SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
gaat niet lukkenquote:Op maandag 30 april 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Ivan Cemal mee krijgt, vertrekt Billy morgen .....
Fay moet weg mensenquote:Op maandag 30 april 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Ivan Cemal mee krijgt, vertrekt Billy morgen .....
Haha jaquote:Op maandag 30 april 2018 23:08 schreef Prulke het volgende:
[..]
We noemen het sinds vanmiddag samenwerken
ja ja peilen of hij cemal kan bekeren (rienk is er jaloers op)quote:Op maandag 30 april 2018 23:09 schreef rowan634 het volgende:
ivan: wat is er veranderd dat je nu opeens billy wel in de finale ziet?
Tegeltje komt er aan.quote:
Reintje de katquote:Op maandag 30 april 2018 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal een kat verliest zijn streken niet Romy ermm een vos
Shit vandaar dat ik niks ziequote:Op maandag 30 april 2018 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, DM site ligt eruit en kan niet meer uploaden ....
Hoe moeilijk kan dat zijn dan? Fay en Demi hebben vandaag aan Ivan gevraagd om tactisch te gaan stemmen in hun voordeel...dat spoort dan toch niet?..quote:Op maandag 30 april 2018 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan twijfelt best tussen Bats en Fay hoor
ivan onze spionquote:Op maandag 30 april 2018 23:12 schreef rowan634 het volgende:
ivan vertelt romy en cemal dat hij in de vertrouwenskring van de tweeling probeerde te komen
Circle of trustquote:Op maandag 30 april 2018 23:13 schreef lorrie03 het volgende:
ivan biecht op: ik heb geprobeerd in de twins vertrouwenskring te komen
omdat hij billy niet vertrouwd ... en geef deze sherlock eens ongelijkquote:Op maandag 30 april 2018 23:14 schreef Mjelleke het volgende:
Vind t wel laf dat Ivan dit niet ook met Billy bespreekt... hij spreekt Romy, Cemal en Bas er wel op aan. Vind hem best manipulatief over komen.
precies onze micky bluequote:Op maandag 30 april 2018 23:14 schreef Prulke het volgende:
[..]
Circle of trusthij zit echt in zijn gotfather-rol
quote:Op maandag 30 april 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Je ziet Romy's 2 hersencellen gewoon bewegen haast
En in de circle of trust bij Romy en Cemal. Slim slimquote:Op maandag 30 april 2018 23:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zijn wel onder de indruk van het hoge bezoek
hij heeft relatie gehad met zo'n vrouwen zei hij net, het was verschrikkelijkquote:Op maandag 30 april 2018 23:15 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
omdat hij billy niet vertrouwd ... en geef deze sherlock eens ongelijk
quote:
topquote:Op maandag 30 april 2018 23:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in het tegeltjestopic van de Utopianen
Doe die van mij ook even.quote:Op maandag 30 april 2018 23:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij en vanes hadden toch geen relatiquote:Op maandag 30 april 2018 23:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft relatie gehad met zo'n vrouwen zei hij net, het was verschrikkelijk
wat vindt hij nu van de twins ? ben t kwijtquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef rowan634 het volgende:
ivan weer over hoe goed hij het allemaal ziet
is wel 1 van de beste van alle jarenquote:Op maandag 30 april 2018 23:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waaifquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij en vanes hadden toch geen relatie
Ben blij dat ik er dit keer deelgenoot van ben.quote:Op maandag 30 april 2018 23:11 schreef mijntjexx het volgende:
1 van de mooiste cos dagen was dit.. een andere topper was toch wel de avond dat iedereen met elkaar aan het rommelen was. Die marinier lag laura te vingeren onder deken terwijl zij met lot op bed lag. vannesa dook opeens bij joey in bed, en zo gebeurde er veel meer..PRACHTIG was dat
Dat zegt hij niet ja dat ze er nu uit gaan of volgende week of die week eropquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat vindt hij nu van de twins ? ben t kwijt
en weer gaat geen belletje rinkelen over BILLquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Romy heeft uitgevonden wie tot nu toe nul stemmen hebben gehad ....
Site is niet bereikbaar.quote:Op maandag 30 april 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stemming oud inwoners - 30 april 2018.
x6inwe3
WAAIFquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij en vanes hadden toch geen relatie
De hele site krijg ik niet geladenquote:Op maandag 30 april 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doet deze het nog wel ?
[ afbeelding ]
x6inwe3
quote:Op maandag 30 april 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doet deze het nog wel ?
[ afbeelding ]
x6inwe3
Nou dat zal wel over dat misbaksel waif gaan jaquote:Op maandag 30 april 2018 23:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
WAAIF
nee zal vast een ander vriendinnetje van buiten zijn
net lindaquote:Op maandag 30 april 2018 23:18 schreef rowan634 het volgende:
ivan weer over hoe goed hij het allemaal ziet
Bil is totaal niet belangrijk. Snap dat nou eens.quote:Op maandag 30 april 2018 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en weer gaat geen belletje rinkelen over BILL
ivan stookt de hele boel weer even opquote:Op maandag 30 april 2018 23:22 schreef Ranah het volgende:
ivan maakt ze bang dat ze een grote target zijn, in zijn voordeel
Zijn ze ook en daar gokt Romy ook op, dat Cemal het gaat winnen met publieksstemmenquote:Op maandag 30 april 2018 23:22 schreef Ranah het volgende:
ivan maakt ze bang dat ze een grote target zijn, in zijn voordeel
quote:
Site daily... zelf laad op het moment niet ...quote:Op maandag 30 april 2018 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doet deze het nog wel ?
[ afbeelding ]
x6inwe3
quote:Op maandag 30 april 2018 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zet mijn flippo's op Linda voor de eindoverwinning Cemal is te greedy aan het doen
quote:Op maandag 30 april 2018 23:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
Ik vind jou top rowan Ivan fan, maar toch al zijn zwakheden beschrijven. Zouden er meer moeten doen
quote:
Het Ramona effect.quote:
Thanks.quote:
Ooowja de spionquote:
okequote:Op maandag 30 april 2018 23:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij schudde romy en cemal de hand
dat hij de rechtmatige winnaar gaat worden
Die zijn dom onvoorstelbaar en Ivan verteld ze geen millimeterquote:Op maandag 30 april 2018 23:25 schreef Gooddeal het volgende:
Romy en Cemal zijn in the pocket. Zo beïnvloedbaar.
ze zijn allemaal aangetast door het Victoria virusquote:Op maandag 30 april 2018 23:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom is het daar zo'n vies woord? Als je wilt winnen, dan zul je wel tactisch moeten stemmen.
Ivan snapt niet dat Billy Jessie gewoon wilde zien. Maar hij moet t gewoon aan haar vragen.quote:Op maandag 30 april 2018 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom vraagt Billy, die claimt nooit tactisch te stemmen, degene die het tactisch stemmen uitgevonden heeft, Jessie, Haar te helpen met stemmen.
ivan wil gewoon een billy bommetje droppenquote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ivan snapt niet dat Billy Jessie gewoon wilde zien.
dat weet hij vast wel, hij draait het in zijn voordeelquote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ivan snapt niet dat Billy Jessie gewoon wilde zien.
nee domme fout met `madi, mar ik denk dat dit onverwachts toch haar redding is gewest.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoooo iedereen stemt tactisch alleen bv bij Linda lijkt t niet tactisch...
Omdat Maddy er niet meer is nu alleen. Ze was ook zo veranderd zei ze vanmiddag. Ja, sinds haar vriendinnetje weg is heeft ze niemand meer om mee te roddelen.quote:Op maandag 30 april 2018 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoooo iedereen stemt tactisch alleen bv bij Linda lijkt t niet tactisch...
quote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan wil gewoon een billy bommetje droppen
quote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hij valt nu voor mij wel door de mand.quote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat weet hij vast wel, hij draait het in zijn voordeel
En Billy op Cemal.quote:
Dat zijn lijstje iets groter is dan alleen "Ivan" geeft hij ook mooi niet prijs ..Linda is heilig voor hem ...zij is de enige die hem UvdE stemmen zal gaan geven ...quote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Precies. Maar ze wilt gewoon een tweeling weg. Is toch ook tactischquote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Omdat Maddy er niet meer is nu alleen. Ze was ook zo veranderd zei ze vanmiddag. Ja, sinds haar vriendinnetje weg is heeft ze niemand meer om mee te roddelen.
dit is gewoon 100% ivan, dat wist je toch welquote:Op maandag 30 april 2018 23:31 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij valt nu voor mij wel door de mand.
Linda gaat goed met Mehmet ...quote:Op maandag 30 april 2018 23:30 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Omdat Maddy er niet meer is nu alleen. Ze was ook zo veranderd zei ze vanmiddag. Ja, sinds haar vriendinnetje weg is heeft ze niemand meer om mee te roddelen.
je moet er een beetje de humor van inzienquote:Op maandag 30 april 2018 23:31 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij valt nu voor mij wel door de mand.
druk bezig zijn belofte aan fay te doen uitkomenquote:Op maandag 30 april 2018 23:32 schreef Setje72 het volgende:
Ivan wil dus duidelijk Bill eruit hebben...daar stuurt hij op aan
preciesquote:Op maandag 30 april 2018 23:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je moet er een beetje de humor van inzien
ze zijn allemaal niet zuiver, ivan wil gewoon winnen
En komt daar rond voor uit. Niets mis mee.quote:Op maandag 30 april 2018 23:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je moet er een beetje de humor van inzien
ze zijn allemaal niet zuiver, ivan wil gewoon winnen
Mehmet doet uiteindelijk wat hij wil dat weet ze. Ook heeft Mehmet haar al zelf aangesproken op haar gedrag naar hem toe.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En komt daar rond voor uit. Niets mis mee.
Een van de redenen waarom ze goed met Mehmet is. Hij is 1 van de weinigen die eerlijk voor zijn mening uitkomt.quote:Op maandag 30 april 2018 23:33 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Mehmet doet uiteindelijk wat hij wil dat weet ze. Ook heeft Mehmet haar al zelf aangesproken op haar gedrag naar hem toe.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DM site back online, kan weer uploaden ....
quote:Op maandag 30 april 2018 23:34 schreef yaello het volgende:
Ivan is een echte utopiaan voor Romy. Hij komt gewoon naar de caravan. Fay deed dat ook, maar is minder een utopiaan.
Ivan is een echte utopiaan voor Romy. Hij komt gewoon naar de caravan. Fay deed dat ook, maar is minder een utopiaan.
Die kwam haar gram halen, is toch wat anders.quote:Op maandag 30 april 2018 23:34 schreef yaello het volgende:
ik zie dat andersquote:Op maandag 30 april 2018 23:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die kwam haar gram halen, is toch wat anders.
Ivan komt ook met een doel hoor. Niet alleen om te weten of ze tactisch gaan. Hij dropt niet voor niet het Billy-bommetje hahaquote:Op maandag 30 april 2018 23:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die kwam haar gram halen, is toch wat anders.
ahhh soow lief dat hij dat deedquote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef lorrie03 het volgende:
ben benieuwd wat rom en cemal zeggen als ivan weg is
Dat magquote:
Ik denk met de koppen tegen de zijkant slaan van verwarringquote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef lorrie03 het volgende:
ben benieuwd wat rom en cemal zeggen als ivan weg is
preciesquote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef yaello het volgende:
[..]
Ivan komt ook met een doel hoor. Niet alleen om te weten of ze tactisch gaan. Hij dropt niet voor niet het Billy-bommetje haha
Iddquote:Op maandag 30 april 2018 23:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
druk bezig zijn belofte aan fay te doen uitkomen
Klopt, maar ik vind het toch wat anders. De toon van het gesprek is al een heel verschil.quote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef yaello het volgende:
[..]
Ivan komt ook met een doel hoor. Niet alleen om te weten of ze tactisch gaan. Hij dropt niet voor niet het Billy-bommetje haha
Thanks,ik ga de opmerking van Cees naar Jessie zoeken dat hij blut is.quote:Op maandag 30 april 2018 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DM site back online, kan weer uploaden ....
Het zal niet ver bezijden de waarheid zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 23:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Demi had gehoord dat Johan Bo ophaalde met een limo. Fay denkt dat ze daar sex in gehad hebben.
Cemal mag van mij winnenquote:Op maandag 30 april 2018 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geniale opmerking van Cemal: "uiteindelijk stem je op elkaar"
Tuurlijk, de context is totaal anders. Romy en Cemal hebben Ivan niks aangedaan, Romy heeft voor Fay haar gevoel, Fay wel wat aangedaan. Dus tuurlijk is de toon dan anders. Maar dat betekent niet dat Ivan onschuldig isquote:Op maandag 30 april 2018 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het toch wat anders. De toon van het gesprek is al een heel verschil.
quote:Op maandag 30 april 2018 23:38 schreef Prulke het volgende:
En zo geeft hij Cemal en Romy een vertrouwd gevoel, soort van ‘wij onder elkaar’...
dat doet onze ouwe NLP er heel goedquote:Op maandag 30 april 2018 23:38 schreef Prulke het volgende:
En zo geeft hij Cemal en Romy een vertrouwd gevoel, soort van ‘wij onder elkaar’...
Bouke de Boer.quote:
Chipp had een stappenteller en een berenvest aan.quote:Op maandag 30 april 2018 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Chipp zag er leuk uit alleen die broek met die gattenFay nieuw Nederlands
laten we het hopenquote:Op maandag 30 april 2018 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
De tweeling![]()
Not my cup of tea.
Eindelijk de tweeling uit elkaar
Die van Beau schijnt ook al opgenomen te zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 23:40 schreef lorrie03 het volgende:
ik denk dat de persoon die de streams bepaald echt afkick verschijnselen krijgt als Fay er niet meer is
moderne oermensquote:Op maandag 30 april 2018 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chipp had een stappenteller en een berenvest aan.
En weet hij dat Bas eerder lulkoek praatte...quote:Op maandag 30 april 2018 23:38 schreef Prulke het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 23:42 schreef rowan634 het volgende:
cemal: lekker ding!
romy: ik ben echt heeeel moe cemal
#SAAI
en ze menen hetquote:Op maandag 30 april 2018 23:43 schreef Ranah het volgende:
we moeten echt eerlijk blijven besluiten ze
quote:
ik vind jou erg dichtbij komenquote:Op maandag 30 april 2018 23:47 schreef Mjelleke het volgende:
Ik vind op dit moment niemand utopiaan van de eeuw waardig.
En ik denk nog dat die twee zo dom zijn om er in te trappen ook.quote:Op maandag 30 april 2018 23:38 schreef Prulke het volgende:
dat denkt rienk jaquote:Op maandag 30 april 2018 23:48 schreef rowan634 het volgende:
ze denken dat ivan zich terugtrekt omdat de stemmen die hij bil gegeven heeft hem dwarszitten![]()
Slime truuk heb ik ook vaak gebruiktquote:Op maandag 30 april 2018 23:48 schreef snetje het volgende:
Linda komt erachter dat Ivan zijn bed zo opgemaakt heeft alsof hij erin ligt ....Ze is nu op zoek naar Ivan..
[ afbeelding ]
Bats gaat eruitquote:Op maandag 30 april 2018 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
De tweeling![]()
Not my cup of tea.
Eindelijk de tweeling uit elkaar
en de nieuwe liefde van tineke ras?quote:Op maandag 30 april 2018 23:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb echt medelijden met de nieuwe liefde van die Ramona,wie dat ook mag zijn.Al heel raar dat die een liefde heeft.Dat er zulke mensen bestaan heel vreemd.
Ralf heet de beste man.Ik heb juist respect voor hem.quote:Op maandag 30 april 2018 23:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb echt medelijden met de nieuwe liefde van die Ramona,wie dat ook mag zijn.Al heel raar dat die een liefde heeft.Dat er zulke mensen bestaan heel vreemd.
Ralf de f16 piloot?quote:Op maandag 30 april 2018 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ralf heet de beste man.Ik heb juist respect voor hem.
heel logisch volgens rienkquote:Op maandag 30 april 2018 23:50 schreef rowan634 het volgende:
linda wordt onrustig al ze niet weet waar ivan is
Nou hij was wel anders daarna. Ging gelijk sporten en was rustig. Maar ik denk niet dat het met het stemmen op Billy te maken heeftquote:Op maandag 30 april 2018 23:51 schreef rowan634 het volgende:
rienk: die 3 stemmen op bil dat heeft hem echt geraakt![]()
linda: ja hij was zo moedeloos
OMG
ivan gaf geen fuck
Bij die Tineke kan ik me wel wat bij voorstellen dat die een liefde heeft.quote:Op maandag 30 april 2018 23:50 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en de nieuwe liefde van tineke ras?
(grapje)
jaquote:Op maandag 30 april 2018 23:51 schreef rowan634 het volgende:
linda: hij loopt ook weer met een tennisbal, dat heeft ie een tijdje niet gedaan
dit lijkt wel stalkgedrag
Hij maakte juist een statement.quote:Op maandag 30 april 2018 23:51 schreef rowan634 het volgende:
rienk: die 3 stemmen op bil dat heeft hem echt geraakt![]()
linda: ja hij was zo moedeloos
OMG
ivan gaf geen fuck
Jij ziet dat.quote:
Bakje koffie bij de terrein bewakersquote:Op maandag 30 april 2018 23:54 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft dus een terugtrekplekje op het terrein waarvan hij niet wil dat de anderen dat weten te vinden
Weten we allang, bij de febo binnen.quote:Op maandag 30 april 2018 23:54 schreef rowan634 het volgende:
ivan heeft dus een terugtrekplekje op het terrein waarvan hij niet wil dat de anderen dat weten te vinden
quote:Op maandag 30 april 2018 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bakje koffie bij de terrein bewakers
quote:Op maandag 30 april 2018 23:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten we allang, bij de febo binnen.
Ja maar dan moet ze er wel voor uit komen. Net als dat Romy en Cemal van Linda er voor uit moeten komen dat ze wel praten over stemmingen met elkaarquote:Op maandag 30 april 2018 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Kun je haar niet kwalijk nemen toch...
Want ze is niet helemaal goed.quote:Op maandag 30 april 2018 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Kun je haar niet kwalijk nemen toch...
yesquote:Op maandag 30 april 2018 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkt deze wel ?
Afscheid Billy en Jessie - 30 april 2018.
x6ioquj
Boekhouder en de rijkste van allemaal.quote:Op maandag 30 april 2018 23:58 schreef DKUp het volgende:
Nu over Jessie met zijn dure spullen de poort uit
in holland niet . 24 uurs economiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en keer moet rustig zijn het was de hele dag veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |