Blabla..vriendin nieuwe kledingkast met compatimenten ..ik aan de slag..
Na uren kutten kom je erachter dat er een onderdeel te veel van het één te veel is en de ander te weinig...
Ik met het zweet op m'n kop die hele tekening veertig keer door nemen..uren aan het kutten geweest..
Denk weet je wat? het is toch koopzondag, herinner me dat ik bij de kringloop van die ouwe ongeveer dezelfde heb zien staan, maar dan met lichte gebruiksschade.
Ik heb geluk, die ouwe matst me door het betreffende onderdeel van die kast af te laten helan, die is op zich nog goed, de rest word uit de winkel gehaald en in de recycle-container gedumpt..
Begeef ik me met de auto binnen een uur weer naar haar huis, zet het hele geval in elkaar, komt ze net thuis.
Vind ze dat hele ding bij nader inzien geen flikker aan omdat de kleur in het echt tegen valt en hij hoe dan ook toch anders uitkomt met de rest van het meubilair dan ze aanvankelijk dacht..
Of ik dat hele teringgeval dan maar weer ''ff'' uit elkaar wil halen en in de doos wil doen voor retour...
Heb ik die net in de kliko gegooid.'
Na veel gehannes met duktape weer enigszins weer een doos van gemaakt, gaat de telefoon...of ik hem er uit wil halen en weer in elkaar wil zetten want haar vriendin neemt hem over middels een ruildeal...
Heb ik hem weer na eindeloos kutten weer in elkaar, krijg ik te horen dat ik hem toch moet demonteren omdat ie anders niet bij de vriendin de trap op kan...
Klacht...Wijven en Ikea