Wij hadden op het EK in 2012 zelfs na 2 nederlagen nog kans om door te gaan. En als we gewonnen hadden van Portugal hadden we het nog gehaald ookquote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:16 schreef Dejannn het volgende:
Weer een halve nieuwe ploeg, leuk. Maar dit wint Argentinië wel. Eigenlijk belachelijk dat je na een 1-1 gelijkspel en een 3-0 verlies nog aanspraak maakt op de volgende ronde, maar goed.
Geen Pavonquote:
Lijkt me zo logisch als wat. Minus Armani zijn dit de spelers die vier jaar geleden samen naar de oorlog trokken. Dit is een ploeg die weet wat er gevraagd wordt, en na drie finales in drie jaar hebben ze het wel verdiend om zelf hun lot te bepalen lijkt me.quote:
toch vond ik ze toen ook niet geweldigquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me zo logisch als wat. Minus Armani zijn dit de spelers die vier jaar geleden samen naar de oorlog trokken. Dit is een ploeg die weet wat er gevraagd wordt, en na drie finales in drie jaar hebben ze het wel verdiend om zelf hun lot te bepalen lijkt me.
Niemand niet, denk ik. Maar deze ploeg weet wel als geen ander wat er op het spel staat en waar het om draait. Dit toernooi had eigenlijk de allerlaatste kans op succes moeten worden voor deze generatie, dan moet je ze ook de kans geven om het te proberen, vind ik. Als ze niet winnen van Nigeria, hebben ze het aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch vond ik ze toen ook niet geweldig
verrassende scenario's zijn altijd het leukstquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand niet, denk ik. Maar deze ploeg weet wel als geen ander wat er op het spel staat en waar het om draait. Dit toernooi had eigenlijk de allerlaatste kans op succes moeten worden voor deze generatie, dan moet je ze ook de kans geven om het te proberen, vind ik. Als ze niet winnen van Nigeria, hebben ze het aan zichzelf te danken.
En, laten we wel wezen, voor het toernooi zou het fantastisch zijn als deze ploeg nu op het donkerste moment samen komt en wint van Nigeria, om vervolgens Frankrijk uit het toernooi te gooien of zo.
In dat geval hoop ik dat Nigeria met 5-0 wint.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
verrassende scenario's zijn altijd het leukst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:59 schreef Koffieplanter het volgende:
En, laten we wel wezen, voor het toernooi zou het fantastisch zijn als deze ploeg nu op het donkerste moment samen komt en wint van Nigeria, om vervolgens Frankrijk uit het toernooi te gooien of zo.
Oh jee.twitter:golazoargentino twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 19:26:02Now on @TyCSports reports that the squad have broken their relation with Jorge Sampaoli and the coach is no longer making decisions. Por dios 🤦♂️ https://t.co/5CZuw2JejD reageer retweet
Als ze morgen alsnog de groep winnen zullen ze in elk geval geschiedenis schrijven. Het zal de eerste keer zijn dat een ploeg 5 punten achterstand nog goedmaakt in 1 wedstrijd ...quote:Op maandag 25 juni 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hem niet bekend dat Kroatië 6 punten heeft en Argentinië 1?
Ligt de fout niet bij de ondertiteling Wimmers?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hem niet bekend dat Kroatië 6 punten heeft en Argentinië 1?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |