twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 29-04-2018 om 17:11:26Lissabon live: De Tsjech @MikolasJosef is niet aanwezig op de persconferentie. Hij is met een rugblessure naar het ziekenhuis uit voorzorg. #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 29 april 2018 17:18 schreef Momo... het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 29-04-2018 om 17:11:26Lissabon live: De Tsjech @MikolasJosef is niet aanwezig op de persconferentie. Hij is met een rugblessure naar het ziekenhuis uit voorzorg. #songfestival reageer retweet
quote:Op zondag 29 april 2018 17:18 schreef Chocoladesoes het volgende:
Er gaat een gerucht dat Mikolas in het ziekenhuis ligt vanwege z'n rug. Door de val?
Nú al nerveus.quote:Op zondag 29 april 2018 17:24 schreef Em31 het volgende:
Over twee dagen op dit tijdstip zitten we als een gek te hyperen en/of stressen.
Oh ik ben zelfs a little underwhelmed.quote:
Ziekenhuis bezocht uit voorzorg lees ik. Hopelijk alleen spiertje verrekt.quote:Op zondag 29 april 2018 17:18 schreef Chocoladesoes het volgende:
Er gaat een gerucht dat Mikolas in het ziekenhuis ligt vanwege z'n rug. Door de val?
Ik vind het juist wel leuk, dat speculeren en hyperen. Maar wel énorm stressvolquote:Op zondag 29 april 2018 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Het voelt een beetje als een spoiler die ik nog niet wil zien ofzo, om dinsdag die Waylon-rehearsal te horen/zien, hebben jullie dat niet?
Ik zie het liever als het helemaal af is gewoon op beeld, in plaats van dat je een halve indruk krijgt ahv wat het Hoofd vertelt.
(Niet dat ik niet ga kijken hoor)
Dit is het eerste jaar dat ik alles volg. Vind het zelf ook een beetje dubbel voelen.quote:Op zondag 29 april 2018 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Het voelt een beetje als een spoiler die ik nog niet wil zien ofzo, om dinsdag die Waylon-rehearsal te horen/zien, hebben jullie dat niet?
Ik zie het liever als het helemaal af is gewoon op beeld, in plaats van dat je een halve indruk krijgt ahv wat het Hoofd vertelt.
Ik heb exact dat!quote:Op zondag 29 april 2018 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Ja het zorgt waarschijnlijk juist voor meer paniek, omdat er wel dingen worden beschreven, maar wij het nog niet kunnen zienquote:Op zondag 29 april 2018 17:31 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, dat speculeren en hyperen. Maar wel énorm stressvol
Je zult zien dat het alsnog verrassend is omdat je niet ziet nu wat de camera ziet straks. Het blijkt bijna altijd anders over te komen uiteindelijkquote:Op zondag 29 april 2018 17:32 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik alles volg. Vind het zelf ook een beetje dubbel voelen.Aan de ene kant vind ik leuk alles te weten en erover mee te praten, maar aan de andere kant ook een beetje jammer dat er geen verrassingselement meer is.
Maar als het wel klopt, zoals in 2014, krijg je met die beetjes informatie juist een enorme opbouw van positieve spanning. Dat vond ik toen juist geweldig en zouden we gemist hebben zonder dit voorwerk te bekijken.quote:Op zondag 29 april 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb exact dat!Want je weet al dat je de camerabeelden niet kunt zien en dat mss nog niet alles is zoals het moet. En dan kan het bíjna alleen maar tegenvallen die eerste repetitie. Dus ik durf ook amper
Ik heb het ook maar niet-kijken is zeker geen optie voor mij, heb op de avond zelf al zoveel spanning in mn lijf, dus dat kijkt al niet lekker. Ik moet namelijk altijd achteraf in alle rust het optreden terugkijken omdat ik door de spanning de helft van het optreden ook zo weer ben vergeten. En 3 minuten vliegen op dat moment ook voorbij ofzo, alsof ik slechts 1 minuut heb gezien.quote:Op zondag 29 april 2018 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Precies. Met CATS was ik nog steeds enorm onder de indruk. Reviews lezen en streams kijken geeft veel informatie, maar hoe je het zelf beleeft, daar komt je alleen achter op de avond zelf en dat is toch enorm anders. En ik geniet ook wel van alle paniek die we dinsdag hoe dan ook weer hebben, ook al is het nog zo goed volgens de bloggers, we vinden altijd wel iets om over te zeiken, heer-lijkquote:Op zondag 29 april 2018 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zult zien dat het alsnog verrassend is omdat je niet ziet nu wat de camera ziet straks. Het blijkt bijna altijd anders over te komen uiteindelijk
Ja we zitten al maanden te speculeren, en dan is het eindelijk zover dat het voor het eerst gaat gebeuren maar dan kan je het niet zien, maar krijg je een halve indruk aan de hand van iemand die ernaar zit te kijken.quote:Op zondag 29 april 2018 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb exact dat!Want je weet al dat je de camerabeelden niet kunt zien en dat mss nog niet alles is zoals het moet. En dan kan het bíjna alleen maar tegenvallen die eerste repetitie. Dus ik durf ook amper
Helemaal eens, maar ik merk aan mezelf dat ik nu juist daardoor dezelfde hoge verwachtingen heb van 'omgomg nu is het magisch'. En daar is dit het type lied niet naar denk ik om 'magisch' aan te voelen. Dit zal een 'wow bam impact halloooo' gevoel moeten geven. Ik ratel en bazel onbegrijpelijk nu, ik weet hetquote:Op zondag 29 april 2018 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als het wel klopt, zoals in 2014, krijg je met die beetjes informatie juist een enorme opbouw van positieve spanning. Dat vond ik toen juist geweldig en zouden we gemist hebben zonder dit voorwerk te bekijken.
In 2015 was het overigens minstens zo vermakelijk, maar dan anders.quote:Op zondag 29 april 2018 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als het wel klopt, zoals in 2014, krijg je met die beetjes informatie juist een enorme opbouw van positieve spanning. Dat vond ik toen juist geweldig en zouden we gemist hebben zonder dit voorwerk te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |