quote:
Op maandag 30 april 2018 15:21 schreef mijntjexx het volgende:ivan heeft het het slechtst gespeeld, de twins tegen zich en billy. Hij had voor mehmet moeten kiezen, dan had ie steun van de 2ling en linda in de toekomst. Ik snap het ook niet want ivan had echt zin om chip weer te zien, en ze hadden het idd over op mehmet stemmen vtv. Hij heeft zich vergist denk ik ,en baalt nu ook
Welnee.. Als hij Mehmet had gekozen, was hij ook de sjaak geweest omdat hij niet op Fay was gegaan.
Billy knalt hem er zo uit. De tweeling kun je niet eeuwig hun kont blijven kussen. Er moet er een uit, simpel zal. Als Mehmet eruit was gegaan, dan was hij een backstabber bij Linda en ook bij de de rest. Het is net Russische roulette. Je weet niet wat een ander doet en je kunt zo door een ander gemanipuleerd worden en het kost je de kop.
Ik vraag me nu af of Rob niet door Chipp en co bewerkt is om op Mehmet te gaan. Vond het wel vreemd hoor dat hij daarvoor koos, terwijl hij wel van mening is dat je iemand die sterk is eruit moet gooien. Hij beweerde ook dat de twins hoog stonden. Nou, het was duidelijk waarom, en zo hoog nou ook weer niet. Vaag, vaag.