gewoon een keystroke logger, bijvoorbeeld whatpulsequote:Op woensdag 2 mei 2018 23:25 schreef Marsenal het volgende:
Kenserveel.
Als je een linkje geeft van iets wat de tel bijhoudt, dan houd ik het morgen bij. Ik ga dit niet zelf googlen, kom op zeg.
Dus je denkt gewoon heel traag.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Mijn snelheid wordt niet beperkt door hoe snel ik fysiek kan tiepen. Meestal denk ik na over wat ik tiep (zouden meer mensen moeten doen). Dat heeft een veel grotere impact.
reminderquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:32 schreef Marsenal het volgende:
Okee ik doe het morgen als ik het niet vergeet
Waarom wil je dat weten trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel typen jullie als toetsenbordhelden per dag? Doe ook ff een screenshot van het programma dat het aantal toetsaanslagen registreert aub dankuwel
Oh, nou eh, de enige die geinteresseerd was in de snelheid van mijn vingers was een vrouw.quote:
haha goeiequote:Op donderdag 3 mei 2018 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Oh, nou eh, de enige die geinteresseerd was in de snelheid van mijn vingers was een vrouw.
Heb het trouwens over aantal toetsaanslagen per dag, dat heeft weinig te maken met snelheid. Want dat kan je beter meten per minuutquote:
Ik heb een collega die meer achter de pc zit dan ik op een dag, die denkt dat hij minstens 70k per dag paktquote:
Meer dan 17?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
rond 10k dus zoals verwacht
[ afbeelding ]
Nou dan mag je mij wel eens vertellen waar die aanslagen in zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou dan mag je mij wel eens vertellen waar die aanslagen in zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |