abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178814512
Blabla..vriendin nieuwe kledingkast met compatimenten ..ik aan de slag..
Na uren kutten kom je erachter dat er een onderdeel te veel van het één te veel is en de ander te weinig...
Ik met het zweet op m'n kop die hele tekening veertig keer door nemen..uren aan het kutten geweest..

Denk weet je wat? het is toch koopzondag, herinner me dat ik bij de kringloop van die ouwe ongeveer dezelfde heb zien staan, maar dan met lichte gebruiksschade.
Ik heb geluk, die ouwe matst me door het betreffende onderdeel van die kast af te laten helan, die is op zich nog goed, de rest word uit de winkel gehaald en in de recycle-container gedumpt..

Begeef ik me met de auto binnen een uur weer naar haar huis, zet het hele geval in elkaar, komt ze net thuis.

Vind ze dat hele ding bij nader inzien geen flikker aan omdat de kleur in het echt tegen valt en hij hoe dan ook toch anders uitkomt met de rest van het meubilair dan ze aanvankelijk dacht..
Of ik dat hele teringgeval dan maar weer ''ff'' uit elkaar wil halen en in de doos wil doen voor retour...
Heb ik die net in de kliko gegooid.'
Na veel gehannes met duktape weer enigszins weer een doos van gemaakt, gaat de telefoon...of ik hem er uit wil halen en weer in elkaar wil zetten want haar vriendin neemt hem over middels een ruildeal... :'(

Heb ik hem weer na eindeloos kutten weer in elkaar, krijg ik te horen dat ik hem toch moet demonteren omdat ie anders niet bij de vriendin de trap op kan... ;(

Klacht...Wijven en Ikea
  zondag 29 april 2018 @ 16:38:08 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178814591
Eerst bij ieder pakket kijken of alle onderdelen er zijn, schroefjes en deuvels van dezelfde soort en maat bij elkaar leggen, nummer erbij schrijven en vervolgens braaf de montagehandleiding volgen.
Als je een schroefje te weinig had dan had je dat dan al geweten voor je begon, maar het komt eigenlijk vrijwel niet voor dat er een schroefje te weinig in zit, het komt vaker voor dat je ergens het verkeerde schroefje hebt gebruikt, daarom eerst alles bij elkaar sorteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 29 april 2018 @ 16:40:19 #3
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178814666
Heb eigenlijk nog nooit teveel of te weinig onderdelen gehad bij Ikea
  zondag 29 april 2018 @ 16:41:14 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_178814697
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 16:35 schreef Werkman het volgende:
Na veel gehannes met duktape weer enigszins weer een doos van gemaakt, gaat de telefoon...of ik hem er uit wil halen en weer in elkaar wil zetten want haar vriendin neemt hem over middels een ruildeal... :'(

Heb ik hem weer na eindeloos kutten weer in elkaar, krijg ik te horen dat ik hem toch moet demonteren omdat ie anders niet bij de vriendin de trap op kan... ;(
En je kon zelf niet bedenken dat het handiger is om hem terplekke pas weer in elkaar te zetten?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 29 april 2018 @ 17:15:47 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178815484
Waag het er bij VidaXL ook maar niet op, als het bureautje dat ik daarvan heb representatief is voor hun collectie. Er ontbraken gaten waar ze wel hoorden te zitten, het pakket schroefjes klopte niet helemaal (ja, ik heb de tekening heel erg vaak en goed gelezen), en als je het eindresultaat voorzichtig aanraakt voel je het trillen.

Het bureautje is wel gebleven, maar in een donker hoekje, en alleen om dingen op te zetten en níet om aan te gaan zitten (wat de oorspronkelijke bedoeling was). :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')