Cool!! Zo’n Buuf ben ik ook... prakjes rond brengen scheelt ook dat Mn buurtjes vrienden van me zijn !quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:48 schreef I. het volgende:
Het worden pannenkoeken, m'n buurman kwam net pannenkoeken brengen
Wat een baas
Ik had hem geholpen met z'n laptopje net, al z'n mails waren verdwenenquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Cool!! Zo’n Buuf ben ik ook... prakjes rond brengen scheelt ook dat Mn buurtjes vrienden van me zijn !
Ik ben meer dan alleen MEN zeg maar.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:55 schreef I. het volgende:
Jeetje, elke dag leren we weer wat nieuws over haagsie
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben meer dan alleen MEN zeg maar.
Ooooooh Jaloers als je het over een wereldwijf hebt!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben nog bij een concert van haar geweest jaren terug
mooiquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ooooooh Jaloers als je het over een wereldwijf hebt!!!!!!!!
Lief en indd gewoon opeten beetje stroop of poedersuiker !quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had hem geholpen met z'n laptopje net, al z'n mails waren verdwenen
Als dank kwam hij pannenkoeken brengen
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lief en indd gewoon opeten beetje stroop of poedersuiker !
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:59 schreef I. het volgende:
Hmz, er zitten rozijnen in die pannenkoeken, dat heeft m'n buurman er niet bij verteld.
Ik wil niet ondankbaar doen, maar gadverdamme, da's toch niet te vreten.
Ander woord voor mooi .... maar goed.quote:
Ja dan proef je de rozijnen niet met stroop. Of je moet op strooptocht en alle rozijnen verwijderenquote:
Ik heb er stroop en poedersuiker opquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dan proef je de rozijnen niet met stroop. Of je moet op strooptocht en alle rozijnen verwijderen
Nicequote:Op woensdag 2 mei 2018 19:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oké komtie dan hé ....
[ afbeelding ]
Dan smeer je een broodje en zeg je tegen de buurman als je het bord terug bent. Apart die rozijnen zo had ik ze nog nooit gehad... en dan denk je en dat blijft ook zo.quote:
Hij gaf ze in een zakje, nou, dat zakje breng ik mooi niet terugquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan smeer je een broodje en zeg je tegen de buurman als je het bord terug bent. Apart die rozijnen zo had ik ze nog nooit gehad... en dan denk je en dat blijft ook zo.
Ah... -1 wij doen dat op een bordje!quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:07 schreef I. het volgende:
[..]
Hij gaf ze in een zakje, nou, dat zakje breng ik mooi niet terug
voor nu even stoppenquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja??? Stoppen of doorgaan het is jouw feestje!
Is goed.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pure aidskanker is het, dat hele songfestival.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pure aidskanker is het, dat hele songfestival.
hoi!quote:
hoi mark!quote:
Want nu kan ik iedereen de moeder spammen!quote:
quote:
Bolk!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want nu kan ik iedereen de moeder spammen!
bolkquote:
quote:
bolkquote:
stop die aloa!quote:
Stop m Lexy!quote:
onzin filmpjesquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:51 schreef I. het volgende:
Best schokkend dit.
Kinderen kunnen gewoon geen klok meer kijken?
Millenials zijn inmiddels ouder... en dan krijg je uiteraard dit soort dingen...quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:51 schreef I. het volgende:
Best schokkend dit.
Kinderen kunnen gewoon geen klok meer kijken?
Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Millenials zijn inmiddels ouder... en dan krijg je uiteraard dit soort dingen...
blokquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn generatie gaat het weer helemaal goedmaken. Gen Z![]()
Nicequote:Op woensdag 2 mei 2018 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn generatie gaat het weer helemaal goedmaken. Gen Z![]()
Er is niemand waar ik zo'n enorme hekel aan heb als aan die mafkees.quote:
oke ik heb niks met polietiekquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Evriday I'm bolkeling
[..]
Er is niemand waar ik zo'n enorme hekel aan heb als aan die mafkees.
Gewoon een hekel hebben aan die mafkees, meer hoef je niet te doen.quote:
emiel roemerquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een hekel hebben aan die mafkees, meer hoef je niet te doen.
quote:
Kweenie, zou je goed een biertje mee kunnen doen volgens mij, Rutte erbij. Lijkt me best lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Evriday I'm bolkeling
[..]
Er is niemand waar ik zo'n enorme hekel aan heb als aan die mafkees.
Pechtold is zo'n overjarige jup. Die lijkt me vreselijk irritant om een biertje mee te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, Pechtold doet er nog een flinke schep bovenop. Die dien je niet eens bij naam te noemen.
Vergeleken met Pechtold is het een prima kerel iddquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie, zou je goed een biertje mee kunnen doen volgens mij, Rutte erbij. Lijkt me best lachen.
Meer spammenquote:
quote:
Smekquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je niet van spam houdt is er altijd nog bolk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |