abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178893194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:09 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Gezellig tussen de hyacinten en tulpen.
quote:
U kunt deze zomer ook weer genieten van onze zelfgebakken appeltaart (op=op).
pi_178893199
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Verdomme, in dit en het vorige topic op 'Pozzato' gecontrolF'd ;(
Drie hele uren Woodpecker.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:12:23 #78
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178893202
Trouwens wel grappig bedacht van Sportpools met die Kluns, maar wel vaag dat hij je zoveel strafpunten oplevert als hij uitvalt :') Dan moet je wel extra goed erover nadenken.
pi_178893203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds niet in hoe dat antisemitisme zou zijn. Als de rollen waren omgedraaid en de Israëliërs door de Palestijnen onderdrukt zouden worden en de ronde in Ramallah zou starten ofzo zou ik daar ook problemen mee hebben. Het gaat me niet echt om te achtergrond van die mensen, maar des te meer om hun daden. Linksom of rechtsom is deze Girostart walgelijke propaganda voor een land waar zoveel misstanden zijn dat het niet meer valt bij te houden.

Dit probleem had ik in iets mindere mate ook bij het WK in Qatar. Dat was ook net als de start in Israël puur voor de poen, in een land waar de mensenrechten ook niet echt prioriteit genieten. Als ik dat boycot, neigt dat dan naar islamofobie? Ik zie het echt niet.

[..]

'er valt het een en ander aan te merken op Israël' nomineer ik voor understatement van de dag. Dat er in allerlei andere landen ook misstanden zijn is minder relevant, omdat daar geen grote ronde van start gaat. En natuurlijk is er wel wat mis mee om Israël het decor van een wielerwedstrijd te laten zijn, daar hebben we het net al over gehad. Kan het nog zo'n mooi gebied zijn, dat boeit verder weinig als de mensenrechten iedere dag weer met voeten getreden worden. Dat moet je toch zelf ook wel snappen?

Ik vind verder Trump en de Ronde van Californië ook niet echt relevant. Netanyahu stuurt aan op een conflict met Iran, nou, dan zijn we ver weg van huis hoor. En Trump heeft inmiddels mensen om zich heen verzameld die ook niet echt heel erg positief zijn over Iran. In dat kader zijn ze allebei vrij gevaarlijk. Maar alsnog, de Ronde van Californië bestaat al een aantal jaar, lang voor Trump president was. Bovendien is het niet zo dat de Giro start in Californië, dan zou je die vergelijking kunnen maken. Bovendien is Californië eigenlijk gewoon een eigen land, praktisch gezien. Waar ze bovengemiddeld vaak hun middelvinger opsteken naar Trump en gewoon hun eigen ding doen. Dus, nee, matige vergelijking.

[..]

Dit is wel heel erg POL. Laten we zeggen dat er aan beide kanten de nodige fouten zijn gemaakt. Zo'n 'two state solution' is verder ook weinig waard als Israël doodleuk de Palestijnse gebieden vol aan het bouwen is. Enfin, hopen inderdaad dat er aan beide kanten ooit verstandige mensen aan het roer komen, maar voorlopig heb ik daar een hard hoofd in.
Omdat je Israel continue vergelijkt met landen die geen reet van doen hebben met Israel. Plaats Nederland eens buiten de EU omringd door vijanden en tegenstanders, knappe jongen als je het enigszins anders weet te doen dan Israel, en dat is wat veel 'critici' weigeren te begrijpen.

Bovendien werkt deze ronde juist vrede in de hand. Als je nu nog te blind bent geweest om te zien dat team Bahrain en team UAE zich niet hebben teruggetrokken zou je je eens moeten afvragen waarom ze er nog zijn.

Juist omdat ze eindelijk vrede met Israel willen. Prijzenswaardige ronde. Nu al.

Hoe dan ook. Zand uit je kut. Wel een prachtige weg richting Eilat dwars door de woestijn en prachtige plaatjes. Het zal niet al te warm zijn deze tijd van het jaar maar met een beetje pech wordt het een qua hitte zinderende dag. Wellicht dat een Israelische renner daar van kan profiteren.

Zou fantastisch zijn als ze een ritje weten te winnen maar iig al mooi dat ze er bij zijn.
pi_178893221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:07 schreef Bugno het volgende:

[..]

Met mensen in een permanente psychose is het niet zo best discussiëren, dus ik laat het hier even bij.
Je bent waarschijnlijk te jong om je al die zelfmoordaanslagen nog te herinneren maar vandaag de dag nog, als je in Israel in een bus stapt, je kijkt bijna altijd even om je heen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 mei 2018 @ 16:14:03 #81
284411 crew  heywoodu
pi_178893229
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

Drie hele uren Woodpecker.
Ik zie het ja, stomme gedoe met bijnamen ook altijd als er nieuws is :(
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:14:29 #82
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178893237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:12 schreef DeParo het volgende:
Wellicht dat een Israelische renner daar van kan profiteren.

Zou fantastisch zijn als ze een ritje weten te winnen maar iig al mooi dat ze er bij zijn.
Uh. :D

Prima dat je pro-Israël bent maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren. Die twee Israëliërs zijn niet echt hoogvliegers, vrees ik.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:14:49 #83
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178893241
Die Israëliërs kunnen er niks van grapjurk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178893242
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Ik eet ze toch liever bij mijn oma.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:15:43 #85
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178893261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk te jong om je al die zelfmoordaanslagen nog te herinneren maar vandaag de dag nog, als je in Israel in een bus stapt, je kijkt bijna altijd even om je heen.
Ja, en die zelfmoordjongens deden dit uiteraard gewoon zomaar.

Ik zou uitkijken met het doen van aannames over leeftijd.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_178893269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Uh. :D

Prima dat je pro-Israël bent maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren.
Waarschijnlijk niet nee. Net nog een verslagje gelezen op de NOS van de slechtse Saxo-renner ooit, een Israelier, ze hebben nog wel even te gaan.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:16:18 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178893274
Wacht even, plottwist: De Paro woont in Israël?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178893282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:15 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ja, en die zelfmoordjongens deden dit uiteraard gewoon zomaar.

Ik zou uitkijken met het doen van aannames over leeftijd.
:') Ga je nu ook nog begrip opwekken voor de aanslagen van IS misschien?
pi_178893286
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:16 schreef Szura het volgende:
Wacht even, plottwist: De Paro woont in Israël?
Woonde.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:17:24 #90
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178893295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

:') Ga je nu ook nog begrip opwekken voor de aanslagen van IS misschien?
Over het ontstaan van broeinesten en terrorisme kan ik best een boom opzetten, maar niet hier en niet nu.
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:18:00 #91
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178893300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Net nog een verslagje gelezen op de NOS van de slechtse Saxo-renner ooit, een Israelier, ze hebben nog wel even te gaan.
Mja. Een troost: het zijn sowieso niet de slechtste renners in de Giro van dit decennium. Die titel gaat naar Ramon Carretero. :D
pi_178893310
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:17 schreef Bugno het volgende:

[..]

Over het ontstaan van broeinesten en terrorisme kan ik best een boom opzetten, maar niet hier en niet nu.
Oh ik weet er alles van. Allemaal onzin. Nee nee zit toch echt anders in elkaar. Maar ik ga er niks over zeggen. Houd dan gewoon je mond. _O-
pi_178893329
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Ramon Carretero
Het was aanlokkelijk maar ik heb ze alle drie maar niet in mijn poule meegenomen hehe :P.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:20:24 #94
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178893334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oh ik weet er alles van. Allemaal onzin. Nee nee zit toch echt anders in elkaar. Maar ik ga er niks over zeggen. Houd dan gewoon je mond. _O-
Ik moet natuurlijk hier in een topic over de Giro uitgebreid gaan verhandelen over het feit dat ik mij een beeld kan vormen bij hoe in uitzichtloze situaties extremisme kan ontstaan en dat dat met de sommige andere actoren er bijgevoegd een vruchtbare voedingsbodem voor (sektarisch) geweld kan vormen. :')

Zullen de mods blij van worden.
pi_178893371
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:20 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik moet natuurlijk hier in een topic over de Giro uitgebreid gaan verhandelen over het feit dat ik mij een beeld kan vormen bij hoe in uitzichtloze situaties extremisme kan ontstaan en dat dat met de sommige andere actoren er bijgevoegd een vruchtbare voedingsbodem voor (sektarisch) geweld kan vormen. :')

Zullen de mods blij van worden.
Als je iemand maar lang genoeg vertelt dat hij in een uitzichtloze situatie zit gaat hij het vast wel eens een keer geloven, tsjonge, wat een bedroevend argument om afschuwelijke daden te verdedigen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:22:27 #96
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178893376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het was aanlokkelijk maar ik heb ze alle drie maar niet in mijn poule meegenomen hehe :P.
Oh, Ramon Abandon is al een paar jaar gestopt. Hij werd betrapt op EPO. _O- :D
pi_178893383
Best vermakelijk deze discussie maar het wordt tijd dat de Giro van start gaat. Kunnen we weer lekker zeiken op Eurosport.
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:23:52 #98
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178893406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je iemand maar lang genoeg vertelt dat hij in een uitzichtloze situatie zit gaat hij het vast wel eens een keer geloven, tsjonge, wat een bedroevend argument om afschuwelijke daden te verdedigen.
De fout die veel mensen maken in dit soort discussies is termen als "ik begrijp hoe iets kan ontstaan" en "ik kan me dat goed voorstellen en ben keur het goed" door elkaar halen.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 16:24:11 #99
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178893411
DeParo heeft een tijdje in Israël gewoond, dus nu moet de rest van de wereld z'n bek houden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178893428
quote:
8s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zie het ja, stomme gedoe met bijnamen ook altijd als er nieuws is :(
Onzin, zo gaat dat in Italië. :{w In iedere Filippo schuilt een Pippo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')