Ohjee, berg je.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Pittige bami is altijd goed![]()
Alleen heb ik liever wel met kipfilet
Ik ook, die goedkope blokjes varkensvlees vind ik altijd veel te taai worden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Pittige bami is altijd goed![]()
Alleen heb ik liever wel met kipfilet
Ja hiervoor, staat bij wat eten we vandaag.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Je hebt ook nog nasi gemaakt ?? Knap hoor 🙂
Meestal staan daar mooie gerechten maar niet zelfgemaakt. Ik vind dit dan veel leuker, zelf gemaakt met foto's en al 🙂quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja hiervoor, staat bij wat eten we vandaag.
Ik heb al een broodje met vis gegeten. Dit gaat de vriezer in in bakjes, voor de voorraad, voor als ik geen zin heb in koken, net als de nasi.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik voorzie een programma bij 24kitchen.
Maar ga je dat straks nog opeten? Of maak je het voor morgen.
Hans Landa would be proud.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:47 schreef Sigaartje het volgende:
En nu.
Gaan we proeven......
[ afbeelding ]
he he....
Verdict?
[ afbeelding ]
Ha ha, kan altijd hoor.quote:
vind je?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Printerkabel het volgende:
Het ziet eruit alsof het al ooit gegeten is.
Handig!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een broodje met vis gegeten. Dit gaat de vriezer in in bakjes, voor de voorraad, voor als ik geen zin heb in koken, net als de nasi.
ik gooi er altijd een beetje olijfolie bijquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind die nestjes zo vreselijk aan elkaar plakken (komt veel zetmeel vrij). Denk dat je daardoor denkt dat je het te lang hebt gekookt. Zou liever eiermie of woknoodles ervoor gebruiken
Als je olie bij het water doet waarmee je de bamie kookt, plakt het een stuk minder.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind die nestjes zo vreselijk aan elkaar plakken (komt veel zetmeel vrij). Denk dat je daardoor denkt dat je het te lang hebt gekookt. Zou liever eiermie of woknoodles ervoor gebruiken
lekker veel plaatjes ook! ik hou ervanquote:
Sinds wanneer verkoopt Tai Ming mie nestjes?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:58 schreef Ray_Smith het volgende:
been mi nestjes gebruiken
gebruik Tai ming bami
kan je oa bij dirk vd broek kopen
zijn gewone lange stukken zoals spaghetti en kleven niet aan elkaar
bij Chinese restaurants gebruiken ze die bami vaak
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:56 schreef Guanabana het volgende:
Leuk, mag je vaker doen! Of anderen natuurlijk.
Sinds wanneer kunnen Fok-leden geen ruk-geformuleerde zinnen lezen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 06:11 schreef RobinOok het volgende:
Sinds wanneer verkoopt Tai Ming mie nestjes?
Of is jouw post gewoon ruk geformuleerd en bedoelde je te schrijven dat je het een slechte zaak vindt dat Sigaartje mienestjes gebruikt en dat hij in plaats daarvan beter een pak bami van Tai Mingkan kopen? Want dan vermoed ik dat 95% van de lezers je niet begrepen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |