Daar zijn die eerste 10 seconden voorquote:Op maandag 30 april 2018 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zal toch niet Biebs daar ten huwelijk gaan vragen?
ik ga er juist vanuit dat t geen oopsbaby is, vandaar dat ik de timing vreemd vindquote:Op maandag 30 april 2018 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat ze dachten wij willen een kind en gewoon zijn gaan proberen. Wat weten wij er van? Nu gaan wij er van uit dat het een gevalletje "oopsie" was.
Nou, we weten het dus.quote:
Als het geen "oops" is hebben zij er bewust voor gekozen en gaat het waarschijnlijk goed met Bibi.quote:Op maandag 30 april 2018 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ga er juist vanuit dat t geen oopsbaby is, vandaar dat ik de timing vreemd vind
Ik verstond in de video dat het onverwacht was. Maar zal zo nog even goed terugluisteren, misschien verkeerd verstaan.quote:Op maandag 30 april 2018 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ga er juist vanuit dat t geen oopsbaby is, vandaar dat ik de timing vreemd vind
ah ok, video heb ik nog niet gehoord/gezienquote:Op maandag 30 april 2018 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond in de video dat het onverwacht was. Maar zal zo nog even goed terugluisteren, misschien verkeerd verstaan.
Ze is misselijk, dan ben je geen 7 maanden zwanger..hooguit 2 of 3quote:Op maandag 30 april 2018 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Is ze al meer dan 7 maanden zwanger dan?
Dat geldt helaas niet voor iedereen... (Bijv. Kate, sommige zwangere dames in OUD)quote:Op maandag 30 april 2018 22:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze is misselijk, dan ben je geen 7 maanden zwanger..hooguit 2 of 3
Onder normale omstandigheden klopt dit ja, maar zijn genoeg uitzonderingen die maanden misselijk zijn, en flink ook.quote:Op maandag 30 april 2018 22:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze is misselijk, dan ben je geen 7 maanden zwanger..hooguit 2 of 3
quote:Op maandag 30 april 2018 22:35 schreef Cee het volgende:
Wel echt slecht dat ie ons effe niks had verteld hè Greys.
TheVulture, vertel ons nou gewoon even wat de act van morgen wordt.quote:Op maandag 30 april 2018 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Tja wie zijn wij om er over te oordelen, er zijn stellen die 10 jaar bij elkaar zijn, dan kinderen krijgen en 2 maanden later uit elkaar gaan en er zijn stellen die elkaar een week kennen, kinderen krijgen en 50 jaar getrouwd blijven.... ik zou het zelf zo niet aanpakken maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |