SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sjampoeh doet vast een bod.quote:
Wat is er dan gezegd, viel er op dat moment net inquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:08 schreef kkka3 het volgende:
Ivan vindt het leuk, echt leuk, echt leuk dat ze dat gezegd hebben![]()
Mehmet, maar hij gaf hem door aan Cemal en Slomyquote:
Ze gaf het toch gelijk aan slomo en cemal?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mehmet, maar hij gaf hem door aan Cemal en Slomy
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze logen over hun eerlijkheid kuchkuchquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat is er dan gezegd, viel er op dat moment net in
Ik zie de Kweeling met bolle ogen.. en de Zwervert, die willen ook welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze de aardlek nog niet hebben gevonden, die slimmerds..Laat Linda even kijken..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar die doet het schijnbaar niet, dus ik vermoed iets gebeurt met het stopcontact waar rienk die zogenaamde gemaakte stempel door hem, in heeft gestoken. En als daar iets mis mee is, dan blijft de hoofdschakelaar zeggen, bekijk het ff
Dat is niet helemaal waar, Mehmet had het gekregen maar Billie gaf het aan Romy en Chemal. Mehmet vindt het primaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Andersom net zo goed. Slomo is de kopie van batsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef Charmian het volgende:
Tsja zo is bats romy, jou gooit ze ook zo weg hoor
Wordt dat bed van Marjet bedoeld? Dat wilde ze toch óók meenemen? Is de dj-set trouwens meegegaan?quote:
Oh zei hij dat. Ik verstond het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef rowan634 het volgende:
ivan laat zich niet bedonderen door een paar ''broekpoepies''
Ik probeer me nu te bedenken welk woord hij bedoelt. Al vind ik broekpoepies wel heel schattig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef rowan634 het volgende:
Ja doet er niet echt toe tochquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie de Kweeling met bolle ogen.. en de Zwervert, die willen ook wel
[ afbeelding ]
Ja die heeft vaker het probleem opgelostquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze de aardlek nog niet hebben gevonden, die slimmerds..Laat Linda even kijken..
Die gunde Mehmet natuurlijk HAAR penthouse niet meer nadat hij op haar stemde.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:11 schreef Ranah het volgende:
[..]na de stemming gaf billy het door aan romy en cemal
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:13 schreef Ranah het volgende:
ivan verbaast zich dat men buiten wel in romy en cemal trapt
ivan noemt het een pure leugen
denk snotapen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer me nu te bedenken welk woord hij bedoelt. Al vind ik broekpoepies wel heel schattig.
broekenpoepers?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer me nu te bedenken welk woord hij bedoelt. Al vind ik broekpoepies wel heel schattig.
Cemal en Slomyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef Yaksa het volgende:
Wie heeft dat bed van Billy naar beneden gedragen dan?
Niks van op de streams gezien. (Of ik moet het gemist hebben).
Is net op de streams geweest hoor, hadden ze heel snel benedenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef Yaksa het volgende:
Wie heeft dat bed van Billy naar beneden gedragen dan?
Niks van op de streams gezien. (Of ik moet het gemist hebben).
Toen ze zei dat ze haar penthouse aan Slomo en Cemal gaf hadden de twins gelijk hun spullen daar neer moeten zetten. Zo werkt het toch? Als slomo en Cemal er perse willen slapen kunnen ze toch hun bed daar neerzetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gunde Mehmet natuurlijk HAAR penthouse niet meer nadat hij op haar stemde.
Broekpoepers, luierdragers, snotapenquote:
op een heftige streamdag ben ik helemaal uitgedroogd en uitgehongerd omdat ik er 24/7 achter zitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
heerlijk dit gesprek , moet plassen maar wil niets missen
Laten lopenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
heerlijk dit gesprek , moet plassen maar wil niets missen
Gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:12 schreef rowan634 het volgende:
Dat is een kankergezwel. Komt wel vaker voor op sommige bomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die heeft vaker het probleem opgelost![]()
Ziet er wel vaag uit ja
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |