quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Niks, het kost me zelfs weinig tijd. Programmeren is een hobby van me, nou was dit geen programmeren, een Access-bestand is in een minuut in elkaar gedraaid. Daarnaast, als ik Fok! dan staat het Access-bestand er naast om in te voeren.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:10 schreef Sigaartje het volgende:
Hoort gewoon bij mijn computerhobby. Je ziet wel gelijk bij het bijhouden wie de boel lopen te flessen, ik kan ze zo opnoemen. Daarbij lopen hier heel veel gefrustreerde mensen rond.
Trouwens, speurderswerk is ook mijn werk eigenlijk.
Klacht: geen cocosmakronen in huis hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Kost geen moer tijd. Probeer het zelf maar. Ik begon er mee toen hier forumleden tegenstrijdige informatie over zichzelf begonnen te geven en wat veel belangrijker is, dat ik ongelooflijk veel ruzie kreeg met personen hier.
Nu hou ik bij welke godsdienst iemand heeft of waar hij gevoelig voor is. Dan kan ik dat mijden.
Daarbij heb ik een top 10 aan mafkezen. Nummer 1 ga je nooit raden. Maar er lopen hier een stel cocosmakronen rond!
Ik krijg er een raar smaakje van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap dit niet helemaal geloof ik
Ik gok zomaar dat jij die nummer 1 bent.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Spannond, benieuwd wat er allemaal in de geheime bestanden staat over mij.
Denk het ook want ik spreek mezelf meer dan geregeld tegenquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat jij die nummer 1 bent.
Cocosmakroon die je bent!quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Denk het ook want ik spreek mezelf meer dan geregeld tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |