abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178862948
Wag1 boiz,

Afgelopen weekend weer een mooi avondje gehad. Liepen me toch een paar lekkere chicks rond, dus ik had mijn zinnen gezet op een van deze potente stukjes wild. Deed me een beetje denken aan Dua Lipa maar dan lekkerder en minder buttface; 9/10.

Maar jongens, dit was zo'n typische chagrijnige teef, ik gok een jaar of 21. Ik zie het wel vaker, van die meiden die de hele avond chagrijnig lopen te kijken, beetje in hun eentje met hun groepje lopen te dansen en weinig tot geen contact met de rest maken. En dat terwijl ze vaak teringlekker zijn. Hoezo ga je dan uberhaupt uit als je het niet leuk vindt :') blijf dan lekker thuis ofzo domme kut.

Normaal laat ik ze voor wat ze zijn, want ze hebben toch geen zin in contact. Maar ja, deze was echt te lekker _O_ Dus ik denk gewoon gaan met die banaan.

Maar liep ik me toch even een blauwtje :') Overkomt de besten ook wel eens, dus jullie zijn niet alleen _O_ ik sprak haar aan en ze keek meteen weg. Dus ik zeg weer wat anders, pakt ze een vriendin en gaat ze daarmee dansen :')

Achterlijke teef, kun je niet gewoon iets zeggen ofzo. Zag ik al van ver aankomen natuurlijk, maar meestal wimpelen ze je af met een reactie als "sorry ik heb een vriend". Dan kan ik daar weer op inhaken en vaak regel ik haar dan alsnog. Maar dit was gewoon kansloos.

Waarschijnlijk heeft ze me zien ouwehoeren met andere wijven, en zien scouten naar lekkere chicks _O_ maar dan nog.

Als ze wist wie ik was had ze waarschijnlijk meteen mijn pik op de dansvloer afgezogen :') dat is nog het ergste van dit soort wijven. Wanneer ze weten dat je geld hebt en succesvol bent zetten ze hun zogenaamde principes ineens aan de kant :')

Klacht: chagrijnige wijven die uitgaan

-laten we het bij 1 klacht houden, en niet 12-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 14:54:09 ]
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:30:31 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178862983
Wat betekent wag1?
And so is the past
pi_178862997
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
pi_178862999
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wat betekent wag1?
:') :') :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:32:02 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178863031
Ok, even verder lezen.
And so is the past
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:37:29 #6
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178863305
WAT ER ECHT GEBEURDE:

ts zat de hele nacht WoW te spelen op zijn kamertje met een blikje cola en chips :')
pi_178863451
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:29 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Wag1 boiz,

Afgelopen weekend weer een mooi avondje gehad. Liepen me toch een paar lekkere chicks rond, dus ik had mijn zinnen gezet op een van deze potente stukjes wild. Deed me een beetje denken aan Dua Lipa maar dan lekkerder en minder buttface; 9/10.

Maar jongens, dit was zo'n typische chagrijnige teef, ik gok een jaar of 21. Ik zie het wel vaker, van die meiden die de hele avond chagrijnig lopen te kijken, beetje in hun eentje met hun groepje lopen te dansen en weinig tot geen contact met de rest maken. En dat terwijl ze vaak teringlekker zijn. Hoezo ga je dan uberhaupt uit als je het niet leuk vindt :') blijf dan lekker thuis ofzo domme kut.

Normaal laat ik ze voor wat ze zijn, want ze hebben toch geen zin in contact. Maar ja, deze was echt te lekker _O_ Dus ik denk gewoon gaan met die banaan.

Maar liep ik me toch even een blauwtje :') Overkomt de besten ook wel eens, dus jullie zijn niet alleen _O_ ik sprak haar aan en ze keek meteen weg. Dus ik zeg weer wat anders, pakt ze een vriendin en gaat ze daarmee dansen :')

Achterlijke teef, kun je niet gewoon iets zeggen ofzo. Zag ik al van ver aankomen natuurlijk, maar meestal wimpelen ze je af met een reactie als "sorry ik heb een vriend". Dan kan ik daar weer op inhaken en vaak regel ik haar dan alsnog. Maar dit was gewoon kansloos.

Waarschijnlijk heeft ze me zien ouwehoeren met andere wijven, en zien scouten naar lekkere chicks _O_ maar dan nog.

Als ze wist wie ik was had ze waarschijnlijk meteen mijn pik op de dansvloer afgezogen :') dat is nog het ergste van dit soort wijven. Wanneer ze weten dat je geld hebt en succesvol bent zetten ze hun zogenaamde principes ineens aan de kant :')

Klacht: chagrijnige wijven die uitgaan

Als je zonodig moet neuken, kijk dan eens naar de brillen. Wedden dat je binnen no time prijs hebt?
Je lul is blind, die penetreert alles wat jij te bieden hebt. Zelfs een leuke vent.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 15:03:13 ]
pi_178864213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:37 schreef VarkensHart het volgende:
WAT ER ECHT GEBEURDE:

ts zat de hele nacht WoW te spelen op zijn kamertje met een blikje cola en chips :')
Spannend verhaal
pi_178864996
Hahaha dat excuus altijd " Ik heb al een vriendje " :') Wat kan mij dat schelen. Alsof ik mijn woorden terug ga nemen :') _O- En als ze je heeft zien flirten met andere vrouwen moet je der recht in der smoel uitlachen. Zo'n onzeker hertje ziet zelfs de kapstok als concurrentie :+
Ook in moeilijke tijden.
pi_178865469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat excuus altijd " Ik heb al een vriendje " :') Wat kan mij dat schelen. Alsof ik mijn woorden terug ga nemen :') _O- En als ze je heeft zien flirten met andere vrouwen moet je der recht in der smoel uitlachen. Zo'n onzeker hertje ziet zelfs de kapstok als concurrentie :+
Idd :') _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Als je zonodig moet neuken, kijk dan eens naar de brillen. Wedden dat je binnen no time prijs hebt?
Je lul is blind, die penetreert alles wat jij te bieden hebt. Zelfs een leuke vent.
?
pi_178865495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Deze man weet

Verder terechte klacht
Radar.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:35:59 #12
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178865624
Wat een vrouwenhaat ik ga dit melden.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:39:54 #13
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_178865770
Verzonnen topics :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_178865869
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ok, niet verder gelezen.
pi_178866199
Je moeder zou je harses achterstevoren klappen na het lezen van dit topic. Wat een taalgebruik, het is wel te merken wie de kleinste piemel heeft van jouw vriendengroep.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:57:50 #16
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178866346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:53 schreef Myrr het volgende:
Je moeder zou je harses achterstevoren klappen na het lezen van dit topic. Wat een taalgebruik, het is wel te merken wie de kleinste piemel heeft van jouw vriendengroep.
Ooooh piemelshaming op de man spelen enz. ook dat ga ik melden.
pi_178866416
quote:
Haha onzeker meisje :') Hier zogenaamd afgeven op hoe mannen praten over vrouwen, maar ondertussen de pik van degene met de grootste mond in je punani willen _O_ Hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Praatjes vullen letterlijk gaatjes _O_
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:02:46 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178866509
Deze act :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:04:06 #19
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178866544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:42 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Hehe bij boiz was ik er weer klaar mee inderdaad. :').
And so is the past
pi_178866725
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:59 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Haha onzeker meisje :') Hier zogenaamd afgeven op hoe mannen praten over vrouwen, maar ondertussen de pik van degene met de grootste mond in je punani willen _O_ Hoe vaak ik dat wel niet heb meegemaakt. Praatjes vullen letterlijk gaatjes _O_
Is goed man, keep it going. Layhoun.

dinsdag 1 mei 2018 @ 16:24:11 #21
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178867266
Chicks die in de club gaan met hun vriendjes :')
Vroeger dacht ik dat het een excuus was maar vaak zijn ze ook nog echt met hun homovriendje :')

Schaam je
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:52:10 #22
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178868080
TS heeft een minderwaardigheidscomplex
  dinsdag 1 mei 2018 @ 17:14:37 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178868926
ik moet er echt even tussenuit vanavond na het lezen van dit topic.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_178869560
Ze vond je gewoon lelijk.

Tevens denigrerend over vrouwen praten om stoer over te komen op een forum :')
pi_178869782
quote:
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')