Dit. Dan kan alle schuld op de fraudeur geschoven worden en het bedrijf gaat vrijuit. Kwestie van jezelf indekken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:05 schreef AMS76 het volgende:
Tsja, dan kan je manager in ieder geval roepen dat het niet zijn/haar schuld is.
Werk jij bij mijn werk?quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Maar dan kunnen ze tijdens een audit stellen dat ze processen enzo hebben, als echte pro's.
Dat hadden ze ook zonder die papierwinkel kunnen doen als ze het niet zouden vertrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:41 schreef Lunatiek het volgende:
Ze zullen er vast een bedrijfsrecherchebureau op zetten om het te controleren als ze het niet vertrouwen.
Dit vooral ja en achter de schermen is het een grote puinhoop.quote:Op woensdag 2 mei 2018 16:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Maar dan kunnen ze tijdens een audit stellen dat ze processen enzo hebben, als echte pro's.
Yep. En klopt het niet: dan bellen we de politie!!!~!@quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als het op papier maar klopt. Dat is de realiteit waar we in leven.
Hoe kun je de opgaves van iemand niet vertrouwen als je die niet eerst laat opschrijvenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook zonder die papierwinkel kunnen doen als ze het niet zouden vertrouwen.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo vreemd is het toch niet? Als externe consultant moet ik ook NDA's tekenen binnen bepaalde projecten zodat bepaalde informatie niet op straat komt te liggen en (tijdelijk) toegankelijk voor mij wordt.
Mijn aanklacht gaat dan ook meer richting de wetgeving dan naar het bedrijf.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:48 schreef squatt3r het volgende:
Wat wil je dan dat ze doen om je vermeende betrouwbaarheid vast te stellen? Stok om (achteraf) mee te slaan is het maximaal haalbare.
Die papieren zijn er om te verduidelijken wat we in deze gevallen onder “betrouwbaar” verstaan en welk gedrag er verwacht wordt. Jij vindt dat dat vanzelfsprekend zou moeten zijn, dat is nobel maar zou er in de praktijk voor zorgen dat fraudeurs minder gestraft worden want de stok ontbreekt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Mijn aanklacht gaat dan ook meer richting de wetgeving dan naar het bedrijf.
Ikn werkelijkheid maakt het eigenlijk geen verschil of ze me vertrouwen op mn blauwe ogen, of dat ze me tig papieren laten tekenen. Ik ben betrouwbaar of ik ben het niet. Was ik het niet, dan zou ik ook liegen op die papieren.
Die papieren zouden dus niet nodig moeten zijn als stok. Fraudeurs moeten gewoon een verdiende straf krijgen, ongeacht of ze nou een gedragscode hebben ondertekend of niet. Scheelt de samenleving een hoop nutteloze rompslomp.
Gedeeltelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 11:32 schreef Garfield92 het volgende:
Toen ik aan deze baan begon moest ik een VOG aanvragen en inleveren, ook niet 100% aan te zien of je te vertrouwen bent, maar ze kunnen wel zien of je wat op je kerfstok hebt hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |