Waarom vind ik dit deze keer leuk?quote:
Dat zou een vraag kunnen zijn !quote:Op zondag 29 april 2018 17:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje ?
Die vraag ?
Oké dan geef ik antwoord dan is de volgende vraag voor jou!quote:
Oh ja ? Welke dan ?quote:Op zondag 29 april 2018 17:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat zou een vraag kunnen zijn !
Maar zijn er nog andere opties ?
Maakt niet uit... Het is al fijn dat ik zelf niet de keuken in hoef.quote:Op zondag 29 april 2018 17:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als je uit iedereen in de wereld kon kiezen, met wie zou je dan uit eten willen?
[ afbeelding ]
Voor M1st1g
Nah niet eens even serieus nadenken over met welk gezelschap je uit eten zou gaan ...quote:Op zondag 29 april 2018 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Het is al fijn dat ik zelf niet de keuken in hoef.
quote:Op zondag 29 april 2018 17:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nah niet eens even serieus nadenken over met welk gezelschap je uit eten zou gaan ...
Leuk !quote:
Ajaxquote:Op zondag 29 april 2018 17:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als je een glazen bol had die je de waarheid over jezelf, je leven, je toekomst of een willekeurig ander onderwerp kon vertellen, wat zou je graag willen weten?
Wie wil hem beantwoorden?
quote:
Topquote:Op zondag 29 april 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nou vooruit 1tje dan als het aan mij ligt
Soms zie je dan een vertekend beeld.quote:Op zondag 29 april 2018 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal straks wel eens naar de samenvatting kijken.
Vaak zelfs. Maar ik heb geen zin om elke wedstrijd 90 minuten te moeten aanzienquote:Op zondag 29 april 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms zie je dan een vertekend beeld.
snap ikquote:Op zondag 29 april 2018 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vaak zelfs. Maar ik heb geen zin om elke wedstrijd 90 minuten te moeten aanzien
Rene van der Gijp doet datquote:Op zondag 29 april 2018 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vaak zelfs. Maar ik heb geen zin om elke wedstrijd 90 minuten te moeten aanzien
niks mis meequote:Op zondag 29 april 2018 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zit (ligt) de hele dag op de bank tv te kijken
Ik zou het niet kunnen....al keek ik vroeger ook wel heel veel.quote:Op zondag 29 april 2018 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar ook een dwaas om elke wedstrijd te moeten zien.
zekerquote:Op zondag 29 april 2018 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar ook een dwaas om elke wedstrijd te moeten zien.
Ik heb het beslag zelf gemaakt. Sommige zijn kapot omdat het misschien te dik is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet in een keer. Ze gaan in de freezerquote:Op zondag 29 april 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
krijg jij dat allemaal in je eentje op
primaquote:Op zondag 29 april 2018 17:45 schreef Hexx. het volgende:
[..]
[..]
Niet in een keer. Ze gaan in de freezer
quote:Op zondag 29 april 2018 17:44 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb het beslag zelf gemaakt. Sommige zijn kapot omdat het misschien te dik is.
Maar het is nog niet gebakken. Doe ik vanavond wel tijdens een films kijken. Nu eerst even uitrusten.Ziet er echt mooi uit hoor, Ik denk idd dat het deeg net te dik is geweest maar misschien ook net te droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik doe niet met maatbekers enzo. Dus het verschilt elke keerquote:Op zondag 29 april 2018 17:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit hoor, Ik denk idd dat het deeg net te dik is geweest maar misschien ook net te droog.
Maatbekers gebruik ik ook alleen als ik gebak moet maken.quote:Op zondag 29 april 2018 17:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja. Ik doe niet met maatbekers enzo. Dus het verschilt elke keer
echt nietquote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt een nacht doorhalen voor je
quote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
Ik heb de laatste 30 uur al helemaal ingepland.
Whaaha!quote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
dit spel beheerst je levenquote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
quote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
Dan had ik hem allang vernederd vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |