Om naar mannen te sturen en aandacht te krijgen.quote:Op zondag 29 april 2018 19:33 schreef hoechst het volgende:
Wat een fucking onzin zeg..
Waarom zou een wijf een naaktfoto van haarzelf hebben gemaakt.
quote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder foto's.
echt hèquote:Op zondag 29 april 2018 20:07 schreef Koelkastdier het volgende:
haha ts heeft nog nooit een naaktfoto ontvangen
quote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder foto's.
Omdat ik haar zou doen.quote:Op maandag 30 april 2018 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, waarom zou ze dat nou doen?
Dat is precies het type aandacht dat ze wil, mannen die op haar geilen en via diverse wegen zorgen dat haar bankrekening gespekt wordt..quote:
Linkje makker?quote:Op maandag 30 april 2018 08:45 schreef Ferdii het volgende:
Filmpjes zijn op alle bekende fap pagina`s te vinden :’)
Ik snap het, maar zou haar nog steeds doen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:30 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dat is precies het type aandacht dat ze wil, mannen die op haar geilen en via diverse wegen zorgen dat haar bankrekening gespekt wordt..
naaktfoto van laura -> toch even opzoeken op youtube -> nog meer hits op haar kanaal -> geld.
Mijn vrouw heeft bij haar in de klas gezeten, blijkbaar was het altijd al een aandachts hoertje.
Laura Ponticorvo de zoveelste veredelde webcam muts die alleen zo geld kan verdienen.quote:Op zondag 29 april 2018 19:33 schreef hoechst het volgende:
Wat een fucking onzin zeg..
Waarom zou een wijf een naaktfoto van haarzelf hebben gemaakt.
Kom je weer aandacht tekort vriend?quote:Op maandag 30 april 2018 11:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laura Ponticorvo de zoveelste veredelde webcam muts die alleen zo geld kan verdienen.
Hij heeft best een punt, Laura is een talentloze aandachtshoer.quote:
Ik zou 'r toch best doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:59 schreef vogeltjesdans het volgende:Laura is een talentloze aandachtshoer.
en zij zou daar best geld en aandacht voor willen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |