Ok dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Iwanius kan dat ja, die zit toch alleen maar in zijn zolderkamer te fokken.
Juist doordat je kan horen dat iemand eraan komt heb je tijd om je jachtgeweer te laden en op je gemakje te richtenquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in beste VGD echter de voornaamste reden dat bijvoorbeeld ik grind heb in de tuin is om te horen welke onverlaat nu weer komt binnensluipen als die komt binnensluipen..
Ia dat een uitnodiging voor randfiguren om op je property te komen ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:35 schreef PietPossum het volgende:
Ik heb van die klapstoeltjes en kratten pils langs mijn 2 km oprijlaan staan. Gewoon om een statement te maken.
Grind is voor wandelpaden, hiervoor hebben ze asfalt uitgevondenquote:Op woensdag 2 mei 2018 12:14 schreef Walter81 het volgende:
Niks mis met een beetje grind in je voortuin
[ afbeelding ]
Nou...dat is wel het laatste waar ik aan denk als het fraai zomerweer is. Onkruid weghalen uit je tuin om deze zogenaamd zomerklaar te hebben. Die naam al.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zijn het ideale dagen om al dat onkruid weg te halen
De echte klacht is natuurlijk dat mensen hun zomervakantie op een resort doorbrengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...dat is wel het laatste waar ik aan denk als het fraai zomerweer is. Onkruid weghalen uit je tuin om deze zogenaamd zomerklaar te hebben. Die naam al.![]()
Dat is hetzelfde als dat ik mensen in hun zomervakantie op een resort zich heel actief gaan inspannen elke dag, rennen,sporten etc, i.p.v gewoon te ontspannen en niks te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |