Die ene. Je weet wel.quote:Op maandag 30 april 2018 15:04 schreef jogy het volgende:
ER ZIJN ER ZOVEEL DUDE. ZO. VERSCHRIKKELIJK. VEEL.
Die gasten ken ik. Je vindt ze vooral in MED terug, merk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 15:18 schreef jogy het volgende:
Maar hoe dan ook heb je wel een punt denk ik. Elke keer als er een SC gesloten wordt omdat men zich niet kan gedragen dan waaieren de oud gebruikers over het forum als een stel van crack afkikkende mentaal verstoorde brugbewoners waarvan de brug is ingezakt.
quote:Op maandag 30 april 2018 15:18 schreef jogy het volgende:
Maar hoe dan ook heb je wel een punt denk ik. Elke keer als er een SC gesloten wordt omdat men zich niet kan gedragen dan waaieren de oud gebruikers over het forum als een stel van crack afkikkende mentaal verstoorde brugbewoners waarvan de brug is ingezakt.
Al een paar jaar niet meer helaas.quote:Op maandag 30 april 2018 15:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die gasten ken ik. Je vindt ze vooral in MED terug, merk ik.
Ik bedoelde gewoon het volk dat in MED rondloopt.quote:
Oooh. Hun slowchats wordt nooit gesloten hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 15:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon het volk dat in MED rondloopt.
Wel heel erg slow die chats.quote:Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Oooh. Hun slowchats wordt nooit gesloten hoor.
Klinkt alsof een mod zijn verantwoordelijkheden niet aankanquote:Op maandag 30 april 2018 15:18 schreef jogy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |