abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:57:17 #76
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178901860
Mag ik nog even wat harder in onze wond drukken door jullie te herinneren dat we 13 maart op de zesde plek stonden bij de bookmakers?

pi_178901875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten we Kirkorov volgend jaar maar eens een zak roebels geven om een lekker spectaculaire act rondom Maan te verzinnen, die snapt het wel als je naar Moldavië kijkt
Ik vind die man zo'n griezel, maar blijkbaar moet je dat zijn om met iets geniaals te kunnen komen. Die man snapt het wel namelijk.
~The present is all there is~
pi_178901914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik begin dus ook nog dat te krijgen nu, toch weer een beetje het gevoel dat het mee gaat vallen. Waar kom dat ineens vandaan. :@
*O* w/ *O*
pi_178901933
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
Nou jongens, cheer up! Wie weet gaat het hartstikke meevallen zaterdag en komt de act uiteindelijk beter tot zijn recht dan we nu denken.

Tuurlijk is het anders dan gehoopt, anders dan gedacht en het is echt wel even slikken. Maar uiteindelijk is het ook weer niet zó extreem toch? Als Waylon gewoon lekker zingt en uitpakt en de dansers gedoseerd in beeld komen, dan heb je een supervet nummer met een flinke twist, dat daardoor wellicht beter blijft hangen dan wanneer hij alleen op het podium staat.

We gaan gewoon naar de finale. Hij krijgt media aandacht door de opvallende act en krijgt de kans de link beter toe te lichten. En tijdens de finale zijn de mensen er meer aan gewend en zingen ze Outlaw ongemerkt lekker mee.

Zag je ook bij dat bijhoofd. Hij zei het nummer niks te vinden, maar bleef het wel continu zingen na de rehearsels. Blijft goed hangen dus!

Mijn vertrouwen is weer terug. En ik gun jullie hetzelfde!
dat gevoel heb ik dus ook!! Zaterdag juichen we misschien allemaal (nou bijna allemaal) weer voor Waylon!
pi_178901934
En dat paardenhoofd van Azerbaijan kwam vorig jaar ook in de finale terecht :+

Zo ik ben weer enthousiast :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 22:00:35 #81
87554 Cee
Welluk?
pi_178901943
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik vind die man zo'n griezel, maar blijkbaar moet je dat zijn om met iets geniaals te kunnen komen. Die man snapt het wel namelijk.
Oh god hij, heeft hij Moldavië gedaan? :o
Nou ja, wat moet dat moet dan maar.
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 22:00:58 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_178901952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:00 schreef TheVulture het volgende:
En dat paardenhoofd van Azerbaijan kwam vorig jaar ook in de finale terecht :+

Zo ik ben weer enthousiast :P
JA DIE KRUMPENDE KNOL. :o
Ik zie het licht weer. _O_
pi_178901961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:00 schreef TheVulture het volgende:
En dat paardenhoofd van Azerbaijan kwam vorig jaar ook in de finale terecht :+

Zo ik ben weer enthousiast :P
Vond dat wel een leuk nummer eigenlijk
pi_178901982
Oh ik denk ook wel dat het meevalt hoor. Ik heb namelijk nog alle vertrouwen in subliem camerawerk. En die eerste minuut schijnt heel sterk te zijn. Super benieuwd naar! De rest, geen idee.

Ik vraag me af wat we van de act hadden gevonden als ze het op deze manier hadden gepresenteerd in maart. Zonder enige voorkennis dus.
~The present is all there is~
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:03:27 #85
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178902014
Volgend jaar moeten we maar een zendertje op een van de koffers doen van de delegatie. Wil toch eens horen wat er om gaat in die hoofden tijdens dit soort dagen. (dit jaar met name bij Hans...)
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:04:36 #86
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178902049
Is dat podium trouwens in Portugal gemaakt en zagen ze dat gisteren voor het eerst of zo?
:o)
pi_178902074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik begin dus ook nog dat te krijgen nu, toch weer een beetje het gevoel dat het mee gaat vallen. Waar kom dat ineens vandaan. :@
Met alle repetities achter ons, moet de finale geen probleem zijn en daarmee wordt de zaterdagshow een stuk leuker om te kijken.

En dan 16e worden met een Top 5-liedje :'(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:05:34 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902079
Ik vind het knap dat jullie nog zo enthousiast kunnen zijn _O_

Ik zeg niet dat wij niet naar de finale gaan, maar ik zie niet hoe het goed moet komen qua act. Probleem is niet op te lossen, want het is geen slecht camerawerk of alleen maar een verkeerd jasje.

De dansers horen daar gewoon NIET thuis of ze nou staan te headbangen, breakdancen, krumpen of de salsa aan het dansen zijn. De dansers trekken alle aandacht en je vergeet dat Waylon daar staat met zijn jaguar jasje ....

Heb je verdomme iemand als Waylon qua looks en dan gooi je er een paar grote mannelijke dansers naast die een epileptisch aanval krijgen en alle aandacht naar hun toetrekken.

Als je al dansers had gewild hadden dat vrouwen moeten zijn. Beetje dirty, beetje sexy, maar toch stijlvol.

Alles wat dit nummer nodig had was warm licht, een paar bandleden en een leren jasje (of dat mooie langere jas uit de clip).
pi_178902102
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:04 schreef Dave het volgende:
Is dat podium trouwens in Portugal gemaakt en zagen ze dat gisteren voor het eerst of zo?
Las elders dat sommige props daar worden gemaakt idd. Dus goed mogelijk.
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 22:07:35 #90
375570 crew  Cyan9
pi_178902133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het knap dat jullie nog zo enthousiast kunnen zijn _O_

Ik zeg niet dat wij niet naar de finale gaan, maar ik zie niet hoe het goed moet komen qua act. Probleem is niet op te lossen, want het is geen slecht camerawerk of alleen maar een verkeerd jasje.

De dansers horen daar gewoon NIET thuis of ze nou staan te headbangen, breakdancen, krumpen of de salsa aan het dansen zijn. De dansers trekken alle aandacht en je vergeet dat Waylon daar staat met zijn jaguar jasje ....

Heb je verdomme iemand als Waylon qua looks en dan gooi je er een paar grote mannelijke dansers naast die een epileptisch aanval krijgen en alle aandacht naar hun toetrekken.

Als je al dansers had gewild hadden dat vrouwen moeten zijn. Beetje dirty, beetje sexy, maar toch stijlvol.

Alles wat dit nummer nodig had was warm licht, een paar bandleden en een leren jasje (of dat mooie langere jas uit de clip).
Dat is seksistisch! #MeToo
Standje Poepz0r. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178902146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het knap dat jullie nog zo enthousiast kunnen zijn _O_

Ik zeg niet dat wij niet naar de finale gaan, maar ik zie niet hoe het goed moet komen qua act. Probleem is niet op te lossen, want het is geen slecht camerawerk of alleen maar een verkeerd jasje.

De dansers horen daar gewoon NIET thuis of ze nou staan te headbangen, breakdancen, krumpen of de salsa aan het dansen zijn. De dansers trekken alle aandacht en je vergeet dat Waylon daar staat met zijn jaguar jasje ....

Heb je verdomme iemand als Waylon qua looks en dan gooi je er een paar grote mannelijke dansers naast die een epileptisch aanval krijgen en alle aandacht naar hun toetrekken.

Als je al dansers had gewild hadden dat vrouwen moeten zijn. Beetje dirty, beetje sexy, maar toch stijlvol.

Alles wat dit nummer nodig had was warm licht, een paar bandleden en een leren jasje (of dat mooie langere jas uit de clip).
Ik wil die salsa dans op Outlaw in em zien _O-

Vrouwen waren ook niet goed geweest, had ie ook gezeik over gekregen :{
~The present is all there is~
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:08:06 #92
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178902150
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef grazz het volgende:

[..]

Las elders dat sommige props daar worden gemaakt idd. Dus goed mogelijk.
Ja alle grote props worden op verzoek van de delegaties gemaakt in het host land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:09:01 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik wil die salsa dans op Outlaw in em zien _O-

Vrouwen waren ook niet goed geweest, had ie ook gezeik over gekregen :{
Vast, maar dan had het in ieder geval gepast qua sfeer.
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:09:03 #94
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178902183
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Standje Poepz0r. :+
Heb ‘m nog niet gezien vanavond, misschien heeft ie last van buikkrump.
:o)
pi_178902208
Tjonge tjonge zeg.. dat is hard aangekomen he... zie het nu al een paar keer voorbij komen.
Ik voel mij niet aangesproken in ieder geval andere blijkbaar wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 22:10:29 #96
163650 Greys
pi_178902233
Ik kan ook niet meer enthousiast zijn. Het zal vast nog in de finale komen (wellicht) maar ik blijf het gevoel houden dat ie met een andere/betere act sowieso hoger zou eindigen uiteindelijk. Zal nooit snappen hoe zij hebben gedacht dat dit 'verhaal' over zou komen bij kijkers.

En ik blijf de nare smaak houden over z'n white ass post etc. Dus voor mij is de lol er sowieso af. Sorry.

Ik ga even m'n IJslandse serie kijken. Kunnen jullie weer rustig het geloof terugkrijgen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:10:40 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902240
Die zangeres die met blote borsten staat te zingen kan wel, maar o wee als je een vrouwelijke danseres hebt die er sexy uitziet. Dat hele #metoo gebeuren is zo uit verband gerukt dat ik het serieus sneu vindt voor alle vrouwen die daadwerkelijk misbruikt zijn en slachtoffer zijn geweest van mafkezen die dachten dat ze alles konden maken.
pi_178902249
Waylon vindt het respectloos naar zijn bandleden toe. Ik ben benieuwd wat die bandleden zelf hiervan vinden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 22:11:07 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178902250
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan ook niet meer enthousiast zijn. Het zal vast nog in de finale komen (wellicht) maar ik blijf het gevoel houden dat ie met een andere/betere act sowieso hoger zou eindigen uiteindelijk. Zal nooit snappen hoe zij hebben gedacht dat dit 'verhaal' over zou komen bij kijkers.

En ik blijf de nare smaak houden over z'n white ass post etc. Dus voor mij is de lol er sowieso af. Sorry.

Ik ga even m'n IJslandse serie kijken. Kunnen jullie weer rustig het geloof terugkrijgen. :P
Welke white ass post? Nog meer drama gemist?
pi_178902267
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Kyran het volgende:
Heb je verdomme iemand als Waylon qua looks en dan gooi je er een paar grote mannelijke dansers naast die een epileptisch aanval krijgen en alle aandacht naar hun toetrekken.

Als je al dansers had gewild hadden dat vrouwen moeten zijn. Beetje dirty, beetje sexy, maar toch stijlvol.
Zoals Polen toen had bedoel je? :7

Laat Waylon dan binnen rijden op een motor, met chicks in leren jasjes, hoge hakken zeg bikers outfit er naast. De vrouwen glijden toch al van de bank door Waylon, dan hebben wij mannen ook nog wat moois om naar te kijken :P
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')