Als je zonodig moet neuken, kijk dan eens naar de brillen. Wedden dat je binnen no time prijs hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:29 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Wag1 boiz,
Afgelopen weekend weer een mooi avondje gehad. Liepen me toch een paar lekkere chicks rond, dus ik had mijn zinnen gezet op een van deze potente stukjes wild. Deed me een beetje denken aan Dua Lipa maar dan lekkerder en minder buttface; 9/10.
Maar jongens, dit was zo'n typische chagrijnige teef, ik gok een jaar of 21. Ik zie het wel vaker, van die meiden die de hele avond chagrijnig lopen te kijken, beetje in hun eentje met hun groepje lopen te dansen en weinig tot geen contact met de rest maken. En dat terwijl ze vaak teringlekker zijn. Hoezo ga je dan uberhaupt uit als je het niet leuk vindtblijf dan lekker thuis ofzo domme kut.
Normaal laat ik ze voor wat ze zijn, want ze hebben toch geen zin in contact. Maar ja, deze was echt te lekkerDus ik denk gewoon gaan met die banaan.
Maar liep ik me toch even een blauwtjeOverkomt de besten ook wel eens, dus jullie zijn niet alleen
ik sprak haar aan en ze keek meteen weg. Dus ik zeg weer wat anders, pakt ze een vriendin en gaat ze daarmee dansen
Achterlijke teef, kun je niet gewoon iets zeggen ofzo. Zag ik al van ver aankomen natuurlijk, maar meestal wimpelen ze je af met een reactie als "sorry ik heb een vriend". Dan kan ik daar weer op inhaken en vaak regel ik haar dan alsnog. Maar dit was gewoon kansloos.
Waarschijnlijk heeft ze me zien ouwehoeren met andere wijven, en zien scouten naar lekkere chicksmaar dan nog.
Als ze wist wie ik was had ze waarschijnlijk meteen mijn pik op de dansvloer afgezogendat is nog het ergste van dit soort wijven. Wanneer ze weten dat je geld hebt en succesvol bent zetten ze hun zogenaamde principes ineens aan de kant
Klacht: chagrijnige wijven die uitgaan
Spannend verhaalquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:37 schreef VarkensHart het volgende:
WAT ER ECHT GEBEURDE:
ts zat de hele nacht WoW te spelen op zijn kamertje met een blikje cola en chips
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat excuus altijd " Ik heb al een vriendje "Wat kan mij dat schelen. Alsof ik mijn woorden terug ga nemen
![]()
En als ze je heeft zien flirten met andere vrouwen moet je der recht in der smoel uitlachen. Zo'n onzeker hertje ziet zelfs de kapstok als concurrentie
?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je zonodig moet neuken, kijk dan eens naar de brillen. Wedden dat je binnen no time prijs hebt?
Je lul is blind, die penetreert alles wat jij te bieden hebt. Zelfs een leuke vent.
Deze man weetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat excuus altijd " Ik heb al een vriendje "Wat kan mij dat schelen. Alsof ik mijn woorden terug ga nemen
![]()
En als ze je heeft zien flirten met andere vrouwen moet je der recht in der smoel uitlachen. Zo'n onzeker hertje ziet zelfs de kapstok als concurrentie
Ooooh piemelshaming op de man spelen enz. ook dat ga ik melden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
Je moeder zou je harses achterstevoren klappen na het lezen van dit topic. Wat een taalgebruik, het is wel te merken wie de kleinste piemel heeft van jouw vriendengroep.
Haha onzeker meisjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
Je moeder zou je harses achterstevoren klappen na het lezen van dit topic. Wat een taalgebruik, het is wel te merken wie de kleinste piemel heeft van jouw vriendengroep.
Is goed man, keep it going. Layhoun.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:59 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Haha onzeker meisjeHier zogenaamd afgeven op hoe mannen praten over vrouwen, maar ondertussen de pik van degene met de grootste mond in je punani willen
Hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Praatjes vullen letterlijk gaatjes
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
Zou kunnen iddquote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ze vond je gewoon lelijk.
Tevens denigrerend over vrouwen praten om stoer over te komen op een forum
Als je gevoel al zegt dat het niks word word het ook niks.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:29 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Normaal laat ik ze voor wat ze zijn, want ze hebben toch geen zin in contact. Maar ja, deze was echt te lekker Dus ik denk gewoon gaan met die banaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |