Thrustmasters zijn wel master.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Thrust maakt leukere dingen vraag maar aan je... laat maar.
Thrustmaster heeft geen reet te maken met Trust. Trust is een Nederlands bedrijf die goedkope Chinese troep importeert en onder eigen naam verkoopt, net als Sweex.quote:
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Thrustmaster heeft geen reet te maken met Trust.
Die had je geninja-edit terwijl ik mijn post gedumpt had.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:10 schreef Jordy-B het volgende:
En anders lees je even de post boven je
Trust
Hee, Ninja's gonna Ninja, bitch.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die had je geninja-edit terwijl ik mijn post gedumpt had.
Nou flikker op dan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een pleuristyfuschijtproducten maakt dit bedrijf zegEn dan nog zo'n naam geven. Nou 'trust' in dit bedrijf heb ik niet meer hoor
Braakreflexen bij het deepthroaten zekerquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou flikker op dan.
Ik vind hemarookworst om te kotsen en smakeloos.
Wut?quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind hemarookworst om te kotsen en smakeloos.
Ligt er maar net aan wat de TS gekocht heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:33 schreef hoechst het volgende:
Tis ook een b merkje...
Zou voor logitech gaan.
Ik had vroeger een Sweex muis gekocht voor paar 4 euro ofzo, die was van goede kwaliteit, maar was PS/2 aansluiting dus heb hem nu nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Thrustmaster heeft geen reet te maken met Trust. Trust is een Nederlands bedrijf die goedkope Chinese troep importeert en onder eigen naam verkoopt, net als Sweex.
Goede vriend Michel Peridon heeft daar maling, het geld komt toch wel binnen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een pleuristyfuschijtproducten maakt dit bedrijf zegEn dan nog zo'n naam geven. Nou 'trust' in dit bedrijf heb ik niet meer hoor
Nou je bent iig iemand die het niet nodig vindt om kwaliteit te kopen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vroeger een Sweex muis gekocht
Valt mee, je zusje gisteravond was wel van goede kwaliteitquote:Op maandag 30 april 2018 15:41 schreef DerekB het volgende:
[..]
Nou je bent iig iemand die het niet nodig vindt om kwaliteit te kopen.
Zijn failliet toch?quote:Op maandag 30 april 2018 16:07 schreef macuscam het volgende:
[..]![]()
Onkruid dat maar niet wil vergaan.
Failliet gegaan en toen overgenomen door Nedis. Bestaat nu nog steeds onder de naam Sweex.quote:
Sweex. Van m'n eerste poging om ooit een internetradio te kopen. Er was nog niet veel op de markt, en zo belandde ik daarbij.quote:Op maandag 30 april 2018 21:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Failliet gegaan en toen overgenomen door Nedis. Bestaat nu nog steeds onder de naam Sweex.
Grappig voor Peridon. Hij mag wel blijven zitten als 'Baas" maar het is niet meer zijn eigen bedrijf. Is helemaal niks voor hem deze constructie. En het geld heeft hij ook allang niet meer nodig als multimiljonair.quote:Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef naiipajiiau het volgende:
Amsterdamse investeringsbedrijf Egeria.
Die plakken gewoon hun logo op die net zo goedkope troep uit china.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
Maar een terechte klacht. Ik weet natuurlijk niet wat voor troep de TS gekocht heeft, maar ik heb vorig jaar voor zeven euro een "Gaming Mouse" uit China laten komen, en dat is gewoon een topding. Als je dan kijkt wat voor prijzen Trust durft te vragen voor de allergoedkoopste troep waar ze hun logo op geplakt hebben, dan vraag je je af waar ze het lef vandaan hebben.
Nee, op de allergoedkoopste troep. Wel even bij de les blijven. Ik heb iets van ¤7,50 betaald voor mijn "gaming mouse" en die presteert vooralsnog zelfs beter dan mijn toch al niet beroerde Microsoft Comfort Mouse 6000.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die plakken gewoon hun logo op die net zo goedkope troep uit china.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |