Zoveel minder is Sunweb niet tegenover vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Akkoord. Zijn team is wel een stuk minder. Astana is ook sterker op papier. Dus dan zit Tom weer snel geisoleerd.
Heb het ook meer over stuk minder tov Sky/Astana. Vorig jaar had hij nog geluk dat Thomas G. faalde waardoor Sky los zand werd. Over Tom zijn team is afgelopen winter genoeg gezegd; het is te zwak en lachwekkend dat Sunweb niet extra mannen heeft ingekocht voor in de bergen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoveel minder is Sunweb niet tegenover vorig jaar.
2017: Dumoulin, Ten Dam, Haga, Kelderman, Geschke, Preidler, Bauhaus, Stamsnijder, Lunke
2018: Dumoulin, Ten Dam, Haga, Oomen, Curvers, Hamilton, Hofstede, Vervaeke
Oomen is wel iets zwakker dan Kelderman, maar hij gaat ook iets minder vaak op zijn bek. Als Oomen wél op zijn fiets blijft zitten heeft Dumoulin al meer ondersteuning dan vorig jaar. Voor de rest zijn mannen als Geschke en Preidler misschien iets sterker dan Hamilton en Hofstede, maar zo groot is het verschil ook weer niet; met Geschke win je evenmin de oorlog.
Als Dumoulin de vorm heeft van vorig jaar wint hij toch wel. Zo niet, dan niet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
maar zo groot is het verschil ook weer niet; met Geschke win je evenmin de oorlog.
Kan best zijn dat hij een uitzonderlijk goede dag had, dat neemt niet weg dat het niet echt een wereldtopper is. Ik bedoelde het meer figuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef showtimer het volgende:
[..]Zonder Simoni had hij vorig jaar niet gewonnen. Die was echt fenomenaal richting Piancavallo.
Da's trouwens wel waar ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over Tom zijn team is afgelopen winter genoeg gezegd; het is te zwak en lachwekkend dat Sunweb niet extra mannen heeft ingekocht voor in de bergen.
Kelderman was natuurlijk ook slachtoffer van het motorfiets debaclequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het ook meer over stuk minder tov Sky/Astana. Vorig jaar had hij nog geluk dat Thomas G. faalde waardoor Sky los zand werd. Over Tom zijn team is afgelopen winter genoeg gezegd; het is te zwak en lachwekkend dat Sunweb niet extra mannen heeft ingekocht voor in de bergen.
Ik verwacht dat hij gewoon de Giro rijdt en wint, en dat over een jaar de nummer 2 de titel per post krijgt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:15 schreef Fretwork het volgende:
Verwachten jullie dat Froome de Giro uit rijdt? Of zal er toch iets door de UCI besloten worden tijdens de Giro?
Dat scenario is al uitgesloten (of hij moet nog een afwijkende test afleveren).quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij gewoon de Giro rijdt en wint, en dat over een jaar de nummer 2 de titel per post krijgt.
Waarom is dat uitgesloten? Dat gebeurde met Contador ook in 2011.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat scenario is al uitgesloten (of hij moet nog een afwijkende test afleveren).
Niet formeel uitgesloten, maar de Italianen toeteren al maanden dat ze liever een aangebrande winnaar hebben dan een 1. FROOME.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom is dat uitgesloten? Dat gebeurde met Contador ook in 2011.
Gaat dat hele Israel aan gort SCHROEIEN, KAM AAN!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:04 schreef IbanMayo het volgende:
Jongens ONZE Tom is gearriveerd.
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel meer willen toch? Ik geloof ook niet dat iemand blij was met 1. CONTADOR. Zelfs Scarponi niet, die had liever gewoon in de roze trui gereden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet formeel uitgesloten, maar de Italianen toeteren al maanden dat ze liever een aangebrande winnaar hebben dan een 1. FROOME.
http://www.velonews.com/2(...)d-out-of-giro_464359
Ja daarom dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iemand blij was met 1. CONTADOR.
Liever nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga nu iets heel geks zeggen.
Simon Yates gaat podium rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou goed kunnen dat de tweede man van TOM sterker is dan de tweede van Sky. Astana en vooral Mitchelton zijn de sterkste blokken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tom minder is en Tom heeft een beduidend minder goede ploeg.
Skybots zijn altijd in mutantenvorm in grote rondes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat de tweede man van TOM sterker is dan de tweede van Sky. Astana en vooral Mitchelton zijn de sterkste blokken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:22 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Liever nietScorito hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie van Froome, Dumoulin, Pinot en Lopez gaan achter hem eindigen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga nu iets heel geks zeggen.
Simon Yates gaat podium rijden.
Chaves wel. Die andere 6 schat ik allemaal hoger in dan Yates.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie van Froome, Dumoulin, Pinot en Lopez gaan achter hem eindigen?
Ervan uitgaande dat Aru, Pozzovivo en Chaves dat sowieso ook doen, wat me al sterk lijkt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:22 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Liever nietGeld betalen voor ScoritoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Yaids wordt tweede.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Chaves wel. Die andere 6 schat ik allemaal hoger in dan Yates.
Ik denk dat Kreuziger gaat verrassen en hoger gaat eindigen dan Yates én Chaves.
In de Giro valt dat nogal eens tegenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Skybots zijn altijd in mutantenvorm in grote rondes.
ThomasGOD faalde niet, de organisatie faalde door gvd een motor neer te zetten op de wegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het ook meer over stuk minder tov Sky/Astana. Vorig jaar had hij nog geluk dat Thomas G. faalde waardoor Sky los zand werd. Over Tom zijn team is afgelopen winter genoeg gezegd; het is te zwak en lachwekkend dat Sunweb niet extra mannen heeft ingekocht voor in de bergen.
http://m.video.sporza.be/cm/sporza.mobile.video/1.3189823quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:20 schreef Bugno het volgende:
Gaat TOM overigens direct naar rosa? Of is dit meer iets voor Dennis Rohan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://m.video.sporza.be/cm/sporza.mobile.video/1.3189823
Victor reed in de Algarve wel een prima tijdrit. Maar denk niet dat hij Dennis er op gaat leggen. En Tom ook niet.quote:
Schat Dennis hoger in, maar Dumoulin in goede doen kan hier zeker roze pakken. Als het goed is, is hij nog niet in topvorm (die moet er pas echt zijn in de slotweek), maar dat geldt ook voor Dennis. Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen echt doel is, zijn echte doel is roze op de slotdag..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:20 schreef Bugno het volgende:
Gaat TOM overigens direct naar rosa? Of is dit meer iets voor Dennis Rohan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Victor reed in de Algarve wel een prima tijdrit. Maar denk niet dat hij Dennis er op gaat leggen. En Tom ook niet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
Die heeft al gezegd dat roze na dag 1 geen doel is, maar roze na de slotdag wel..
We zien de foto graag tegemoet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dennis gaat geen top 10 rijden. Dat wil ik wel op een briefje geven.
Dat noemen wij hier een Manihandschrift.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel écht een doktershandschrift.
dit briefje bestaat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |