Wat voor type speler is Meza?quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Argentinië tegen IJsland: Caballero; Salvio, Otamendi, Rojo, Tagliafico; Mascherano, Biglia; Meza, Messi, Di María; Agüero
Maxi Meza
Caballero
Geen Pipa?quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Argentinië tegen IJsland: Caballero; Salvio, Otamendi, Rojo, Tagliafico; Mascherano, Biglia; Meza, Messi, Di María; Agüero
Maxi Meza
Caballero
Het is eigenlijk een echte aanvallende middenvelder, maar hij is best divers en kan daardoor ook vanaf de zijkant komen. Waar hij in Argieland om geprezen wordt, is dat hij constant is, wat niet vaak voorkomt bij zulk soort spelers. Meza staat niet aan de zijlijn geplakt en lijkt me daardoor een mooie bouwsteen naast Messi, die een beetje overal en nergens loopt. Meza kan dan zijn 'gaten' in het centrum opvullen. In tegenstelling tot Pavón wel weer een speler die in de bal komt.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 02:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
ijsland legt Kroatië en Nigeria over de knie. Quote me maar
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 18-06-2018 om 11:14:16Unbelievable! Milan’s and Croatia’s Kalinic has refused m to come from the bench during the game v Nigeria, and now is on the verge of being expelled by Croatia.What a stupid behaviour reageer retweet
heeft natuurlijk ook met de tegenstander te maken, tegen Kroatië krijgen ze wel meer ruimte. Ik vond het strijdplan tegen IJsland echt beneden de maat zeker van zo'n bewierookte coach.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:46 schreef Komakie het volgende:
Naar mijn gevoel moet Argentinië toch een goede kans maken om "gewoon" wereldkampioen te worden.
Hun zwakke punt is de verdediging. Dat was in 2010 met Nederland ook zo. Als je toch een goed blok neer zet en die gasten het voorin laat uitzoeken, moet het naar mijn idee toch gewoon goed komen.
Alleen moet Messi niet elke keer zo naar het midden trekken, maar gewoon lekker op rechts spelen. Hij speelt veel te veel in de drukte waardoor hij niet kan exceleren.
Tot zo ver my 2 cents.
Heb je je eigen link wel gelezen? Staat geen bevestiging in.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:32 schreef Frutsel het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ren-invalbeurt-.html
Kalinic inderdaad naar huis gestuurd
Dat laatste inderdaad niet gelezen alleen de titel + Kroatische bron bekeken die zeggen dat hij is weggestuurd.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je je eigen link wel gelezen? Staat geen bevestiging in.
"Maandag zal om 16.15 uur meer duidelijkheid komen. Dan staat een persconferentie van de Kroaten ingepland."
de kans erop is ook wel vrij groot, dit kan je echt niet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2018 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad niet gelezen alleen de titel + Kroatische bron bekeken die zeggen dat hij is weggestuurd.
Salvio -> Mercadoquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Is Banega niet fit voor 90 minuten?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salvio -> Mercado
Biglia -> Lo Celso
Pavón -> Di Maria
Onderste andersom?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salvio -> Mercado
Biglia -> Lo Celso
Pavón -> Di Maria
Ja, sorry.quote:
Lo Celso speelde alles in aanloop naar dit toernooi. Het was opmerkelijk te noemen dat hij niet begon en ook niet inviel tegen IJsland. Lijkt gewoon hoger te staan dan Ever.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is Banega niet fit voor 90 minuten?
Rectificatie. Dit lijkt het toch te gaan worden: Caballero; Mercado, Otamendi, Tagliafico; Salvio, Mascherano, Enzo Perez, Acuña; Messi, Agüero, Pavónquote:Op maandag 18 juni 2018 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salvio -> Mercado
Biglia -> Lo Celso
Pavón -> Di Maria
Was die niet helemaal 100% fit?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, sorry.
[..]
Lo Celso speelde alles in aanloop naar dit toernooi. Het was opmerkelijk te noemen dat hij niet begon en ook niet inviel tegen IJsland. Lijkt gewoon hoger te staan dan Ever.
Ik vind het niet zo'n briljante coach. Probeert veel te veel zijn stempel te drukken op een elftal met ervaren spelers. Dat is mijn gevoel er tenminste bij.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft natuurlijk ook met de tegenstander te maken, tegen Kroatië krijgen ze wel meer ruimte. Ik vond het strijdplan tegen IJsland echt beneden de maat zeker van zo'n bewierookte coach.
Wacht, je vindt het geen briljante coach omdat hij nu moeite heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:00 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het niet zo'n briljante coach. Probeert veel te veel zijn stempel te drukken op een elftal met ervaren spelers. Dat is mijn gevoel er tenminste bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |