Klachtquote:RTL 5 komt na het uitlekken van de seksfilmpjes en -foto’s van Patricia Paay en Laura Ponticorvo met een programma over online misbruik, getiteld Online Misbruik.
De tv-zender is momenteel op zoek naar kandidaten. “Heb jij een naaktfoto of -filmpje van jezelf verstuurd en wordt daar nu misbruik van gemaakt? Word je ermee gechanteerd of zijn de beelden ongevraagd online geplaatst? Of ben je erachter gekomen dat iemand ongevraagd opnames van je heeft gemaakt? Meld je dan nu aan.”
Media Courant 2017.
Heb ik wat gemist? Waar blijkt uit dat ze zélf het filmpje online heeft gezet?quote:Patricia Paay veroorzaakt zelf alle ellende
Ooooh, dus als mijn bankaccount gehackt wordt, is het volledig mijn eigen schuld?quote:Ja, wie zegt dat je een vlog moet maken, wie zegt dat je over iemand moet plassen, ongeacht of het de privé sfeer is en ook nog gaat opnemen en dan janken als dit uitlekt. In dit digitaal tijdperk is alles wat online bewaart wordt te hacken. Dus...bewaar je het niet online maar gewoon offline.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:10 schreef Handleiding het volgende:
Lekker acclimatiseren, niets aan het handje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |