Klopt voor geen meter. Daarom ook zo moeilijk te bevatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef Blueberry. het volgende:
De trommel. De dansers. Die hele rare act.
Tegenover:
Waylon. Blijf bij mezelf. Stoer. Rasartiest.
Er gaat hier iets zo gigantisch mis.
Dromen mag, dan droom ik met je meequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef Limoniume het volgende:
Misschien is het écht een grap..
En is Eurovision hier van tevoren van op de hoogte gesteld..
En hebben die goedkeuring ervoor gegeven..
Misschien..?
Heel Twitter barst uit z'n voegen van de zeer jonge esf fansquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijken jongeren hier naar. Sowieso sinds wanneer verkiezen die live tv voor on demand
Nee, als hij "zgn" een grap maakte tijdens de eerste rehearsel en dedaaropvolgende persco.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen negatief worden als hij de act verbeterd?Das bijzonder
Denk je niet dat veel die hard esf fans dat juist leuk vinden dat iemand gewoon zichzelf is? Zie Portugal vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, als hij "zgn" een grap maakte tijdens de eerste rehearsel en dedaaropvolgende persco.
Nee man #FreePalestina onder al haar videos etc. Je moest eens weten hoeveel mensen Israel hatenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Joosie200 het volgende:
Daarbij lekker boeiend wat Waylon ook doet. Israël gaat het gewoon flikken. Een niet Europees land gaat aan de haal met het Europees songfestival
Ik wil eigenlijk stiekem idd wel 2 zachte armen om me heen (no worries, ik heb het niet over jou;) )quote:
Gaan we hele emmers van nodig hebben volgende weekquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Dave het volgende:
Niet vergeten Greys en Cee: http://pasteisdebelem.pt/en/
Perfect comfort food!
Misschien is de definitieve act helemaal niet zo enorm anders dan wat hij hier liet zien. Maar staan, ipv de 4 dansers, gewoon z’n eigen bandleden volgende week bij hem op z’n podium??? Aan de cameravoering en de belichting hoef je dan niet eens zo veel te veranderen denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef Limoniume het volgende:
Misschien is het écht een grap..
En is Eurovision hier van tevoren van op de hoogte gesteld..
En hebben die goedkeuring ervoor gegeven..
Misschien..?
Nee, ik denk niet dat veel esf-fans deze "grap" zouden waarderen. Meer ik kan ernaast zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk je niet dat veel die hard esf fans dat juist leuk vinden dat iemand gewoon zichzelf is? Zie Portugal vorig jaar.
Kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Redlegs het volgende:
[..]
Misschien is de definitieve act helemaal niet zo enorm anders dan wat hij hier liet zien. Maar staan, ipv de 4 dansers, gewoon z’n eigen bandleden volgende week bij hem op z’n podium??? Aan de cameravoering en de belichting hoef je dan niet eens zo veel te veranderen denk ik
Oh gisteren, maar dit was vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Majkool het volgende:
Volgens commentator Cornald Maas is het optreden zoals gisteren op het podium in Lissabon werd uitgevoerd, precies zo gegaan als het was uitgedacht.
Hij heeft dus wel gereageerdValt me wel echt tegen van 'm, dat ie dit niet doorzag
Stel het is een trol dan moet Cornald in het complot zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Majkool het volgende:
Volgens commentator Cornald Maas is het optreden zoals gisteren op het podium in Lissabon werd uitgevoerd, precies zo gegaan als het was uitgedacht.
Hij heeft dus wel gereageerdValt me wel echt tegen van 'm, dat ie dit niet doorzag
M'n moeder is pas geleden in Portugal geweest en appte zowat elke dag een foto van haar met zo'n ding door.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Dave het volgende:
Niet vergeten Greys en Cee: http://pasteisdebelem.pt/en/
Perfect comfort food!
Gisteren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Majkool het volgende:
Gisteren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Majkool het volgende:
Wat is er Europees aan Eurovision/ de EBU? Dat is al vele jaren veel groter dan Europa..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Joosie200 het volgende:
Daarbij lekker boeiend wat Waylon ook doet. Israël gaat het gewoon flikken. Een niet Europees land gaat aan de haal met het Europees songfestival
twitter:ComfyCornerUK twitterde op maandag 30-04-2018 om 18:49:14Mikolas Josef update 🇨🇿: The injury is worse than expected. MRI results are being waited for and the doctors in Lisbon are in contact with the doctors in Prague. The performance will change drastically. #eurovision https://t.co/Y7UzfOEhWd reageer retweet
Ik zit op iPad, dus lastig plaatjes linken, maar volgens mij is hij op 1 van de foto’s hier druk met het vangen van de gitaren: https://www.ad.nl/show/bo(...)-in-waylon~afe33b1f/quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef marcodej het volgende:
Wordt die Pannecoucke niet ter verantwoording geroepen ofzo? Waar zijn die journalisten?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:54 schreef Majkool het volgende:
Meer dan een dag geleden johquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand dit al gelezen trouwens of is dit een trol?twitter:ComfyCornerUK twitterde op maandag 30-04-2018 om 18:49:14Mikolas Josef update 🇨🇿: The injury is worse than expected. MRI results are being waited for and the doctors in Lisbon are in contact with the doctors in Prague. The performance will change drastically. #eurovision https://t.co/Y7UzfOEhWd reageer retweet
Daarna kwam er een positievere update van de jongen zelf gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand dit al gelezen trouwens of is dit een trol?twitter:ComfyCornerUK twitterde op maandag 30-04-2018 om 18:49:14Mikolas Josef update 🇨🇿: The injury is worse than expected. MRI results are being waited for and the doctors in Lisbon are in contact with the doctors in Prague. The performance will change drastically. #eurovision https://t.co/Y7UzfOEhWd reageer retweet
Heeeeeeeerlijk! Deze is bij belem (niet in t centrum)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder is pas geleden in Portugal geweest en appte zowat elke dag een foto van haar met zo'n ding door.
Omg dat is waar ik heb ook zo'n shirt in de kast hangen, hahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb van ellende net een heel pak kletskoppen achter m'n huig gepropt. Pas dat Waylon shirt niet meer volgende week dan maar dat is dan z'n eigen schuld.
Gaan jullie de shirts nu ritueel verbranden?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef ato het volgende:
[..]
Omg dat is waar ik heb ook zo'n shirt in de kast hangen, hahaha
Vergeet de pastei del Nata nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb van ellende net een heel pak kletskoppen achter m'n huig gepropt. Pas dat Waylon shirt niet meer volgende week dan maar dat is dan z'n eigen schuld.
Ik draag 'm binnenstebuiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaan jullie de shirts nu ritueel verbranden?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef Cee het volgende:
Voor het geval dat mensen nog twijfelden aan de eindbaas die Vanja Radovanovic is, dit tweette hij afgelopen zaterdag, met zijn voorspellende gaven:
https://twitter.com/chegovic/status/990199587108544513
Dit is die man die ook met Salvador op de foto stond in de arena. Volgens mij een van de producersquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit op iPad, dus lastig plaatjes linken, maar volgens mij is hij op 1 van de foto’s hier druk met het vangen van de gitaren: https://www.ad.nl/show/bo(...)-in-waylon~afe33b1f/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |