Klopt, ik gebruik mods als borderrandjes en vermaal dooie users tot grind.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
Gelukkig hebben wij allebei een landgoed en hoeven we ons hier geen zorgen om te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja zaad kan er ook bovenop vallen he.quote:
Ik heb liever een grote parkeergarage in mijn tuin. Kan ik er nog wat aan verdienen ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan ook nog onkruid ertussen en van die omvallende border randjes
Klacht dat is lelijk
Heb je wel gelijk in beste VGD echter de voornaamste reden dat bijvoorbeeld ik grind heb in de tuin is om te horen welke onverlaat nu weer komt binnensluipen als die komt binnensluipen..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan ook nog onkruid ertussen en van die omvallende border randjes
Klacht dat is lelijk
Kan jij aan het grind horen welke onverlaat? Knap!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in beste VGD echter de voornaamste reden dat bijvoorbeeld ik grind heb in de tuin is om te horen welke onverlaat nu weer komt binnensluipen als die komt binnensluipen..
Iwanius kan dat ja, die zit toch alleen maar in zijn zolderkamer te fokken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:34 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Kan jij aan het grind horen welke onverlaat? Knap!
Dan ontwikkel je superkrachten daarvoor wat is daar vreemd aan.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Iwanius kan dat ja, die zit toch alleen maar in zijn zolderkamer te fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |