abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190453843
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
Zie dit topic nu pas (door een vermelding in nieuwer topic)
Jezus wat een geweldige foto's zeg _O_

Weleens in de zomer geweest maar in de winter wil ik er ook echt weleens heen _O_ O+
Dankjewel! Ik kijk soms ook weer even de pics terug en wil zoooo graag weer zoiets doen! Wilde eigenlijk deze winter weer gaan, maar door nieuwe baan sla ik het even over. Wie weet volgende keer weer. Echt een aanrader!
pi_190454020
Welke periode ben je precies geweest? Ik zie alleen staan dat je met kerst je auto hebt gekocht en de post is van april. Lijkt me dat februari-maart de beste periode hiervoor is ivm daglicht en toch nog winterweer.

Dit staat ook al een tijd op mijn lijstje. Heb zelf alleen een Clio, dus weet niet of het zo'n succes daarmee zal worden. Ben eerder wel eens een paar dagen in Noord Zweden geweest in maart. Vond de wegen goed te doen met een huurauto (Volvo V60) met spijkerbanden. Ook IJsland in maart ging prima.
pi_190454206
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef Schuifpui het volgende:
Welke periode ben je precies geweest? Ik zie alleen staan dat je met kerst je auto hebt gekocht en de post is van april. Lijkt me dat februari-maart de beste periode hiervoor is ivm daglicht en toch nog winterweer.

Dit staat ook al een tijd op mijn lijstje. Heb zelf alleen een Clio, dus weet niet of het zo'n succes daarmee zal worden. Ben eerder wel eens een paar dagen in Noord Zweden geweest in maart. Vond de wegen goed te doen met een huurauto (Volvo V60) met spijkerbanden. Ook IJsland in maart ging prima.
Ah shit, ik zal dat er nog even bij plaatsen (edit: kan OP niet meer veranderen). Wij zijn half februari vertrokken. Als ik zo gauw even terugkijk stonden we 14 februari 2018 op de Noordkaap zelf.

Denk dat met spijkerbanden onder de Clio het wel gaat. Ik vond het zelf gewoon leuk om met een 4x4 te gaan. Voor de veiligheid is dat ook wel beter, want wij reden alleen uiteraard. Nou was mijn pa nog wel bang dat we in de berm zouden belanden en dat we dan dood zouden vriezen ;) Maar ik zei ook tegen hem: het is dun bevolkt, maar ook daar hebben ze gewoon takelwagens in de buurt. Zie ook het programma op National Geographic (Ice Road Rescue geloof ik). Ik ben ook niet met mijn 'normale' auto gegaan omdat de auto nogal vies wordt en ook ik de kans zag dat we een keertje ergens tegen aan zouden glijden. Dus liever met een oude bak :)

IJsland staat ook hoog op m'n lijstje, gaaf!

Op m'n blog staan meer foto's, mochten mensen die nog over het hoofd hebben gezien.. #spam ;)
pi_190454355
Thanks ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')