abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178919357
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:15 schreef Krollie het volgende:
Wat ziet ze er slecht uit zeg. Onverzorgd, grauwig. Is ze soms ook vegetarisch? Of zelfs veganistisch?
Waarschijnlijk. En tegen alles.

Maargoed. Lekker zelf weten. Ik zie alleen even niet welk enorm taboe er hier is. Volgens mij valt dat wel mee... Te zien aan de enorme hoeveelheid reclame voor inlegkruisjes en tampons.

Het is niet of je een week apart in een hutje moet zitten bloeden ofzo.
Whatever...
pi_178919640
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
#freebleeding is trending op Twitter.
[ afbeelding ]
Mooie foto.
^O^
pi_178919729
Smeertoet'n
pi_178919886
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maargoed. Lekker zelf weten. Ik zie alleen even niet welk enorm taboe er hier is. Volgens mij valt dat wel mee... Te zien aan de enorme hoeveelheid reclame voor inlegkruisjes en tampons.

Nee het is hier best wel 'normaal' inderdaad. Gewoon iets dat er bij hoort. Dat 'echte' mannen de 'rode zee' bevaren zegt wat dat betreft ook al wat :) .
Het enige taboe wat ik hier kan bedenken is dat je als je ongesteld bent nog wel eens raar aangekeken wordt als je je ziek moet melden of even rustiger aan wil doen. Nu zijn er natuurlijk vrouwen die over alles piepen en klagen, maar je kunt je lichamelijk en geestelijk echt smerig beroerd voelen door die menstruatie.

Maar freebleeding.......ik zie daar de noodzaak niet zo van in :? . Ik ben niet vies van bloed verder (ik zit meerdere dagen per week onder bloed, pies, poep, slijm, pus en kots :+ ) maar het geeft van die lelijke vlekken in het tapijt :{w .
pi_178919953
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niet meer heel de week in een hutje op de hei omdat er tampons en verbanden zijn.
Zij zondert zichzelf af omdat ze dat spul onderdrukkend vindt. Omgekeerde wereld.
pi_178919984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee het is hier best wel 'normaal' inderdaad. Gewoon iets dat er bij hoort. Dat 'echte' mannen de 'rode zee' bevaren zegt wat dat betreft ook al wat :) .
Het enige taboe wat ik hier kan bedenken is dat je als je ongesteld bent nog wel eens raar aangekeken wordt als je je ziek moet melden of even rustiger aan wil doen. Nu zijn er natuurlijk vrouwen die over alles piepen en klagen, maar je kunt je lichamelijk en geestelijk echt smerig beroerd voelen door die menstruatie.

Maar freebleeding.......ik zie daar de noodzaak niet zo van in :? . Ik ben niet vies van bloed verder (ik zit meerdere dagen per week onder bloed, pies, poep, slijm, pus en kots :+ ) maar het geeft van die lelijke vlekken in het tapijt :{w .
Ze blijft de eerste paar dagen ook gewoon zoveel mogelijk thuis. Las ik.
Ik heb er zelf overigens geen moeite mee.

En om met menstruatiebloed toch een wedstrijd te gaan lopen, vind ik zelf wel taboe doorbrekend.
pi_178920013
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niet meer heel de week in een hutje op de hei omdat er tampons en verbanden zijn.
Zij zondert zichzelf af omdat ze dat spul onderdrukkend vindt. Omgekeerde wereld.
Vrouwen moeten vooral zelf weten hoe of wat tijdens de menstruatie. Als zij denkt hiermee een statement te maken, prima.
Maar ook zonder een statement moet ze gewoon lekker haar eigen gang gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')