je moet ook niet die basic rommel kopen in van die grote bakkenquote:Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die basic salades zien meestal uit alsof het al eens gegeten is..
Meestal maak ik gewoon mijn eigen salades maar voor onderweg is het soms wel handig. Johma is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je moet ook niet die basic rommel kopen in van die grote bakken![]()
Je moet degene nemen die bij de kaassnijshit ligtin dat ronde bakje
Maar ja nu dus niet meer want het is niet te eten![]()
die johma shit is idd niet lekkerquote:Op maandag 30 april 2018 16:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Meestal maak ik gewoon mijn eigen salades maar voor onderweg is het soms wel handig. Johma is ook niet meer wat het geweest is.
Daar lijkt het wel uit te komen..quote:Op maandag 30 april 2018 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eispread is dan ook heel wat anders eiersalade. Ze zullen dat laatste vast nog wel in het ass. hebben.
mss wel maar het ligt altijd op een vaste plaats en daar vond ik net die eispread dus. Dus ik dacht o oke misschien is het wel lekker maar het was niet te vretenquote:Op maandag 30 april 2018 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eispread is dan ook heel wat anders eiersalade. Ze zullen dat laatste vast nog wel in het ass. hebben.
ja bro die had ik dus ook . Was niet te kanen zegquote:Op maandag 30 april 2018 16:11 schreef macuscam het volgende:
Principieel ben ik anti wielrenners, maar terechte klacht.
Heb toevallig ook net de 'Rondeel ei spread met bieslook' gegeten. Lijkt net alsof het door een blender heen is geweest ofzo.
jumbo is verder fietsen dus daarom AHquote:Op maandag 30 april 2018 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Surinaamse eisalade van de Jumbo OR GO HOME!
Beetje sambal erdoor maakt het nog niet Surinaams.quote:Op maandag 30 april 2018 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Surinaamse eisalade van de Jumbo OR GO HOME!
Nee, het ei moet gelegd worden door een kip met een dikke bil.quote:Op maandag 30 april 2018 16:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Beetje sambal erdoor maakt het nog niet Surinaams..
Denk dat ze het die naam geven zodat je het niet verwart met de Hollandsche Eisalade.quote:Op maandag 30 april 2018 16:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Beetje sambal erdoor maakt het nog niet Surinaams..
je moet degene kopen die bij de kaassnijmachines enzo ligt. waar altijd die oude dame van 50 jaar achter staat.quote:Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die goedkope salades in de koeling bij AH zijn goed te doen. Niet die basic maar die iets duurdere. Ze mosterdkaassalade, hmmmm
Nvmquote:Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je moet degene kopen die bij de kaassnijmachines enzo ligt. waar altijd die oude dame van 50 jaar achter staat.
quote:eispread gemaakt van Rondeel eieren kruiden met de frisse touch van bieslook
50% scharreleic
CBeter Leven keurmerk
Mosterdkaassaladequote:Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die goedkope salades in de koeling bij AH zijn goed te doen. Niet die basic maar die iets duurdere. Ze mosterdkaassalade, hmmmm
Het is sowieso gewoon volstrekt debiel.quote:Op maandag 30 april 2018 16:22 schreef macuscam het volgende:
Misschien laten ze die spread maken door degene die ook de content op de website heeft gezet
[..]
Je kunt ook gewoon naar een slagerij gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je moet degene kopen die bij de kaassnijmachines enzo ligt. waar altijd die oude dame van 50 jaar achter staat.
In een Rotterdamse achterbuurt wonenquote:Op maandag 30 april 2018 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij om de hoek. Stervesdure tent.
Vreewijk is geen achterbuurt jongen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In een Rotterdamse achterbuurt wonen
Voor een vleessalade ja. Eiersalade haal je gewoon bij de kippenboer en/of poelier.quote:Op maandag 30 april 2018 16:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar een slagerij gaan.
Beter:quote:Op maandag 30 april 2018 16:06 schreef wielrennerdt het volgende:
kijk die eiersalade bij de Ah was echt top, maar deze week hebben ze opeens de eiersalade vervangen voor eispread. Niet te vreten joh![]()
Had t op mijn AH excellent pistolet gedaan en meteen weggegooid want de tering wat smerig is die nieuwe eispread. Jammer de oude eiersalade was![]()
Klacht: geen MCD in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |