abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178837130
Als je trouwens zo graag contact wil met de aarde kan je ook gewoon in het bos pissen he. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_178837154
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:37 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Dat is heel wat ander. Met die dingen vang je het bloed op en laat je geen bloederig spoor achter waar je geweest bent.
Is inderdaad wat anders, heel goed van jou!
pi_178837156
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gewoon een dubbel gevouwen handdoekje neerleggen als je een free bleeder op bezoek krijgt. Ik zie het probleem niet.

Of zet haar in een bak aarde.
En mijn handdoeken ruineren? Het risico lopen op een ziekte als ik een wondje aan mijn handen heb? Nee.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_178837164
quote:
6s.gif Op maandag 30 april 2018 15:38 schreef Nielsch het volgende:
ja ik snap best dat het vervelend is enzo, die tampons en cups... maar hee... pis, schijt, kots, snot en sperma laat ik toch ook niet vrij in het openbaar lopen...
Volgens mij een een straal bloed langs je benen op je werk nog wat vervelender.
pi_178837188
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

En mijn handdoeken ruineren? Het risico lopen op een ziekte als ik een wondje aan mijn handen heb? Nee.
Jij discrimineert de free bleeder dus.
pi_178837229
quote:
13s.gif Op maandag 30 april 2018 15:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij discrimineert de free bleeder dus.
Yep. Op het moment dat je voor overlast of risico voor een ander zorgt moet er even serieus naar je gekeken worden.
pi_178837245
Weer een Verstappen! Zijn er daar ook normale van?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_178837270
*bloedt over het topic*

Freedom w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 30 april 2018 @ 15:44:49 #34
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178837315
Er heerst zo'n vreselijk stigma omtrent menstruatie in onze cultuur, dat moet ik oplossen! Hoe? Door vrij te nemen van werk als ik ongesteld ben natuurlijk!

:') _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178837367
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:31 schreef Baconbus het volgende:
Goed topic voor wie wil braken.
*braakt in de kamerplant*

Freedom w/
pi_178837421
Maar hoe brengt ze die twee dagen door dan? Gehurkt boven de aarde? En het bij de planten gieten gaat volgens mij makkelijker als je gewoon een menstruatiecup draagt ipv de bloedresten tussen je benen vandaan te lepelen en dan bij de planten te deponeren.

En elke ochtend kun je je lakens in de week gaan leggen om het bloed eruit te krijgen. Dus snap eigenlijk niet wat hier zoveel vrijer aan is. Ook met een bloedneus ga je niet alles onder lopen bloeden.
pi_178837458
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gewoon een dubbel gevouwen handdoekje neerleggen als je een free bleeder op bezoek krijgt. Ik zie het probleem niet.

Of zet haar in een bak aarde.
Maar als maandverband al niet 'free' is, waarom zou een handdoek dat dan wel zijn?
pi_178837468
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 15:49 schreef Chai het volgende:
Maar hoe brengt ze die twee dagen door dan? Gehurkt boven de aarde? En het bij de planten gieten gaat volgens mij makkelijker als je gewoon een menstruatiecup draagt ipv de bloedresten tussen je benen vandaan te lepelen en dan bij de planten te deponeren.

En elke ochtend kun je je lakens in de week gaan leggen om het bloed eruit te krijgen. Dus snap eigenlijk niet wat hier zoveel vrijer aan is. Ook met een bloedneus ga je niet alles onder lopen bloeden.
Het is vrij koekoek, maar ieder zijn ding. Het is vooral aandacht, denk ik.
pi_178837476
Is dat opgevangen bloed eigenlijk nog geschikt voor consumptie? Kun je er geen bloedworst van maken ofzo? Het is toch zonde om goed voedsel weg te gooien.
pi_178837483
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar als maandverband al niet 'free' is, waarom zou een handdoek dat dan wel zijn?
Als je zo redeneert, dan moet ze ook niet met haar bebloede kontje op een bank willen zitten.
pi_178837492
Zolang jezelf goed wast, is zeker geen probleem.
Bovendien die wijf mag zelf boel schoonmaken. Ik ga dat niet voor haar doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_178837514
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:51 schreef Captain_Ghost het volgende:

Bovendien die wijf mag zelf boel schoonmaken. Ik ga dat niet voor haar doen.
Flauw man
pi_178837534
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is vrij koekoek, maar ieder zijn ding. Het is vooral aandacht, denk ik.
Eerder vrij fake, want geloof niet dat ze bloedsporen door heel het huis achterlaat (en hoe krijgt ze het dan bij de planten?) of twee dagen in de tuin zit. Is ook nogal koud in de winter.

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je zo redeneert, dan moet ze ook niet met haar bebloede kontje op een bank willen zitten.
Een plastic tuinstoel kan wel. :T

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 15:53:59 ]
pi_178837583
Oké misschien zit ze dan twee dagen op een plastic tuinstoel met een emmer er onder. Maakt het bloed toch nog een hele vrije val van haar vagina naar de buitenwereld.
pi_178837708
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

Zitten hier ook Free bleeders?
Alleen onbedoeld (onverwacht ongesteld geworden). En dat is allesbehalve een pretje en voelt helemaal niet vrij :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178837746
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 15:49 schreef Chai het volgende:

_O- _O- de “Oervrouw” blijft dus lekker 2 dagen thuis om de 4 extra manden met was te wassen. De woning te schrobben en boven te planten te hangen. Zo heerlijk vrij, natuurlijk en goed voor het milieu.

Dat ze geen wegwerp maandverband wil ik gebruiken vind ik prima (dat zorgt idd voor een enorme afvalberg) maar er zijn genoeg (milieuvriendelijke) alternatieven.
  † In Memoriam † maandag 30 april 2018 @ 16:01:10 #49
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_178837759
Ik dacht dat free bleeding een hoax was bedacht door mensen van 4chan
:')
pi_178837770
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht dat free bleeding een hoax was bedacht door mensen van 4chan
Dat zou best nog wel kunnen ook en dat er dan vrouwen bleken te zijn die daar serieus op in gingen en mee gingen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')