Daarom verbaasde me het ook dat er geen teamorders kwamen na dat wheelbangen... zat echt met geknepen billen op de bankquote:Op zondag 29 april 2018 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ergste is gewoon dat je die crash de hele race al voelde aankomen.
Kijk dan destruction derby ofzoquote:Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet ik toch echt eengeven.
1x per jaar kan ik dit wel waarderen. Beter dan Abu Dhabi of weer een optocht.
ze dachten het met de pit stops op te lossen maar dat liep andersquote:Op zondag 29 april 2018 19:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarom verbaasde me het ook dat er geen teamorders kwamen na dat wheelbangen... zat echt met geknepen billen op de bank
Ja ok, meer 'een' crash dan 'die'quote:Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
op deze manier had ik het niet verwacht, wel zoiets als dat wheelbangen wat dan minder goed zou aflopen
Dat hadden ze zeker moeten doen of 1 van de 2 op een andere strategie zetten willen ze niet luisterenquote:Op zondag 29 april 2018 19:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daarom verbaasde me het ook dat er geen teamorders kwamen na dat wheelbangen... zat echt met geknepen billen op de bank
Ja... toen joegen ze Daniel in Red Bull Angry-mode.quote:Op zondag 29 april 2018 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze dachten het met de pit stops op te lossen maar dat liep anders
Mwah het was gewoon een normaal gevecht tot dan toe.quote:Op zondag 29 april 2018 19:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of gewoon nog harder; 400km/u+quote:Op zondag 29 april 2018 19:32 schreef Blik het volgende:
Baku lijkt tot nu toe best een leuke track te zijn, alleen een iets korter recht stuk zou wat mij betreft wel mogen
Eens. Baku levert vaak leuke races op om naar te kijken. Met het circuit is niet zo veel mis imo.quote:Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet ik toch echt eengeven.
1x per jaar kan ik dit wel waarderen. Beter dan Abu Dhabi of weer een optocht.
Dat gevoel heb ik alleen de laatste drie races al met Verstappenquote:Op zondag 29 april 2018 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ergste is gewoon dat je die crash de hele race al voelde aankomen.
Zolang racen ze daar niet.quote:Op zondag 29 april 2018 19:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eens. Baku levert vaak leuke races op om naar te kijken. Met het circuit is niet zo veel mis imo.
Meh, als ik in Miami ga wonen dan wil ik wel in de Porschetoren.quote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef potjecreme het volgende:
"Huisje" van investeerder Eddie Irvine staat te koop. Toevallig in Miami Beach.
http://www.sun-sentinel.c(...)-20180314-story.html
Lelijk dingquote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef potjecreme het volgende:
"Huisje" van investeerder Eddie Irvine staat te koop. Toevallig in Miami Beach.
http://www.sun-sentinel.c(...)-20180314-story.html
Dat is waar maar F2 races zijn vaak ook goed hier. Ik heb hier meer goede races dan slechte gezien.quote:
Af en toe kernwapen op het circuit laten vallen om de race spannend te makenquote:
Die F2 was vorig jaar wel een genot in Baku ja.quote:Op zondag 29 april 2018 19:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is waar maar F2 races zijn vaak ook goed hier. Ik heb hier meer goede races dan slechte gezien.
2016quote:Op zondag 29 april 2018 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die F2 was vorig jaar wel een genot in Baku ja.
[ afbeelding ]
Sirotkinquote:Op zondag 29 april 2018 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was 2016 toch ? Was wel een knotsgekke race toen idd.quote:Op zondag 29 april 2018 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |