Doe ik soms ook welquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Doe eens wat voor je ouwelui stumper.
Ja zat jij niet zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:36 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je iets beters te doen hebt, zweterige larpnerd
Ik zit nu nog steeds.quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja zat jij niet zeker?
Boks*quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:50 schreef over_hedge het volgende:
Oh jeetje je ouders vragen een klein beetje tijd van je. Wat een hell!
Er valt ook vrij weinig niet te snappen aan Android. Het is zo gemaakt dat iedereen er (na een kleine uitleg) mee om kan gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Mijn moeder heeft android aardig onder de knie, ging verdomd snel, zolang het haar maar interesseert (vrienden/collega's op whatsapp)
En toch zullen er dan mensen zijn die er gewoon geen kont van snappen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Er valt ook vrij weinig niet te snappen aan Android. Het is zo gemaakt dat iedereen er (na een kleine uitleg) mee om kan gaan.
Waar lees jij dat het zo'n skeere android is?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er valt ook vrij weinig niet te snappen aan Android.
In de quote van mijn eerdere post.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:05 schreef DerekB het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het zo'n skeere android is?
APPLE!!11!!
Heeft ook vaak iets te maken met niet eerst zelf even nadenken en proberen, maar meteen willen dat een ander het voor ze doet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toch zullen er dan mensen zijn die er gewoon geen kont van snappen.
Hoe laag moet je IQ wel niet zijn wil je dat niet snel begrijpen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Mijn moeder heeft android aardig onder de knie, ging verdomd snel, zolang het haar maar interesseert (vrienden/collega's op whatsapp)
Waarschijnlijk is TS een beetje contactgestoord en daardoor niet in staat om iets simpel(s) uit te leggen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:35 schreef ITrade het volgende:
Als ITer daar uren mee bezig zijn, verrassend.
[..]
Hoe laag moet je IQ wel niet zijn wil je dat niet snel begrijpen?
Ja duh ik heb een FOK! account ..quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is TS een beetje contactgestoord en daardoor niet in staat om iets simpel(s) uit te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |