Dat bepaal jij natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:44 schreef yaello het volgende:
[..]
Het was klaar toch? Overbodig gedoe vond je het
Ben benieuwd hoeveel mensen er komen, en of er ook oud utopianen komen enzquote:
de uitzending moet gevuld wordenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
Goodevening
Ik word gek van dat gelieffie de hele dag van Cemal
Vraag me trouwens af waarom ze zoveel moeite doen voor dat penthouse. Romy gaat toch naar huis volgende week
Nou ja als jij het overbodig en gedoe vindt, neem ik aan dat het klaar isquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij natuurlijk![]()
![]()
Ivan nog steeds over zijn hele mooie boot aan het zingen
Cemal: wat heb je gekookt, lieffieeee
Slomy: lasagna
Slomy: BAAAHAAAAS??? BAAAHAAAAS??
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou ja als jij het overbodig en gedoe vindt, neem ik aan dat het klaar is. Ik bepaal voor mijzelf in ieder geval dat het klaar is want ik vind het niet de moeite waard
Dat weet zij niet, ze denkt onweerstaanbaar te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2018 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoopt ze dan. Denk dat die daar absoluut geen trek in heeft.
Ik weet het. Ze naaien elkaar allemaal een oor aan daar. Ik had liever Fay zien gaan dan Billy maar het zij zo. Dat Ivan de boel een beetje heeft opgestookt, soit het hoort er allemaal bij. Ik hoop toch dat hij en Linda blijven tot het eind want ik gun ze beide de finale. En de pot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
En zonder Ivan was Billy ook nooit weg gegaan!!
Ivan die naar de vide gegaan om Mehmet te vertellen
over de lijst waar Mehmet naam sta die billy het geschreven en vergeten
in de badkamer! De lot is grappig ook..
Ze wil Mehmet weg doen maar Jessie zegt tegen haar,doe beter Fay
toen naar cees gegaan om het zelfs te doen,Bas ook..
Dus Bas wil ook billy,maar ja hij wil goed doen bij Ivan
omdat hij was op de laatste stoel voor stemmen,slim van Bas
maar een echt rat!!
Misschien daarom Jessie gegaan haar halen bij de poort,
schuldgevoel denk ik,
Ouders van Jessie zitten ook in thailand
misschien Billy daar geslapen.
Dat weet zij,jessie haar verteld toen hij in Utopia was.
Die gast is echt alleen maar met de camera's bezigquote:
Nog meer dan de twins?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die gast is echt alleen maar met de camera's bezig
Al jarenquote:
Werk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:09 schreef zodeju het volgende:
Mehmet lust geen kaas, Ivan houdt zijn bord al er bij, Rienk dat wil ik wel.....want ik heb geen kaas ik heb vegan.....Ivan schudt ga je......maar geeft hem toch weer de helft.![]()
Is er iets waar Rienk nee op zegt....
"Ik zit he-le-maal vol". En gaat weer door met eten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:13 schreef kkka3 het volgende:
Slomy begint alweer te mekkeren: oooohhhhhhhhhh wat een machtig spul he, dit
Zo voorspelbaar ookquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
"Ik zit he-le-maal vol". En gaat weer door met eten.
Ja, op de vraag of hij eindelijk eens wil vertrekken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:09 schreef zodeju het volgende:
Mehmet lust geen kaas, Ivan houdt zijn bord al er bij, Rienk dat wil ik wel.....want ik heb geen kaas ik heb vegan.....Ivan schudt ga je......maar geeft hem toch weer de helft.![]()
Is er iets waar Rienk nee op zegt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |