Hij dacht wat die gast uit Tsjechië kan dat kan ik beter en gaat meteen voor alle bones breken?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Hij wordt de piano uit gekatapulteerdAls daar maar geen ongelukken mee komen
Ik voel ook een 2016tje aankomenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:58 schreef Em31 het volgende:
Al sla je me dood, geen idee meer wie gaat winnen. Misschien wat ze op de stream gisteren ook zeiden, verschil in televote/jury en land dat dan bij beide het hoogste staat maar niet op de eerste plek.
Nederland dusquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:58 schreef Em31 het volgende:
Al sla je me dood, geen idee meer wie gaat winnen. Misschien wat ze op de stream gisteren ook zeiden, verschil in televote/jury en land dat dan bij beide het hoogste staat maar niet op de eerste plek.
As alwaysquote:
Wel gejat van Oostenrijk in 2015quote:
Melkmeisjes en oma’s met een brood- of crematieovenquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
As always
Maar dit klinkt wel heel matig qua zang
En als je beseft wat hier allemaal voorbij komt in deze halve finale qua kermis zou je helemaal spekkoper zijn geweest zonder dat krumpen: paspoppen, robots een gehandicapte ijsberg, openklappende spiegels en deuren, een in de fik staande piano... Wat mis ik nog
Wat is het toch een heerlijk festival.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
As always
Maar dit klinkt wel heel matig qua zang
En als je beseft wat hier allemaal voorbij komt in deze halve finale qua kermis zou je helemaal spekkoper zijn geweest zonder dat krumpen: paspoppen, robots een gehandicapte ijsberg, openklappende spiegels en deuren, een in de fik staande piano... Wat mis ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |