Dat is ongetwijfeld waar, maar dit concludeer je op basis van..?quote:Op woensdag 23 mei 2018 00:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
is misschien overdreven maar we moeten ook niet doen alsof het een wereldcoach is.
Argentinië is dan ook qua verhoudingen in hun selectie (kut verdediging , wereldaanval) al jaren (sinds 2002 ofzo ) een puinhoop van jewelste .quote:
Niet zo veel prijzen gewonnen in zn carrière ..volgens mij alleen de copa met Chili..quote:Op woensdag 23 mei 2018 00:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld waar, maar dit concludeer je op basis van..?
Klopt ja , ook dit keer hebben ze weer een waardeloze verdediging vergeleken met de favorieten.quote:Op woensdag 23 mei 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Argentinië is dan ook qua verhoudingen in hun selectie (kut verdediging , wereldaanval) al jaren (sinds 2002 ofzo ) een puinhoop van jewelste .
* flipsen noteert 20 stiekeme strafpunten voor Mexicanobakker in het F1 voorspeltopicquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk flikkert Nigeria Argentinië eruit
De Copa Sudamericana en landskampioenschappen met Universidad de Chile en ook nog eens op een manier die veel lof oogstte. Überhaupt met Chili de Copa America winnen is een prestatie van wereldformaat; ook nog eens met een achterhoede die haast niet uit pure verdedigers bestond. Bij Sevilla heeft hij slechts een seizoen gezeten en Sevilla een tijd lang mee laten doen om de bovenste plek totdat de cruciale fase van het seizoen aanbreekt en een Bielsa-minded elftal energie tekort komt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 00:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet zo veel prijzen gewonnen in zn carrière ..volgens mij alleen de copa met Chili..
Blessing in disguise, Armani is een véél betere keeper. Jarenlang laat hij bij Nacional en nu River Plate zien dat hij een van de betere keepers van Zuid-Amerika is - ik vind alleen Vanderlei van Santos beter. Gezien de keepersproblemen van zowel Colombia (waar hij ook voor had kunnen uitkomen) als Argentinië, had hij gerust al op een interland of 50 kunnen staan, maar het gaat nu eindelijk gebeuren en het is hem van harte gegund.quote:
organisatorisch ook nog eens, al weet ik niet hoe het nu bij de bond zitquote:Op woensdag 23 mei 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Argentinië is dan ook qua verhoudingen in hun selectie (kut verdediging , wereldaanval) al jaren (sinds 2002 ofzo ) een puinhoop van jewelste .
Mwah in 2006 had je ayala heinze sorin cambiasso en mascherano, kon je toch een prima verdedigend blok van bouwenquote:Op woensdag 23 mei 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier krijgen ze Messi nooit lekker aan het ballen, wie weet lukt dat Sampaoli wel maar ik schat ze sowieso niet zo hoog inquote:Op woensdag 23 mei 2018 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah in 2006 had je ayala heinze sorin cambiasso en mascherano, kon je toch een prima verdedigend blok van bouwen
quote:Storm bij de Argentijnen: bond schrapt vaste waarde uit WK-selectie, maar die zijn vrouw gaat wild in de tegenaanval
Argentinië plaatste zich met véél moeite voor het WK in Rusland, maar wordt toch altijd weer genoemd als een van de kandidaat-winnaars. Lionel Messi en co. zullen het echter zonder vaste nummer één Sergio Romero moeten doen. Althans, als het van de Argentijnse voetbalbond afhangt.
Woensdag brachten we het bericht dat Argentinië het op het WK moet stellen zonder Romero. De reservedoelman van Manchester United had dinsdag op training in Buenos Aires een blessure opgelopen aan de rechterknie. “Romero werd van de lijst met 23 spelers voor het WK gehaald”, zo meldde de Argentijnse voetbalbond (AFA) op zijn website. Nahuel Guzman, die uitkomt voor het Mexicaanse Tigres, werd opgeroepen als vervanger.
De 31-jarige doelman, die 83 caps telt, moet volgens de AFA vermoedelijk onder het mes. Romero, olympisch kampioen met Argentinië op de Spelen van 2008 in Peking, was erbij op de WK’s van 2010 en 2014. Vier jaar geleden strandden de Argentijnen pas in de finale. “Dit zijn dingen die gebeuren in het voetbal, maar we verliezen hierdoor wel een leider”, reageerde Javier Mascherano.
“Ik ben die leugens beu”
Een dag later zorgt Romero’s vrouw Eliana Guercio, een model en actrice, echter voor een storm. In een gesprek met de tv-show Los Angeles De La Manana zei de Argentijnse het volgende. “Er is helemaal niets gebroken. Het enige dat er is, is een los stukje kraakbeen. De dokters hebben hem verteld dat hij fit zal geraken voor het WK. Zijn revalidatie duurt twee tot maximaal drie weken.”
Argentinië speelt zijn eerste WK-wedstrijd op 16 juni tegen IJsland. “De inzet van mijn man kennende, zal hij daarvoor paraat zijn”, aldus Eliana. “Er zijn gewoon mensen die hem eruit willen. Om dat te verantwoorden, hebben ze gezegd dat er een breuk is. Ik ben die leugens beu. Zij die er wat over te zeggen hebben, zijn lafaarden of verkeerd geïnformeerd.”
Finale sowieso. En dan gewoon die beker pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een zwak voor ze maar ik denk dat ze er snel uitliggen
quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Finale sowieso. En dan gewoon die beker pakken
Laten we eerlijk zijn: geen bijzonder elftal.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Armani, Ansaldi, Otamendi, Rojo, Tagliafico, Lo Celso, Biglia, Lanzini, Pavón, Messi, Agüero gaan vermoedelijk de basiself van Sampaoli vormen.
Is die Pavon zo goed dan? Is Dybala echt niet beter?quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Armani, Ansaldi, Otamendi, Rojo, Tagliafico, Lo Celso, Biglia, Lanzini, Pavón, Messi, Agüero gaan vermoedelijk de basiself van Sampaoli vormen.
Het gaat om het opstellen van het beste team, niet om het opstellen van de beste individuen (waarmee ik niet zeg dat dit het beste team is). Het zijn twee heel ander soort spelers. Dybala is een speler die in de bal komt, Pavón is een rechtsbuiten met diepte en breedte.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is die Pavon zo goed dan? Is Dybala echt niet beter?
Ken heel die Pavón niet. Vandaar dat ik het me afvroeg, aangezien Dybala ook op de vleugel kan. Maar van dat elftal word ik ook niet echt warm of koud. Beetje het probleem wat Nederland enkele jaren geleden had, voorin wereldtop waardoor je altijd twee goede spelers op de bank moet zetten en achterin is het allemaal net niet. Vond die Garay ook altijd een aardige verdediger, is hij geblesseerd of zo?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat om het opstellen van het beste team, niet om het opstellen van de beste individuen (waarmee ik niet zeg dat dit het beste team is). Het zijn twee heel ander soort spelers. Dybala is een speler die in de bal komt, Pavón is een rechtsbuiten met diepte en breedte.
Pavon kan dus zomaar de nieuwe WK-hype worden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
moet hij wel een goed linkerbeen hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pavon kan dus zomaar de nieuwe WK-hype worden.
Rojo lukt het niet eens om bij zijn club in de basis te staan, die kan er niet veel van. Otamendi is dit seizoen wel een stuk beter geworden dan vorig seizoen, maar heeft af en toe toch debiele trekjes. Ik hou m'n hart vast voor die twee.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:38 schreef flipsen het volgende:
Zo lang DiMiaria niet in het veld staat ben ik blijVerder vind ik Rojo en Ottamendi altijd wel goed, jammer dat Maschagod niet in de basis staat. Sowieso heeft Argentinië wel wat met senioren, La Bruja speelde ook nog heel lang in het Nationale elftal en natuurlijk nog bij Estudiantes. Heel jammer dat Lavezzi er niet bij zit, van die vent word je gewoon vrolijk (en zorgde nog wel eens voor wat actie).
Disclaimer: ik heb absoluut geen verstand van voetbal en kijk eigenlijk alleen WK´s
Er is een verschil tussen spelen bij je club en spelen in de nationale selectie. Kijk naar Messi als omgekeerde voorbeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rojo lukt het niet eens om bij zijn club in de basis te staan, die kan er niet veel van. Otamendi is dit seizoen wel een stuk beter geworden dan vorig seizoen, maar heeft af en toe toch debiele trekjes. Ik hou m'n hart vast voor die twee.
Messi laat het gewoon bij beide ploegen zien, hoor. Dat ie geen prijs wint betekent niet dat ie er opeens niks van kan.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spelen bij je club en spelen in de nationale selectie. Kijk naar Messi als omgekeerde voorbeeld
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Messi laat het gewoon bij beide ploegen zien, hoor. Dat ie geen prijs wint betekent niet dat ie er opeens niks van kan.
Inderdaad, ik bedoelde natuurlijk Pipa Higuainquote:Op zaterdag 26 mei 2018 16:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Messi laat het gewoon bij beide ploegen zien, hoor. Dat ie geen prijs wint betekent niet dat ie er opeens niks van kan.
Ze moesten gewoon Benedetto selecteren ipv Higuaínquote:Op zaterdag 26 mei 2018 17:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik bedoelde natuurlijk Pipa HiguainDie wordt door bijna iedere Argentijn uitgekotst en dat al een paar jaar. Terwijl hij het bij zijn club prima doet.
doet me denken aan (West) Duitsland uit in 88quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:31 schreef Bolasie het volgende:
Ik begrijp die hype rondom de kits van Nigeria niet echt. Ze waren meteen overal uitverkocht, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Het zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
doet me denken aan (West) Duitsland uit in 88
[ afbeelding ]
Doen we ff!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi van lelijkheid waarschijnlijk. Valt wel op namelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:31 schreef Bolasie het volgende:
Ik begrijp die hype rondom de kits van Nigeria niet echt. Ze waren meteen overal uitverkocht, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Het zal wel aan mij liggen.
Lijkt me stiekem ook wel lekker ondanks dat ik een zwak heb voor Argentinië, een 0-1 overwinning voor Nigeria tegen de spelverhouding in bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |