Rienk en marjet hebben erop gezeten.quote:Op zondag 29 april 2018 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo gadver, ze hebben van de week nog de hoezen nog gewassen, en kun je thuis ook doen
Mijn excuus ,je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 april 2018 14:04 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ik ben nie blind ik heb senna en jacco zien draaien om 1800 uur dorrup in heemskerk.
Vreshelijjk mens met der geheuuuuuuuuu en duseheu en hahahahahaquote:Op zondag 29 april 2018 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Ik verander ook gelijk van stream als ik die stem hoor.
Rienk heeft er op geslapenquote:Op zondag 29 april 2018 14:06 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Rienk en marjet hebben erop gezeten.
Dat krijg je er met een wasmachine niet meer uit.
quote:Op zondag 29 april 2018 14:06 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja zie je. Juist daar was ik beland!quote:Op zondag 29 april 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn excuus ,je hebt helemaal gelijk.![]()
[ afbeelding ]
Dat dusheuuuuu,is dat nieuw?quote:Op zondag 29 april 2018 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb bij Madi afgekeken dusehhhhhhhhhheu
Uiteindelijk kan het niemand wat schelen. Zij zitten nu met elkaar opgescheept, dat lijkt me erger.quote:Op zondag 29 april 2018 13:44 schreef parel100 het volgende:
[..]
.
Meer met het idee erachter dat Linda had gezegd dat Johan niet zou wachten met gekruisde beentjes op de bank.
Billy omdat ze het eigenlijk niet kan verkroppen dat Johan voor Beau gaat, terwijl ze zelfs door een gesprek met Beau, Johan en Beau uit elkaar wilde drijven.
Romy die met dat vliegtuigje zei dat het toch geen nut had en
er binnen behoorlijk over roddelde maar het waarschijnlijk nu ook zou willen dat Cemal meer voor haar doet.
Vooral omdat Johan geen romanticus leek maar blijkbaar toch is en bij Cemal net andersom.
Oeiii, dat gaat hij vast geheim proberen te houden. Zou leuk zijn als ze dat vandaag nog even te horen krijgtquote:Op zondag 29 april 2018 14:02 schreef BelaRoffa het volgende:
Is demi nog met senna?????want senna is niet met demi...
Want Senna kwam ik met koningsdag tegen in een cafe waar die draaide in heemskerk(dorrup) en waar die aan het tongspelen was met een andere blonde vrouw.
Haha, je kan ook overdrijven hoorquote:Op zondag 29 april 2018 14:06 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Misschien bezoek van vandaag, maar ja die moeten het dan toevallig gezien hebbenquote:
Ze gebruikt het soms wel 10x in een gesprekquote:
Ik zat helemaal fout.quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ja zie je. Juist daar was ik beland!
Heb je die voeten van Rienk wel eens gezien?quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, je kan ook overdrijven hoor
Ik druk haar meestal weg.quote:Op zondag 29 april 2018 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gebruikt het soms wel 10x in een gesprek
lijkt me zo vermoeiend om na elke zin die je uit spreekt te moeten schaterlachen, en Billie grinnikenquote:Op zondag 29 april 2018 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
durf het niet te zeggen want ben gelijk gevlucht naar een andere stream
Serieus? Zei hij dat?quote:Op zondag 29 april 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
We hebben wel live muziek nodig
Rienk: Ohhh ik weet wel iemand van het daklozencentrum! Die komt voor niets, staat hij een dagje droog.
[ afbeelding ]
Niet toevallig vastgelegd? Zou mooi geweest zijn om over het hek te gooien op a4😁quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ja, echt hequote:Op zondag 29 april 2018 14:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
lijkt me zo vermoeiend om na elke zin die je uit spreekt te moeten schaterlachen, en Billie grinniken
Cosspy!quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gezien, maar goed het zijn maar vieze voetenquote:Op zondag 29 april 2018 14:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Heb je die voeten van Rienk wel eens gezien?
Oja?quote:Op zondag 29 april 2018 14:02 schreef BelaRoffa het volgende:
Is demi nog met senna?????want senna is niet met demi...
Want Senna kwam ik met koningsdag tegen in een cafe waar die draaide in heemskerk(dorrup) en waar die aan het tongspelen was met een andere blonde vrouw.
Ja, hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf.........mooie les voor Demi.quote:Op zondag 29 april 2018 14:09 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Niet toevallig vastgelegd? Zou mooi geweest zijn om over het hek te gooien op a4😁
quote:Op zondag 29 april 2018 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf.........mooie les voor Demi.
Ze zijn wel stevig. Als je die mishandeling overleeft, dan kan je wel een stootje hebben.quote:Op zondag 29 april 2018 14:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die banken kosten geen drol bij Ikea.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 29 april 2018 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Apart,want hij was toen in Groningen.
Was het niet toevallig Mika? Dan kom ik helemaal niet meer bij.quote:Op zondag 29 april 2018 14:07 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Of het staat op instortenquote:Op zondag 29 april 2018 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn wel stevig. Als je die mishandeling overleeft, dan kan je wel een stootje hebben.
quote:Op zondag 29 april 2018 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn wel stevig. Als je die mishandeling overleeft, dan kan je wel een stootje hebben.
Ik zat helemaal fout.Ik snap niet hoe ik er bij kom.quote:
Zou kunnen . Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel dat ze het zeer naar hun zin hadden. En iedereen op level was qua alcoholische versnapperingen...........quote:Op zondag 29 april 2018 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was het niet toevallig Mika? Dan kom ik helemaal niet meer bij.
oke oke okequote:Op zondag 29 april 2018 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ?
hij zegt net weer : 'klopt'
bil: ja hele goeie
Snackbarhoer.quote:
quote:Op zondag 29 april 2018 14:15 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Zou kunnen . Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel dat ze het zeer naar hun zin hadden. En iedereen op level was qua alcoholische versnapperingen...........
Echt?quote:Op zondag 29 april 2018 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ?
hij zegt net weer : 'klopt'
bil: ja hele goeie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |