkaarquote:
The microphone stand wobblesquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
Oh, maar nu kan ie alweer. Met meer beweging.
Dit snap ik dan weer niet. Sorry
Misschien dan toch gestopt om iets anders?
Ja, maar hij keek ook alsof hij pijn had volgens het Hoofdquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
Hij stopt alleen maar elke keer omdat de microfoon standaard wiebelt kennelijk.
Dat vulde het hoofd in. Maar het kan ook zijn dat ie twee keer stopte vanwege de microfoon. Want nadat ie de eerste keer stopte ging ie na tien seconde alweer verder.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:51 schreef Momo... het volgende:
Ik zit in de pauze van een vergadering op het werk. Maar mikolas heeft dus pijn? Zie je nou Carlo B.
En greep naar zijn rug.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar hij keek ook alsof hij pijn had volgens het Hoofd
Maar ze zeggen dat hij er uncomfortable uitzietquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
Hij stopt alleen maar elke keer omdat de microfoon standaard wiebelt kennelijk.
Ik stel voor dat we Carlo tien mislukte backflips laten doen en kijken of het pijn doetquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:51 schreef Momo... het volgende:
Ik zit in de pauze van een vergadering op het werk. Maar mikolas heeft dus pijn? Zie je nou Carlo B.
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2018 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dat hij er uncomfortable uitzietHij stond bij de eerste keer ook gewoon stil kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |