Laat ik het zo zeggen dat bepaalde landen opvallend nooit punten geven of nooit aanwezig zijn bij onze persconferenties. Bijzonder. Hebben ze een hekel aan ons land? Vinden ze al onze inzendingen klote? Dat laatste lijkt mij sterk gezien de enorme variateit wat we gestuurd hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dus omdat zij ons nooit punten geven zijn het gelijk klotelanden? Dan zijn wij net zo goed een klote land omdat we altijd punten aan België geven
Ja, dat legde hij uit in zijn persconferentie. Country had volgens hem een stoffig imago (cowboys etc.), dus vandaar dat hij het probeert te veranderen en het moderner probeert te maken. Hierdoor hoopt hij country bij een groter publiek bekend te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo ‘genre veranderen’ dan? Het lied zelf is eerder aan de oubollige dan moderne kant in zijn genre, dus dat kan het niet zijn. Gaat het dan om de dansers met koortsaanvallen en de gangsta outfit? Ik snap het niet...
O'GENE vond ik kwalitatief niet goed overigens. Dat wil zeggen: technisch in orde, maar verder een draak van een lied.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens wel hoor. Daarom ben ik ook blij met de vakjury's. OGENE zag er ook behoorlijk saai uit, was kwalitatief goed en haalde top 5 bij de jury.
Het is juist WEL doordacht, alleen veel te verquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dat legde hij uit in zijn persconferentie. Country had volgens hem een stoffig imago (cowboys etc.), dus vandaar dat hij het probeert te veranderen en het moderner probeert te maken. Hierdoor hoopt hij country bij een groter publiek bekend te krijgen.
Idee is natuurlijk goed, maar je kan een genre niet zomaar veranderen en al helemaal niet op zo'n manier.
Je kan geen ballet danseres bij Hongarije in de act zetten en hopen dat mensen die normaal naar ballet voorstellingen gaan nu opeens op Hongarije gaan stemmen. Het is volkomen zinloos, debiel, ondoordacht en arrogant.
Euhh, kijk even hoeveel punten ze vorig jaar aan OG3NE gaven, enige 12 punten kwamen ook uit Roemeniëquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oost Europa heeft natuurlijk al 50 jaar een hekel aan Nederland volgens mij. Het valt mij altijd op dat ik nooit vragen hoor bij de persconferentie van landen als Montenegro of Armenie ofzo. Iemand enig idee waarom dat zo is?
Dat heeft echt gewoon met cultuur te maken hoor. Armenië en Montenegro bijvoorbeeld zijn landen die al jaren bekend staan om hun ethnische liedjes en balkan ballads/experimentele liedjes. Punten gaan dan ook naar dat soort inzendingen .Als er dan opeens zo'n rustig countrylied voorbij komt, ja daar heeft men gewoon niks mee in dat land.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat bepaalde landen opvallend nooit punten geven of nooit aanwezig zijn bij onze persconferenties. Bijzonder. Hebben ze een hekel aan ons land? Vinden ze al onze inzendingen klote? Dat laatste lijkt mij sterk gezien de enorme variateit wat we gestuurd hebben.
Ja, het is country rock, maar 9 van de 10 keer heeft hij het zelf ook over country, dus nu niet gaan muggenziften hierquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is juist WEL doordacht, alleen veel te verTevens is het geen country, maar countryrock wat een totaal ander genre is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |