SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
actrice wah - categorie kartonnen ratquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:39 schreef Ranah het volgende:
billy lijkt niet zo zeker van haar zaak als de vorige keer
O jawel hoor, is egocentrischer dan je denkt, ook wat betreft haar zus, of juistquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als Fay vanmiddag gaat gaat die Demi er vanavond zo achteraan.Die houd het nog geen nacht alleen uit.
Ja dat is ook zo hypocriet dan kunnen ze wel zonder mekaar, als er fame of geld vanaf hangtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
O jawel hoor, is egocentrischer dan je denkt, ook wat betreft haar zus, of juist
Ja dat denk ik dus ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
O jawel hoor, is egocentrischer dan je denkt, ook wat betreft haar zus, of juist
Erg hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Staat die demi weer op een afstand te kijken wat er is tussen fay en linda.
MOOI ik wil wel mijn berg zurruck danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:44 schreef mario390 het volgende:
TT heb niet zo en Hat op Fay,wat heeft ze je gedaan? man man we zijn niks meer vrienden![]()
Fay heeft vannacht bij iedereen jeukpoeder in het bed gegooid,das niet zo leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:44 schreef mario390 het volgende:
TT heb niet zo en Hat op Fay,wat heeft ze je gedaan? man man we zijn niks meer vrienden![]()
Maar dat is Linda die is gewoon eerlijk in haar antwoorden. Daarom waardeer ik haar wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:45 schreef magnaal het volgende:
Ik ben wel blij dat iemand nu eens echt open de waarheid tegen Fay heeft gezegd, al moet ze er natuurlijk flink om huilen...Doet au!
die is misschien alleen jaloers dat Fay haar vriendje af kan lebberen en zij daar nog zit, thats itquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo hypocriet dan kunnen ze wel zonder mekaar, als er fame of geld vanaf hangt
dat heeft zij nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Fay heeft vannacht bij iedereen jeukpoeder in het bed gegooid,das niet zo leuk.
Ja terwijl die Senna met zijn aardbeien bak muil iedereen loopt te tongenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die is misschien alleen jaloers dat Fay haar vriendje af kan lebberen en zij daar nog zit, thats it
Is dat zo??quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja terwijl die Senna met zijn aardbeien bak muil iedereen loopt te tongen
Ik erger me vooral aan de manier waarop ze praat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan Bil niet meer aanhoren alles wat ze doet is goed en klopt en ze wil en ze ziet en ze wil en ze wil en ze wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo overtuigd van haar gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan de manier waarop ze praat.
Zo stellig ofzo. Terwijl het allemaal klinkklare onzin is.
12 stemmen is niet zo ergquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:49 schreef pollewop77 het volgende:
Bil vindt die zes stemmen niet eerlijk, dus daarom heeft ze nu een bondje met Bas, Cemal en Romy
Ja dat is een spel...hoezo over eerlijkheid?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:49 schreef pollewop77 het volgende:
Bil vindt die zes stemmen niet eerlijk, dus daarom heeft ze nu een bondje met Bas, Cemal en Romy
Zie haar nog zo voor het raam staan een paar maanden geleden en in haar zelf roepend in de vele monologen die ze had: 'Hier staat ze, Utopiaan van de Eeuw, en het is een vrouw, het is Billy Bakker!'...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:51 schreef DKUp het volgende:
Billy is wel een Utopiaan van de Eeuw volgens Billy
dan gaat ze volgende weekquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Room is een Utopiaan door haar gekkigheid enharde werken, zegt Cemal
Cemal is dus duidelijk Fay gaat Bil mag blijven
hij die net zijn mening weer wijzigde?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Mijn carrieré bestaat straks uit doorzetten, zegt Cemal
Cemal en doorzettenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Ja joh, die is net als zijn vriendinnetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Room is een Utopiaan door haar gekkigheid enharde werken, zegt Cemal
Cemal is dus duidelijk Fay gaat Bil mag blijven
Jammer dat niemand tegen hem zegt dat Billy op hem wilde stemmenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Eigen schuld dikke bult,word gewoon tijd dat ze naar huis gaat.Linda zei het net precies goed.Doen niks voor een ander alleen voor zichzelfquote:
En dat vind met daar een echter Utopiaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:53 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja joh, die is net als zijn vriendinnetje.
Eerst spreekt hij met ivan en heeft hij spijt van zijn stemmen aan Fay, daarna komt zijn vriendinnetje met hem praten en lult hem direct weer een andere kant op.
Ruggengraat is erg ver te zoeken bij meneer Cemal
ik denk er anders over maar zit bij billy en ivanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult,word gewoon tijd dat ze naar huis gaat.Linda zei het net precies goed.Doen niks voor een ander alleen voor zichzelf
verleden maakt niet uit, maar hij is zo mogelijk nog idioter geworden, ik zie die groei niet zoquote:
van gedachten veranderen is iets anders dan met alle winden meewaaienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan veroordeelt dus Billy dat ze van gedachten verandert. Hij doet dat toch zelf ook door eerst op Fay te stemmen omdat zijn zus dat adviseerde en vandaag zeggen tegen cemal je moet doen wat je broer zei. Nou dan moet Ivan dat ook doen. Fay eruit.
Ach ik begrijp nu wat billy zegt. Het is niet te geloven maar is echt zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
van gedachten veranderen is iets anders dan met alle winden meewaaien
Het is niet zozeer met alle winden meewaaien, ze praat iedereen naar de mond, als het maar voordelig voor zichzelf isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
van gedachten veranderen is iets anders dan met alle winden meewaaien
hoe opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:57 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nope ,al had Demi van mij eerder mogen vertrekken
ze verdienen veel geld ,mogen ze dat niet ? man manquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:57 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nope ,al had Demi van mij eerder mogen vertrekken
Billy mag volgende week weg van mij. Maar nu eerst Fay wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel Fay als Billy zitten terecht op die bank.
Mij om het even wie weg gaat al heb ik meer de pest aan Billy...
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel Fay als Billy zitten terecht op die bank.
Mij om het even wie weg gaat al heb ik meer de pest aan Billy...
meestal kijkers willen bill weghebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ooit moeten er toch mensen weg, ook die jij leuk vindt...
Mario, daar gaat het niet om, echt niet.. Vergeet het even...Het is een spelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze verdienen veel geld ,mogen ze dat niet ? man man
ze geeft nog niet door dat ivan praat over dat bas/cemal/romy en billyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan zegt nu dat cemal zich heeft laten omkletsen dat hij zijn lijn had moeten houden. Had ivan tegen cemal moeten zeggen.
om wat gaat het dann,ze zijn zusjes het is erg verdrietig en alleine achter te laten,denk je darover nachquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mario, daar gaat het niet om, echt niet.. Vergeet het even...Het is een spel
volgende week zien ze elkaar weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
om wat gaat het dann,ze zijn zusjes het is erg verdrietig en alleine achter te laten,denk je darover nach
Het is goed, dat je dat vindt, maar val hier geen mensen met een andere mening op aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
om wat gaat het dann,ze zijn zusjes het is erg verdrietig en alleine achter te laten,denk je darover nach
En dat moet het leven nog door....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:04 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar even bij mij huilen.
(komt geen eind aan)
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef cobain1994 het volgende:
Ik hou van Utopia weet je...
[ afbeelding ]
Oei oeiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je zou bijna, ik zeg BIJNA, medelijden krijgen.
[ afbeelding ]
is wel erg dat je zo enn beeld zo gern plaatstquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zou het niet goed zijn, als zij solliciteerden bij defensie?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Maak je toch niet zo druk. Het is een tv-programma en iedereen heeft zijn eigen voorkeur.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is wel erg dat je zo enn beeld zo gern plaatst
Wow is die wombat nog nie wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat jaar vergeet ze even voor het gemakquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Billy: ik zit hier bijna 3 jaar........... ja kut, met 'n onderbreking van 1 jaar
Haha een inhaalslag....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Demi we hebben wel veel gesprekken gedaan hoor![]()
Ja normaal praten jullie met niemand ook
Demi mag vast wel met haar zusje meequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja? Kan hoor. Tijd zonder bats vliegt voorbijquote:
straks, tussen 1 en 3 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:09 schreef zodeju het volgende:
gm.
don't hit me,maar hoe laat gaan ze kiezen??
Van mij mag het, ik gun niemand dat geld meer gelukkig vreet de belasting nog 42% op van het eindbedragquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Gewoon zo nog één envelop: Allemaal opzouten, lekker allemaal een kaartje voor de 'Never come backline'en het geld gaat naar een goed doel... Jullie zitten hier niet voor de pot
Het is gewoon niet eerwwwlijk....mimimiiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
Al heel lang niet gepost. Nu zo op het eind maar weer eens mee tikken. Wat mij betreft had ik liever Demi op de bank gezien. Ik vind namelijk Demi de minste van de 2. Het lijkt of fay altijd het voortouw neemt maar Demi is naar mijn idee degene die de touwtjes in handen heeft. Met fay is nog wel te praten maar Demi ziet overal het slechtste in en trekt fay daar in mee
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
Al heel lang niet gepost. Nu zo op het eind maar weer eens mee tikken. Wat mij betreft had ik liever Demi op de bank gezien. Ik vind namelijk Demi de minste van de 2. Het lijkt of fay altijd het voortouw neemt maar Demi is naar mijn idee degene die de touwtjes in handen heeft. Met fay is nog wel te praten maar Demi ziet overal het slechtste in en trekt fay daar in mee
man man komen nu nog meer haters,heb je jou extra angemeldet?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
Welkom terugquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
Wel kut voor Billy, de familie is op vakantie komt ze in 'n lege schuurquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Billy vindt het serieus prima als ze vandaag naar huis gestemd wordt
Klopt. De meeste daar kunnen ook slechter met Demi dan met Fay. Maar ze zien het liefst dat Demi achter Fay aanrent omdat Fay de sterkste van de twee is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Dotteke het volgende:
zou je anderen, en vooral nieuwe posters ff met rust willen laten?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man komen nu nog meer haters,heb je jou extra angemeldet?
Echt hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef yaello het volgende:
Wat ken ze lulle he, die Billy Bakker. Je zal haar bijna geloven
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee, Jessie vangt haar wel opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel kut voor Billy, de familie is op vakantie komt ze in 'n lege schuur
Daar heb je gelijk in, dat zie je aan Cemal en Romy. Anders waren die al lang aangepakt.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Ik begrijp Billy wel. Ze werken samen omdat ze het zat zijn dat de twins altijd 6 stemmen hebben, aanpappen met iemand (chips, beau, balr) en dan opeens 9 stemmen hebben.
Dit is echt karma. De 3ling had nooit moeten beginnen met 9 stemmen op 1 persoon. Ze hadden juist hun stemmen moeten verdelen zodat ze under the radar zouden blijven emm
Wie weet bloeit Demi juist wel op zonder Fay zover dat niet al te laat is. Dat heeft ze wel bewezen toen Fay ziek in haar hut lag. Dus een eliminatie van die 2 is misschien juist wel goed. Ik wil het nog wel eens zien dan...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Danchelle het volgende:
kssst in je mandquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zeik toch eens niet zo. pleur je streams uit of praat over de streams en niet over Cosseersquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja, ben het ook wel zat hoor, dat geharrewar over die stemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef magnaal het volgende:
Het kan me niet schelen wie gaat, maar hou maar op met dat geklets. Iedereen heeft nu toch wel een stem in gedachte? Helpt geen lieve moedertje meer aan
mooi opzouten dan, fay wil graag blijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Kijk en bij wie ze nu gaat jankenquote:
de enige die echt op moet bloeien is Fay, en niet Demi, daarom ziet Fay er zo uitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie weet bloeit Demi juist wel op zonder Fay zover dat niet al te laat is. Dat heeft ze wel bewezen toen Fay ziek in haar hut lag.
Ik geloof dat ze zegt dat ze alleen met oud-utopianen wilt overblijven. Logisch, want dat komt haar goed uit. Scheve is alleen dat ze gisteren eigenlijk op Cemal wilde stemmen en dat haar tactiek per dag kan wisselen. Ze zegt nu Cemal er niet uit te willen maar is dat omdat Jessie dat haar verboden heeft of omdat ze daardoor zelf niet weggestemd gaat worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
Ze zegt nu tegen Ivan dat ze vaker moeten lullen met elkaar
Iedereen mag lleuk vinden wie hij wil Marioquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat kind is echt een last voor Fayquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Demi had eigenlijk ook eerst er uit gemoeten qua valsheid
helemaal mee eens...Demi is nog rotter dan Fayquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Demi had eigenlijk ook eerst er uit gemoeten qua valsheid
preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zegt dat ze alleen met oud-utopianen wilt overblijven. Logisch, want dat komt haar goed uit. Scheve is alleen dat ze gisteren eigenlijk op Cemal wilde stemmen en dat haar tactiek per dag kan wisselen. Ze zegt nu Cemal er niet uit te willen maar is dat omdat Jessie dat haar verboden heeft of omdat ze daardoor zelf niet weggestemd gaat worden.
niemand denkt nur en keer nach wannneer en familielid van fay hier metleest en schande is datquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag lleuk vinden wie hij wil Mario
De een houdt dit en de ander van dat
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
helemaal mee eens...Demi is nog rotter dan Fay
Evengoed, een feestdag,iig 1 van die twee heksen eruit
![]()
![]()
team Billy
En dit is zo jammer dat Romy en Cemal die niet wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zegt dat ze alleen met oud-utopianen wilt overblijven. Logisch, want dat komt haar goed uit. Scheve is alleen dat ze gisteren eigenlijk op Cemal wilde stemmen en dat haar tactiek per dag kan wisselen. Ze zegt nu Cemal er niet uit te willen maar is dat omdat Jessie dat haar verboden heeft of omdat ze daardoor zelf niet weggestemd gaat worden.
Hell yeahquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
![]()
![]()
team Billy
Juistt precies, dat is een goed voorbeeld. Waren tot nu toe geen gevaar omdat ze niet standaard op 1 persoon gaan. Die fout hebben de 3ling gemaakt en zijn dat blijven doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat zie je aan Cemal en Romy. Anders waren die al lang aangepakt.....
Dat geldt ook voor de familie van de mensen die jij afbrandtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand denkt nur en keer nach wannneer en familielid van fay hier metleest en schande is dat
Iedereen heeft familie, dus kunnen we dan niet meer cossen......???quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand denkt nur en keer nach wannneer en familielid van fay hier metleest en schande is dat
Ja en als een familielid van Linda meeleest? swein und etwasssssquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nächste jaloerse meid hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
![]()
![]()
team Billy
doe niet zo achterlijk, dat geldt voor iedereen daarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan man man mandie gaat Fay adviezen geven nu
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:18 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook leuke televisie. Wie er ook gaat (Fay).
ze zijn de jongsten hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen heeft familie, dus kunnen we dan niet meer cossen......???
Zoveel vreselijks wordt er toch niet gezegd ?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is fucking 35 en niet 21quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als een familielid van Linda meeleest? swein und etwasssss
Doet die goed, zou haast fan van hem worden,quote:
rechts boven in het bericht staat quote, daar op klikkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:19 schreef Danchelle het volgende:
Ben even de weg kwijt hoe ik ook alweer moet quoten. Maar Mario, ik neem je niet serieus hoor haha. Als ze naar huis komt zie ik Fay straks hier weer in de wijk rond lopen. Ik zal haar zeker de groeten van je doen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:19 schreef Danchelle het volgende:
Ben even de weg kwijt hoe ik ook alweer moet quoten. Maar Mario, ik neem je niet serieus hoor haha. Als ze naar huis komt zie ik Fay straks hier weer in de wijk rond lopen. Ik zal haar zeker de groeten van je doen
kom ff uit mijn hol, ben je gek gewordenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet die goed, zou haast fan van hem worden,
ik heb je hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:19 schreef Danchelle het volgende:
Dat moet ik al doen, ik zie gisteren als hij Op bil stemt krijgt hij zondag mijn stemquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:19 schreef mazaru het volgende:
Als Ivan het voor elkaar krijgt dan krijgt hij zondag mijn stem
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kom ff uit mijn hol, ben je gek geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Testquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rechts boven in het bericht staat quote, daar op klikken
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet ik al doen, ik zie gisteren als hij Op bil stemt krijgt hij zondag mijn stem
Dus Ivan je krijgt hem zondag
O jee, ga maar snel je hol weer in dan,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kom ff uit mijn hol, ben je gek geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ga maar snel je hol weer in dan,![]()
Ik heb gisteren gezegd als hij Bil 3 stemmen geeft krijgt hij zondag mijn stem ( alleen zondag he )
Kap toch eens een keer. Post over de streams!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef mario390 het volgende:
het is wel komisch dat niemand vor twins is altijd werd hier op de jongsten gehatet misschien zijn de cossers te oud
Heel apart weer, want ze doet niet anders dan wringen en glibberen die gladde aal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef Ranah het volgende:
billy gaat liever zo naar huis dan zich in allerlei bochten te wringen zegt ze tegen fay
Misschien doet daar waar haar thuis dan ook moge zijn de kachel het wel lekker..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef Ranah het volgende:
billy gaat liever zo naar huis dan zich in allerlei bochten te wringen zegt ze tegen fay
Heeft niks met uiterlijk, leeftijd of jaloezie te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef mario390 het volgende:
het is wel komisch dat niemand vor twins is altijd werd hier op de jongsten gehatet misschien zijn de cossers te oud
Auww...Billy denkt aan haar make-upquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef Ranah het volgende:
Het heeft denk ik helemaal niets met de leeftijd te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:22 schreef mario390 het volgende:
Ja, dus zondag gaar mijn pijltje naar Ivan, een klik, dan denk ik Dot wat heb je beloofd en dan naar vote met het pijltje, nog ff achter me oren krabben en dan snel Klikquote:
Indd, strontvervelend ventje is hetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer. Post over de streams!
ach en wat is met Romy de lopt altijd naar bily om elke nieuws te beruichtenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heeft niks met uiterlijk, leeftijd of jaloezie te maken.
Alleen met hun achterbakse gedrag.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dus zondag gaar mijn pijltje naar Ivan, een klik, dan denk ik Dot wat heb je beloofd en dan naar vote met het pijltje, nog ff achter me oren krabben en dan snel Klik
Ja maar, ja maar ppff ga de van hakkelen.quote:
echt?????quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet ik al doen, ik zie gisteren als hij Op bil stemt krijgt hij zondag mijn stem
nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
En is er nog een wending?................Fay nog steeds met zekerheid naar huis?...........
Er is twijfel gezaaidquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
En is er nog een wending?................Fay nog steeds met zekerheid naar huis?...........
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dus zondag gaar mijn pijltje naar Ivan, een klik, dan denk ik Dot wat heb je beloofd en dan naar vote met het pijltje, nog ff achter me oren krabben en dan snel Klik
Romy moeten ze er niet bij willen, die gaat toch voor Bilquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef Prulke het volgende:
Zo daar gaan we, gesprekje in de keuken: Fay, Demi, Cemal, Romy
ik ook ,maar geen excuus op op ivan te stemmen,nooitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar ppff ga de van hakkelen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo graag B il naar huis.![]()
![]()
Linda niet gelukt om om te pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Mmm okay..........Het zou ook wel wat zijn als Billy naar huis word gestuurd..............quote:
Als hij ervoor kan zorgen dat bats naar huis wordt gestuurd hoort hij bovenaan de poll te staanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ook ,maar geen excuus op op ivan te stemmen,nooit![]()
![]()
![]()
Ze stonden al samen in de keuken haha. De tweeling wilt nu met beide pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
Slomo blijft bij Cemal in de buurt, bang dat hij omgepraat wordt
Ben er ook bang voor. Maar ik vind het wel leuk om voor de underdog te zijnquote:
Cemal denkt aan de woorden van zijn broer..........Begrijpelijk ook.........Gisteren heeft hij zich gewoon om laten lullen door zijn vriendin....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Linda niet gelukt om om te praten
Nu op naar Cemal en Romy (op aanraden van Ivan, Cemal schijnt te twijfelen)
Ze kwam als de donder naar Cemal toe om te zien wat voor advies hij had gekregen van Ivanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze stonden al samen in de keuken haha. De tweeling wilt nu met beide praten
En ze komt er altijd mee wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Heel apart weer, want ze doet niet anders dan wringen en glibberen die gladde aal.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Maar ik vind het wel leuk om voor de underdog te zijn
Cemal liep juist naar Romy toe omdat hij met haar wilde pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kwam als de donder naar Cemal toe om te zien wat voor advies hij had gekregen van Ivan
Ze doen voorkomen alsof het nog niet duidelijk is, maar voor mij gevoel gaat Fay straks en mag Bil wederom blijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
dan staat Jesse met een limo aan de poortquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mmm okay..........Het zou ook wel wat zijn als Billy naar huis word gestuurd..............
Als Cemal voor Fay gaat om te blijven is Billy weg..........quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:27 schreef yaello het volgende:
Met de stem van Cemal erbij redden ze het nog steeds niet trouwens. En Linda lijkt onmogelijk om over te halen. Mehmet geef ik ook weinig kans
Romy kwam buiten al naar Cemal toe, gelijk toen Ivan weg liepquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Cemal liep juist naar Romy toe omdat hij met haar wilde praten
Die stond de bar op te ruimen.
Voor de 3de keer al dan............quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen voorkomen alsof het nog niet duidelijk is, maar voor mij gevoel gaat Fay straks en mag Bil wederom blijven
Whaaa, dacht dat het een grapje was......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook maar eenmalig, moet me belofte houden hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]altijd verwacht dat ik eerder op ivan zou stemmen dan jij
![]()
NEENquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Sollyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ook ,maar geen excuus op op ivan te stemmen,nooit![]()
![]()
![]()
Ik zit te dollen joh...............Echt?.......Het boeit mij totaal niet wie er vandaag weggaat..........quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan staat Jesse met een limo aan de poort
Ik zal er ook geen minuut minder om slapen. Er is daar niemand meer die ik nog echt sympathiek vindquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit te dollen joh...............Echt?.......Het boeit mij totaal niet wie er vandaag weggaat..........
heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal er ook geen minuut minder om slapen. Er is daar niemand meer die ik nog echt sympathiek vind
Een Trabantje past beter bij haarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan staat Jesse met een limo aan de poort
Is al bekend hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:31 schreef kkka3 het volgende:
Mehmet: jullie gaan het merken, alles gaat straks op zijn plekje vallen![]()
Zo jammer dat ik zo weg moet
De leuke mensen hebben ze er allemaal al uitgestemdquote:
Heb ik net zo, van mij mogen die nog wel even blijven eerst bil en dan romy wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:31 schreef Danchelle het volgende:
Ik zou het mooi vinden als Fay blijft, Billy dus weg. En dan is het mooiste scenario dat volgende week Romy eens gaat voelen hoe het is om naast zo'n pilaar te staan. Ben absoluut geen twinfan maar ze hoeft voor mij niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |